JEG TAR EN PAUSE

Categories Personlig

Som jeg har nevnt tidligere på bloggen så har jeg ikke hatt det så greit den siste tiden, og i dag kjenner jeg virkelig at jeg trenger en pause fra denne bloggen. Jeg vil så veldig gjerne gi noe til alle dere som leser bloggen min hver eneste dag, men i dag klarer jeg dessverre ikke. Det er viktig å sette seg selv først, og det er akkurat det jeg gjør nå. Jeg klarer ikke å konsentrere meg og alt føles bare meningsløst. Det er akkurat derfor jeg skal prøve å få tankene på noe helt annet og dra i parken sammen med Julie. Jeg håper dere forstår, så skal jeg komme sterke tilbake i morgen. Kanskje det hjelper å komme seg ut litt, jeg håper det. Vi snakkes ♥

28 kommentarer

28 thoughts on “JEG TAR EN PAUSE

  1. Tror du trenger en pause og litt tid for deg selv, og det er selvfølgelig helt greit! Det er viktig å tenke på seg selv også i blant. Nyt dagen, fineste du <3

  2. Det er kjempe forståelig! Det er viktig å bare tenkte på seg selv iblant! Ta vare på deg selv, og nyyyt denne fantastiske dagen<3 du er fantastisk

  3. Det skjønner nok alle sammen kan være greit!
    Ta vare på deg selv og nyt disse fine sommerdagene<3
    Heier på deg, fina!!<333

  4. Forstår deg så godt. Viktig å ta vare på og pleie seg selv. Det krever jo enormt mye å drive en blogg og det må man ha tid, energi og overskudd til. Nyt dagene og kos deg med venner, familie, Andrea og Morten. <3

  5. Jeg forstår det godt. Må være godt å slippe å sitte foran pcen hver en dag. Ta vare på deg selv og bruk tid med de du bryr deg om <3

  6. Ta vare på deg selv fineste Sofie!! Gleder meg til neste innlegg, uansett når det kommer❤️❤️❤️

  7. Du virker som ei utrolig bra jente. Jeg liker deg godt og synes det er trist du tar en pause, men jeg skjønner at du gjør det. Har bare blitt så glad i å klikke meg innpå siden din. Vi snakkes <3

  8. Viktig å sette seg selv først<3
    Elsker å lese bloggen din, og håper virkelig du finner motivasjon og krefter til den fremover. Kos deg masse i dag!!

  9. Forstår deg veldig godt, herlige, flinke og morsomme Sofie. Du fortjener alt det beste, du og Morten fortjener det beste <3
    Gleder meg til neste innlegg, uansett når det måtte bli 😉 <3

  10. Tror du vil angre om du pauser nå, det er nå sjansen er her og håper virkelig at du tar den og ikke kaster den bort!! blogg om helt hverdagslige ting feks favoritt snacksen din eller hva du trener/spiser, håp, drømmer, sminke etc bare ikke mist den store muligheten din nå!!

  11. Du må passe på at du gjør det beste for deg selv uansett hva folk sier. Hvis du trenger en pause, ta en pause❤️ Stå på Sofie, støtter deg❤️❤️

  12. Skjønner deg godt! Ta deg en velfortjent pause og ta vare på deg selv <3 Du virker som en fantastisk flott person, Sofie! Synes du gjør en så god profil. Du er et godt forbilde og favoritten min inne på hotellet! Stå på!

  13. Fullt forståelig. Ta deg en fortjent pause, ta vare på deg selv og kos deg med de menneskene du har rundt deg. Støtter deg uansett for du virker som ei utrolig bra jente <3 All respekt til deg og dine meninger. Heier på deg <3

  14. Hei på deg! Vil bare si at du gjorde en god figur av deg selv inne på hotellet, du var desidert min favoritt! Du virker veldig sympatisk og godhjertet, det er tydelig at du bryr deg om andre og ønsker å gjøre ditt beste for at andre skal ha det bra! Synd du røk ut! Har du noen gang vurdert å ta utdanning innen helse? jeg tror du ville ha passet ypperlig som helsepersonell med dine gode egenskaper og evne til refleksjon! 😀 Bare ett tips hvis du skulle gå lei av blogging og kjendis tilværelsen! Take care Sofie!

  15. Jeg forstår deg veldig godt Sofie.
    Blitt veldig glad i bloggen din. Du virker som en fantastisk person. Heldig er de som har deg som venn! 😍
    Stå på videre! Gleder meg til å følge deg!

  16. Forstår deg❤️ Håper du har det bra! Sett deg selv først ovenfor denne bloggen, det er viktig ❤️ Ikke hør på de som prøver å dra deg ned, de er bare misunnelig og har det ikke godt med seg selv. Det er de det er synd på! Ha en fin dag❤️

  17. Forstår deg så godt!;) Ta den tiden du trenger, og kos deg og nyt dagene. Det fortjener du. <3 Du skal iallefall ikke føle noe press overfor oss lesere. Du gjør det du må gjøre, og det viktigste er å ta vare på seg selv. De stygge nettrollene kan drite og dra. Du er jo en av de deltagerne på PH det er lettest å like. Sjarmerende, smart og har en utrolig bra utstråling. Samme med Andrea og Martine J.
    Du er herlig! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *