DETTE GJØR MEG FORBANNA

Categories Samfunn

Jeg kunne ikke tro mine egne øyner når jeg våknet opp i dag å trykket meg inn på VG. ” IS tar på seg skylden22 drept og 59 skaddGeorgina 18 drept“.Terror gjør meg forbanna, men når det går utover USKYLDIGE BARN gjør det meg jævlig forbanna. Unnskyld ordbruket mitt, men jeg vet ikke hva jeg skal tenke og føle lengre. Det gjør så vondt, og jeg føler så med familie og venner. Jeg føler med de som nå skal plages i ettertid, for du kommer ikke ut av et terrorangrep uten plager. Jeg føler med redselen de måtte ha følt, panikken da de skjønte hva som skjedde. Jeg føler med familier som nå sitter å venter på svar hva som har skjedd med sine kjære.

Det som er viktig nå er at vi holder sammen og tar vare på hverandre. Det er bare noen dager siden jeg skrev et innlegg om at man måtte prøve å ikke være redd, da det er frykt de ønsker å skape. Det skal ikke være sånn at man skal være redd for å sette seg på bussen eller trikken. Det skal ikke være sånn at man skal tenke seg om to ganger om man skal dra på en konsert eller ikke. Det skal ikke være sånn at man skal være redd for å besøke turistattraksjoner i tilfelle noe skjer. Det har dessverre blitt sånn, men det er viktig at vi fortsetter å leve så normalt som overhodet mulig. Det er viktig å ikke la de vinne

Alle mine tanker går til familie og venner <3 

15 kommentarer

15 thoughts on “DETTE GJØR MEG FORBANNA

  1. Fy faen!! Er veldig glad du skriver om dette du blir jo bare bedre og bedre blogger for hver dag. Du har et bra poeng om at man ikke trenger p være redd. Og jeg skal få vennene mine til å lese bloggen din får det du skriver om vet jeg de vil like. Stå på Sofie ❤️

  2. Veldig bra skrevet!
    Blei lei meg da jeg leste om en dame som nå selger billettene hun har til Bruno Mars konserten i Oslo nå på mandag… Hun selger billettene til henne og niesen fordi hun rett og slett ikke tør å dra etter det som har skjedd.
    Forstår at man blir redd, men man MÅ fortsette å leve livet sitt! Dra på konserter, festivaler, leve!
    Alle tanker til de som er rammet <3

  3. verden blir dessverre bare sykere og sykere.. synes synd på sønnen min og barn og unge som må vokse opp i en verden så fullt av hat, men vi må bare vise at vi er sterke og dette ikke gjør at vi ikke lever livene våre, er jo nettopp det de vil

  4. Wooooooow. “Hjelpe folk istedenfor å være på reality dritt”. Hun gjør hvertfall mer enn deg her ved å sende gode tanker til alle pårørende. Og det er bare jævlig trist at du skal bruke tiden din på å hate på en som skriver om hvor trist terror er. Fortell hva man kan gjøre med terror hvis du skal være så tøff i trynet, fordi jeg kommer ikke på noe jeg kan gjøre, som politiet og landets hovedmakter kan gjøre;))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *