MINE FAVORITTBLOGGER

Categories Ikke kategorisert

Når Sophie Elise først ble en kjent blogger var jeg langt i fra en fast leser. Jeg hadde absolutt ikke noe i mot henne som person, men det hun skrev om interesserte ikke meg. Etterhvert som jeg begynte å lese bloggen hennes mer og mer viste det seg at hun hadde flere sider. Hun var ikke den typiske rosabloggeren jeg først trodde hun var, og det var veldig morsomt å se. Det som er utrolig kult med Sophie Elise er at hun er et godt eksempel på at man kan bry seg om sminke, klær og hår samtidig som man kan være samfunnsengasjert. Hun er en dødskul jente som virkelig er et fantastisk forbilde for så mange unge. Hun er også en av mine forbilder, jeg digger henne ♥ du finner bloggen hennes HER

Isabel var egentlig bare en blogger jeg var innom i ny og ne, for hun skrev heller ikke om ting jeg interesserte meg for. Jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke likte hennes rolle inne på hotellet, men etter å ha vært med selv skjønner jeg hvor mye verre enkelte situasjoner kan virke på TV. Bloggen til Isabel har virkelig kommet seg det siste året, og jeg ble en fast leser før jeg ble kjent med Isabel. Jeg liker at hun er så åpen, og deler så mye av hennes private liv. Det er ikke alle bloggere som gjør dette, noe som er veldig forståelig. Derfor synes jeg at Isabel er kjempe kul som faktisk tør. Etter at jeg ble kjent med henne skjønner jeg at jeg fikk et helt feil inntrykk av henne gjennom TV-skjermen. Hun er en super jente, med så mange fine egenskaper. Jeg digger virkelig Isabel ♥ du finner bloggen hennes HER

Dette kom som et sjokk eller hva? Ja, jeg leser bloggen til Andrea for at hun er en god venninne og roomien min, men også for at hun er flink blogger. Andrea er veldig flink til å skrive spennende innlegg, og det jeg digger med Andrea er at hun er samfunnsengasjert. Andrea har fått alt for mange kommentarer på at hun virker som en dum blondine, og da synes jeg det er ekstra kult at hun er så mye smarte enn hva alle tror. Hun er også flink til å skrive, noe som gjør bloggen hennes lett å lese. Hun er flink til å ta bilder, noe som er utrolig viktig om du ønsker en god blogg. Denne jenta jobber 100% samtidig som at hun klarer å være så aktiv på bloggen, det er creds. Du finner bloggen hennes HER 

Martine er også en god venninne av meg, men jeg sier det samme her som jeg sa om Andrea, hun er en flink blogger. Det er vel ingen hemmelighet at Martine gjør noe rett, for hun har vært på topplisten fra dag 1. Martine er en utrolig pen og hyggelig jente, så jeg vil nok tro at hun er et forbilde for mange jenter der ute. Hun er veldig flink til å skrive varierende innlegg, noe som gjør at det er gøy å lese bloggen hennes. Jeg er helt sikker på at hun kommer til å fortsette å ha en bra blogg og ligge på topplisten så lenge hun ønsker det selv. You go girl, du er flink ♥ du finner bloggen hennes HER

Enda en Paradise Hotel deltaker gitt. Så heldig blogg.no er som har fått så mange flinke bloggere på topplisten sin, for Martine er virkelig en av de. Martine er seriøst en av de fineste menneskene jeg har møtt, og hun er bare tvers igjennom god. Jeg unner virkelig Martine alt godt her i verden, så det at hun ligger på topplisten er så fortjent. Hun er en kjempe flink blogger som virkelig skriver varierende og ikke minst spennende innlegg. Jeg synes Martine sin blogg er utrolig morsom å lese, og jeg oppdaterer den alltid flere ganger om dagen for å se om det har kommet noe nytt. Martine og jeg har laget en del videoblogger sammen, og det er absolutt noe vi skal fortsette med ♥ du finner bloggen hennes HER

11 kommentarer

11 thoughts on “MINE FAVORITTBLOGGER

  1. Litt kjedelig at du “bare” tar PH folk og topp bloggere.. Finnes mange bra blogger som ikke bare er på blogg.no, bare ett tips 🙂 Du burde VIRKELIG lese Annijor, hun er så utrolig dyktig!
    Ellers, forstår jeg alle utenom Sraad, det virker som hun har blitt ganske desp i det siste og synes det vises på bloggingen 🙁 Det var mye bedre blogging før. Men det er bare en mening 🙂

  2. Jeg diiiigger at det er jenter med skikkelig bein i nesa med på paradise i år! Er også fan av alle bloggene du nevner der, spesielt Sophie Elise.
    Jeg leser boken hennes nå, og det gjør at jeg får gjennomgå litt….
    “Orker du å lese om det perfekte livet til den sminkedokka der?”
    ….. herregud, så lite folk vet.
    Hater at folk dømmes etter utseende. Og som også Martine Lunde sa at hun sjekket inn, det GÅR AN å være interessert i mote og sminke, og samtidig være samfunnsengasjert.
    Ja, der brukte jeg bloggen din på å få ut frustrasjon.
    Beklager det. hehe!
    Ønsker deg en flott dag!

  3. De 2 øverste overrasker meg veldig at du nevner.
    2 jenter som er usunne forbilder for dagens ungdommer.
    De har vel kanskje påvirket deg også en del da.

  4. Veldig merkelig utvalg av dine favorittbloggere? Spesielt når du nevner at både Sophie og Isabell blogget om noe du ikke interesserte seg for, fordi i og med at 4/5 av disse er PH-deltakere og alle blogger om typ nøyaktig det samme, så er det noe som skurrer. Kan ikke du ta steget ut og komme med litt friskere pust enn samme gamle rosablogger-opplegget??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *