HVA SKJEDDE EGENTLIG I GÅRSDAGENS EPISODE?

Categories Paradise Hotel

Jeg har fått en del spørsmål om Morten og jeg hadde sex i gårsdagens episode. Dette kan jeg avkrefte med engang, for det hadde vi ikke. Jeg trodde ikke jeg kom til å få spørsmål om dette, for det er vel ganske tydelig at vi ikke hadde sex? Jeg skjønner likevel at dere er nysgjerrige, og det kan vel ha mye med at Morten spurte om vi skulle telte, haha. Det var bare en tull fra Morten sin side, og dette var noe vi deltakerne tullet veldig mye med. Det ble veldig internt etter at Aleks og Martine fortalte oss at de hadde teltet, så det var bare en tull oss i mellom. Så nei, den scenen dere så fra sengen var veldig uskyldig 🙂 

Andrea og jeg har gruet oss veldig til gårsdagens episode, for vi begge var veldig fulle. Jeg skal ærlig innrømme at det var mye jeg hadde glemt når jeg våknet dagen etter, og en av de få tingene jeg husket da jeg våknet var nattbading og fest der alle hooket med alle. Det er lett å se at vi snart har vært der i 9 uker, for enkelte av oss har virkelig begynt å bli varm i trøya. Andrea er vel kanskje den som sjokkerte meg mest, for hun kysset vel ingen inne på hotellet før det hadde gått mange uker, haha. Det skal likevel sies at gårsdagens fest var den beste hittil, og jeg hadde det så gøy. Det var virkelig på tide at en jente som Ida sjekket inn å fikk laget litt liv. Eller hva? 🙂

23 kommentarer

23 thoughts on “HVA SKJEDDE EGENTLIG I GÅRSDAGENS EPISODE?

  1. Nei fordi nå vil jo alle ha deg ut og da ryker du på torsdag.. da gidder jeg ikke se på mer 🙁

  2. d som skjedde var det at du hadde sex og fikk barn
    kom igjen da skaff deg barn er så lei av barnløse deg

  3. Æææ du og Morten MÅÅ vinne ph!! Hadde vært så gøy!! Tror nesten det er dere som vinner også ahha, har bare en feeling på det.

  4. Hei Sofie! Ser at du sliter med forskjellen på å/og. I tillegg heter det ikke en tull fra Morten. Sløyf en og hold deg til tull fra Morten, da blir skriftspråket korrekt og du ser smartere ut!

  5. Noen mennesker liker å plage fine mennesker som deg! Men jeg må klargjøre 3 viktige punkter:
    1) Du er vakker inn- ut
    2) Morten er jævla sexy, så du er sterk som ikke hadde sex med han på gårsdagens episode 🤔😂
    3) jeg liker at du har formet en personelighet inne på hotellet. Bossy må man være uansett, fordi dette er et spill 👏🏻

  6. Hihi men dere bygget telt i dagens episode då… Dere er veldig søte sammen. Stå på Sofie. Heier på deg!

  7. Selv dere ikke hadde sex, var det lett æ se hender der nede.
    Btw er dere sammen eller holder på? Det må være noe der

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *