HELLO BARCELONA

Categories Reise

I går var det litt forsinkelser på grunn av for mye trafikk i luftrommet over Europa. Jeg har aldri opplevd dette før, er det noe som er normalt? haha. Vi landet omsider i Barcelona 23.40, og dro rett til hotellet for å sjekke inn på rommet vårt. Da vi bare skal være her i bare fire dager fant vi ut at det er viktig å gjøre så mye som overhodet mulig, så vi bestemte oss for å dra ut. Vi dro på Mac Arena Mar Beach Club som tydeligvis skulle være veldig bra på søndager på grunn av temakvelder. Det var utrolig morsomt, så det var virkelig verdt turen. Det skal sies at vi var utrolig slitne etter flyreisen, men vi klarte likevel å holde humøret oppe.

Nå skal vi ned for å spise MASSE hotellfrokost. Jeg krysser fingrene for at de har et bra utvalg da hotellfrokost er mye av grunnen til at jeg reiser, hehe neida joda. I dag er planen å dra på stranden for å forhåpentligvis få litt farge og for å få slappet av litt etter gårsdagens festligheter. Jeg har hørt at det skal være mange gode restauranter rundt stranden og veldig mye fint å se, så jeg gleder meg. Jeg skal også prøve å få tak i lader til kameraet mitt, for jeg må virkelig ha bilder fra denne turen. Tusen takk til alle som kom med tips i går, forhåpentligvis løser det seg ♥


19 kommentarer

19 thoughts on “HELLO BARCELONA

  1. Kos deg masse i Barca! Lurer på hvor den grå maxi kjolen din er fra. Den du hadde på flyplassen! Såååå fin🙊💚💛

  2. Kos dere i vakre & livlige Barcelona .
    Håper frokosten sto til forventningen.
    Bildet av gutta på byen i går (snapp) , ble plutselig borte..fylleangst ?
    Sånt kan skje den beste 🎉👍(har skjedd meg mer enn en gang hihi)
    Have fun in the sun☀️🍹

  3. Jeg bare ELSKER bloggen din!!!! Jeg elsker måten du skriver på og hva du du skriver om. Jeg føler at du snakker rett til meg. I tilleg er det noe nytt og spennende hver gang så man blir aldri lei!
    Kos deg i Barcelona❤️❤️❤️

  4. Jeg bare ELSKER bloggen din!! Jeg elsker måten du skriver på og hva du skriver om. Jeg elsker den følelsen jeg får når jeg leser bloggen din jeg føler at du snakker til meg. Jeg elsker at ingen ting av det du skriver om er kjedelig og det er alltid spennende hva du skriver om fordi du skriver om noe forskjellig hver gang👌🏻
    Kos deg i Barcelona❤️❤️ og et lite tips. Ikke snakk spansk hvis du ikke kan det. Mormoren min skulle bestille blekksprut og fikk en vekkerklokke😂

  5. Liker veldig godt innleggene dine. Dei er lette, morsomme og kjekke å lese. Mange bloggar eg ikkje greier å følge med på, men din gjer meg til ein fast lesar. Synest du virker veldig hyggelig, men og veldig naturlig. Du er eit bra forbilde for unge lesere. Kos deg mykje i Barcelona❤️

  6. Så utrolig fine bilder. Du stråler på alle bilder!jeg og noen venninner reiser til bacelorna i sommer, og jeg lurer derfor på om du har et hotell å anbefale som er i nærheten av stranden og shopping? Evnt om du anbefaler hotellet dere tilbringer dagene på nå? Håper på tilbakemelding og kos dere masse på ferie
    Stor klem fra Marie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *