På dager som dette

Categories Ikke kategorisert

Det er utrolig rart hvor fort humøret kan snu seg. I går følte jeg for å sette meg på første fly langt vekk fra Norge, og bare koble helt av. I dag derimot våknet jeg med masse energi og jeg følte meg så lykkelig. Det har vært utrolig fint vær i Oslo i dag, og det har vi virkelig tatt utnytte av. Vi var en hel gjeng som dro i Frognerparken for å slappe av, spise frukt og nyte dagen. Jeg har aldri vært typen som har dratt i park, kanskje for at det ikke har vært noe særlig til park i Tønsberg eller Trondheim. Jeg føler nesten det er obligatorisk å dra i park når man bor i Oslo, for det er noe alle gjør. Ganske forståelig da det er så hyggelig. Dager som dette setter jeg virkelig pris på, og det gjør virkelig noe med humøret mitt. 

Forresten så er det bare å si i fra om det er noe dere savner på bloggen, jeg blir utrolig glad for innspill og ideer til innlegg ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *