Jeg trenger å komme meg vekk

Categories Ikke kategorisert

Som jeg har fortalt dere tidligere skulle jeg egentlig ha vært i LA på dette tidspunktet. Jeg og Julie hadde flybillett 23 april, og jeg synes enda det er kjempe kjipt at vi ikke kunne reise. Dere få som fulgte bloggen min før jeg ble med på Paradise Hotel vet hvor mye jeg elsker å reise. I fjor var jeg i Santorini, Thailand, New York rett og Los Angeles nesten rett etter hverandre. Jeg elsker å oppleve nye steder, og det gir meg så utrolig mye å reise. De siste dagene har jeg virkelig følt på at jeg trenger å komme meg vekk, for nå har jeg vært alt for lenge i Norge. Jeg er veldig glad i livet mitt for øyeblikket, men jeg kjenner likevel at jeg trenger noe annet enn ” hverdagen”. Jeg vil se nye steder, prøve ny mat, møte nye mennesker og oppleve andre kulturer.

Jeg vet bare ikke helt hvor jeg vil reise. Jeg tenker kanskje en uke, så det kan ikke være så alt for mange timer på fly. Jeg savner også sol og varme, så kanskje til et varme strøk ? Jeg har faktisk ingen anelse, men jeg har veldig lyst å se mer av Europa. Så om dere lesere har noen tips til hvor man kan reise nå vil jeg veldig gjerne vite det. Takk på forhånd ♥♥

27 kommentarer

27 thoughts on “Jeg trenger å komme meg vekk

  1. Har lest bloggen til lenge!! Før du ble med i ph og vet du elsker å reise, det gjør æ å. Du inspirerte mæ til å bli gal å reise, så maser på foreldrene mine hele tiden. Ksal heldigvis til Croatia (makarska riviera) den 29.juli i 1uke. Gleder meg❤️ Syns det e dumt at du flytta fra Trondheim, fordi no kommer æ jo aldri til å møt dæ😔
    Anbefaler Gran Oasis resort hotel i spania, boden sjøen i tyskland, maldivene, gili islands, seri resort gili meno, sunwing alcudia.

  2. Marbella er veldig fint.
    Der har man både standard sydenliv, butikker og resturanter, samtidig som at man har eksklusive klubber, parties og beachclubs.

  3. Palma de Mallorca! Vakker og hipp by – sjekk særlig ut gamlebyen – med nærhet til både strender og pittoreske landsbyer.

  4. Jeg har reist en del rundt i Europa! Berlin er veldig fint! Men om du ønsker å dra til et varmere strøk må jeg anbefale Athen, dit dro jeg i november og det var til og med godt og varmt da! Byen er veldig preget av kulturen deres synes jeg, jeg bodde rett ved Monstaraki (?) square, som er rett med Acropolis. Det er veeeldig mange mennesker der, og man må være forsiktig med veska si! Men det er så utrolig god mat, musikk og diverse show på gata til enhver tid, kule utesteder og fine strender! Vi tok og båten over til Santorini, og leite firhjuling og fikk dermed se hele øya. Det går også an å gjøre øy-hopping! Hellas er et veldig fint land!
    Ellers har jeg vært mye i Katalonia, Spania. Jeg har bodd der. Barcelona har alt mulig å by på, og været der er perfekt på våren, da det kan bli litt for ekstremt på sommeren. Da er det og veldig fint å dra til andre landsbyer nord for Barceona, for eksempel et lite sted som heter Cadaqués! Det er veldig mange landsbyer nord for Barcelona, og ved å besøke disse kommer du fort over den katalanske kulturen.

  5. Gran canaria, arguineguin !😍 Anbefales sterkt, og et hotel som du burde skjekke ut, Dorado Beach! 👍🏼

  6. Alicante er en veldig fin by i Spania!❤️ Du kan lett komme deg til andre byer og på en til to timer med en leie bil😊

  7. Split i Kroatia – fine strender, øyer og masse sol.
    Barcelona – bra med shopping og fin strand! I tillegg er det utrolig mye å se.

  8. Madrid<3 den byen har alt, og er en by man ikke tenker over å besøke, men det er en by med sjel og masse hyggelige mennesker. Bra shopping og utrolig mye fint å se! og vaaarmt

  9. Albania (saranda) jeg hadde aldri hørt om det før jeg dro dit med familien til kjæresten min ifjor sommer. Det var så deilig med ett rolig ferie sted. Og det er super billig mat og drikke der.
    Du flyr til Korfu, så tar du ferja over til Albania
    Du burde Google det 😉

  10. Anbefaler virkelig Split i Kroatia, Milano og Venezia i Italia, Nice i Frankrike, Valetta i Malta, Barcelona, Alicante og Madrid i Spania, Amesterdam i Nederland, Krakow, Warszawa, Gdánsk og Sopot i Polen, Istanbul i Tyrkia, Eventyrgata som er 600km lang som går fra Hanau sentralt i Tyskland til Bremen nord i Tyskland

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *