En utrolig ekkel opplevelse

Categories Ikke kategorisert

I går skulle jeg virkelig få kjenne på baksiden ved å være en offentlig person, og opplevelsen i seg selv var utrolig ekkel. Jeg satt på bussen på vei til broren min da jeg ringer Andrea for at hun skal logge seg inn på macen min for å dele noen innlegg. Passordet jeg har på macen er et passord jeg kun bruker et sted, trodde jeg. Så smart som jeg er satt jeg å sa passordet høyt, for ingen vil vel få tak i macen min uansett. Senere på kvelden merker jeg at jeg følger en bruker på Instagram jeg aldri har sett før, uten å tenke noe særlig over det. Det er lett å komme borti “follow” knappen, og jeg har gjort det utrolig mange ganger før. 

Plutselig ser jeg at jeg har begynt å følge masse nye personer, og at jeg har likt mange nye bilder. Jeg skjønner med en gang at noen fikk med seg passordet mitt på bussen, og deretter har prøvd å logge seg inn på mine sosiale medier. Jeg fikk fullstendig panikk, og fikk heldigvis byttet passord med engang jeg oppdaget det. Takk gud for at det passordet er kjempe gammelt, og for at jeg kun hadde det på et sted. Jeg begynte å se gjennom bildene og personene som hadde blitt fulgt, og jeg fant fort ut at dette er en vennegjeng som har hatt det gøy på min insta. Jeg kjenner også igjen en av de fra bussen i går, så nå gjenstår det bare å kontakte Instagram og forhåpentligvis få litt mer informasjon sånn at jeg kan ta det videre. Jeg har bare meg selv å takke for å være så sykt korttenkt som sier et passord høyt på bussen, men heldigvis er det ulovlig å logge seg inn på andre sine sosiale medier 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “En utrolig ekkel opplevelse

  1. Kan du svare på dette i et i eget innlegg/ spørsmålsrunde?? Jeg lurer på hvem du synes er mest annerledes i de intime intervjuene / på greenroomet enn det du tenkte på hotellet. Altså sier mye annerledes der osv

  2. Er du og Morten sammen? Hvor sover han når han sover over hos deg og Andrea? Fortell oss mer om forholdet til deg og Morten!!!:D

  3. Oi, kjempeskummelt! Det er virkelig lurt å være forsiktig med slike ting og si passord høyt offentlig!
    Godt å høre at det gikk bra <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *