HVA TENKER JEG OM ISABELLE OG MORTEN?

Categories Paradise Hotel

Jeg har fått utrolig mange spørsmål om hva jeg tenker om hvordan Isabelle og Morten oppfører seg inne på hotellet. Jeg hadde ikke fått beskjed om dette på forhånd, så jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk litt sjokk. Jeg har aldri sett på de to som kosete da de aldri har vært det foran meg, så det var selvfølgelig veldig rart å se. Det er av en så enkel grunn at jeg er veldig glad i Morten, og det er selvfølgelig rart å se han med andre jenter. Likevel er det absolutt ikke noe jeg bryr meg om, da dette skjedde for lenge siden. Jeg er ikke sur på Morten eller Isabelle, det kunne jeg aldri vært heller. Det er ikke sånn at de er sånn mot hverandre nå, og dette skjedde for veldig lenge siden 🙂

Alle på hotellet var veldig kosete med hverandre når vi var der inne, for vi knyttet veldig sterke bånd da vi ikke hadde noen andre. Jeg koset veldig mye med Kevin for eksempel, og vi alle kan vel skrive under på at vi kun var venner selv om. Det er helt normalt å kose med partneren sin, så jeg er ikke sur på noen av de. Jeg håper dette oppklarte det dere lurer på ♥

38 kommentarer

38 thoughts on “HVA TENKER JEG OM ISABELLE OG MORTEN?

  1. Du har en god egenskap til og skjerme ting som ikke lenger er noen sak ute Sofie, fortsett med det, sikkert enn grunn til at mange blir glad i deg❤️

  2. Du er flink til å forklare👍🏼 Mange skjønner ikke hvordan det er inne på hotellet, men dette synes jeg du er flink til å forklare❤️❤️

  3. Veldig bra innlegg! (Dette handler ikke om dette innlegge,men jeg håper at Morten også kan lage et innlegg om det han elsker og irriterer seg over ved deg<3) du er en veldig bra blogger!

  4. Du er så flink til å skrive gode innlegg! Fortsett med det! <3
    Håper du kommer inn igjen i finaleuka. Hadde vært råkult om du dannet par med Morten eller Kevin. Jeg er så spent på hva som skjer videre.

  5. Sykt obvious at Morten vinner PH når dere plutselig har råd til å dra på spontantur + når dere skal på en enda reise senere…

  6. Du er så sykt reflektert og skriver derfor så sykt gode blogginnlegg! Heier på deg, stå på videre med blogg og hverdag, fineste Sofie<33

  7. Skjønner godt at det kom som et sjokk, men heldigvis er det lenge siden nå og det hører fortiden til. Nå handler det om deg og Morten og for meg ser det ut til at dere har det veldig kjekt og morsomt sammen. Gleder meg til å se videoen av dere to <3

  8. Syntese du er veldig god til å ta vare på de du er glad i og gjøre det du kan for de❤️ Bare synd du måtte sjekke ut😪 Digger deg

  9. Synes du gjør en veldig god figur inne på ph. Og det gjenspeiles i innleggene dine også hvilken fin jente du er. Snill og god, sympatisk, reflektert, samtidig som du har en bra humor. Digger deg! ( som så mange andre) ;D <3

  10. Synes dere to kler hverandre;) <3 Utorlig synd at ph har klippet bort så mye av trivselen dere imellom der inne. Vi er flere som ikke visste at du og Morten kom hverandre så nær etterhvert...hadde vært kjekt å sett det. <3

  11. MarieS: Skal prøve å legge ut litt videoblogger etterhvert, så kan dere få et innblikk der hvordan vi er sammen <3 veldig kjipt de klipte bort så mye, for det hadde vært morsomt å se 🙂

  12. Han har ikke gjort noe feil heller, de var ikke sammen + nektet til folk som påsto at de hadde følelser.
    Bra skrevet Sofie! <3

  13. Du er en utrolig sterk person, hadde blitt så utrolig sjalu jeg :).
    Du er en utrolig flott jente ,og jeg håper og ønsker at du kommer inn igjen og vinner med Morten, det hadde vert perfekt hvis ikke håper jeg Kevin ( hehe ville ikke han skulle vinne en stund,men han er en bra fyr tross alt, og det er jo et spill ) og Morten vinner alene evt sammens med Andrea,eller at Andrea og Petter vinner,hvis ikke du kommer inn igjen, for var deg og Andrea jeg har heiet mest på hele veien :).

  14. Anonym: Tusen takk for at tar deg tid til å skrive en så fin kommentar som gjør dagen min mye bedre <3 Vi får krysse fingrene, utenom dert heier jeg også på Kevin, Morten og Andrea 😀

  15. Til Marte: tror heller det er Andrea som vinner og slipper kula og så flytter sammen med Sofie med pengene hun fikk!

  16. Det som skjedde inne på hotellet, forblir inne på hotellet! Så utrolig stolt av at du lar det være fortid 😀
    Synd du røk ut :/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *