DERE GJØR DET ENKELT

Categories Personlig

Jeg har faktisk ikke ord… dere er fantastiske ♥ Så utrolig mange fine kommentarer dere la igjen på innlegget mitt i går, jeg er helt i sjokk. Det er ingen hemmelighet at jeg møter mange nettroll nå som jeg er en offentlig person, og det å se at det finnes så mange fine mennesker oppi alt det her gjør meg så glad. Planen var bare å ta en dag fri for å samle tankene da jeg ikke fikk til noe som helst på denne bloggen i går. Jeg satt lenge å vurderte om jeg skulle dele denne “pausen” som ble en liten fridag med dere, men jeg vet at det hadde blitt kommentert om jeg plutselig forsvant. Derfor fant jeg ut at det beste var å bare være ærlig med dere, og det var absolutt ikke noe problem med så mange fine lesere ♥

Jeg merker spesielt i tider som dette hvor krevende det kan være at jeg har valgt å blottlegge meg for så mange mennesker, for det er ikke bare bare å skulle dele så mye av livet sitt med noen. Jeg var usikker på om jeg kom til å klare å få til denne bloggen i dag, men dere gjør det enkelt. Jeg har endelig fått drømmen min oppfylt, så nå er det bare å bite tennene sammen å holde ut. Jeg hadde en så fin dag sammen med Julie og Andrea i går, og det hjalp virkelig på humøret mitt. Det var godt å glemme både blogg og Paradise for en dag, og bare være meg selv uten å føle på noe som helst press. 

7 kommentarer

7 thoughts on “DERE GJØR DET ENKELT

  1. Heier på deg! Skjønner at det er tungt å måtte forholde seg til så mange mennesker og meninger hele tide , så bare prøv å koble av sosiale medier innimellom og nyt livet! ❤️

  2. du fortjener bare lykke <3 skjønner ikke hvordan folk kan dømme folk uten og kjenne dem personlig ,de har kun sett deg på tven

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *