ER MORTEN FLAU OVER MEG?

Categories Personlig

Av en eller annen merkelig grunn får jeg en del spørsmål om jeg ikke reagerer på at Morten virker flau over meg, og at han ikke vil innrømme at vi er “sammen”. Jeg personlig kan ikke forstå hvorfor så mange mener dette, og kommer med kommentarer om at jeg fortjener bedre. Det kan godt være for at dere ikke kjenner Morten og derfor ikke forstår dere på humoren hans. Morten og jeg tuller utrolig mye, og jeg kan jo skjønne hvorfor ikke alle forstår humoren vår. Det var også noen av dere som reagerte på at Morten sa at han var singel i den ene videobloggen. Det er kanskje litt vanskelig å høre, men han sier at han bare tuller når vi er ferdig å snakke om det. 

Jeg vet heller ikke hvor mange kommentarer jeg har fått om at Morten er på tinder, og derfor er utro mot meg. Han hadde tinder en god stund, men det hadde jeg også. Du kan ha tinder uten å være aktiv, så det er absolutt ikke noe å bekymre seg over. Jeg setter pris på at så mange av dere bryr dere, men det er ingen grunn til å tro at Morten er med andre jenter. Det er også mange som mener at han er flau over meg og at det da er kleint å se hvor desperat jeg er etter han. Jeg kan avkrefte dette med engang, for Morten er absolutt ikke flau over meg. Morten er kanskje litt mer tilbakeholden enn meg, og har kanskje mer vanskeligheter for å vise følelser. Jeg er helt motsatt, og viser kanskje litt for mye følelser noen ganger? haha. Jeg vil ikke si at noen av delene er feil, og Morten har den personligheten han har uten at han nødvendigvis er flau over meg. Vi har det veldig fint sammen, og jeg er utrolig glad for at jeg har møtt en så fin gutt som Morten. Jeg håper dette oppklarer noe av det dere lurer på 🙂

36 kommentarer

36 thoughts on “ER MORTEN FLAU OVER MEG?

  1. Dere er Så urolig søte sammen og passer så godt sammen! Og det virker som om Morten er utrolig glad i deg! Du er heldig som har en så god “kjæreste”! 😊❤

  2. Prøv å la vær å bry dere om hva andre sier og mener.
    Det som teller er hva dere føler og syns om hver andre.
    INGEN andre har noe med det.
    Og husk, dere er bare mennesker dere også.
    Og ingen er perfekte.
    Du – dere har også lov til å feile som alle andre.
    Dere er nydelige sammen, dere er et flott par 🙂

  3. Folk elsker å prike på ting. jeg har samme personlighet som Morten, liker å vise følelser kun med partneren min! Liker ikke å være så på foran vennegjengen, og eventuelt kamera(bilder). Typen er helt det motsatte, så forstår dere kjempe godt 🙌🏼 Fortsett som dere er 🤗❤️

  4. Dere er fine sammen, bare lurer litt på en ting. Hvorfor lager du alltid sånn trutemunn på bilder? Nesten hvert bilde du legger ut har du sånn munn haha:P

  5. Sikkert bare sjalue, mange jenter synes Morten var den kjekkeste inne på PH 😄 De ønsket vell sikkert ikke at han sku bli ilag me noen 😂

  6. Du og Morten er så utrolig fine sammen <3
    Ikke bry deg om hva de andre håpløse folkene sier;)

  7. Hei!
    Jeg lurer på om du og Morten begynte å bli “mer en venner” rett etter Mexico , eller om dere venta til midt i sesongen(på TV)?

  8. Morten var uten tvil den kjekkeste inne på hotellet, så er nok mye sjalusi ute og går:)
    Dere er fine sammen! 🙂

  9. Du er nydelig og vakker jente 💛 Morten veit kor heldig han er som har dæ 🙏🏾😍 ikle bryr dæ om negative folk

  10. Morten & Rebecca kledde hverandre godt ..
    Men du er jo den som vant hans hjerte..
    Men hadde ikke Rebecca røket ut, spørs hvor dere hadde vært i dag..

  11. synes ikke morten virket flau over deg i hele tatt, men tror han var ganske sjernert 🙂 Nydelig er dere <3 håper dere blir sammen

  12. tror ikke folk sier det for at de er sjalu. Eller, jo, noen gjør definitivt det. Men Sofie, for å være på tinder, må man ha appen, og hvorfor skal man ha appen om man ikke er ute etter noe? Kjærlighet gjør blind, heeelt klart. Men prøv så godt du kan og være ærlig med deg selv og sett grenser.

  13. Han virket jo ikke flau i det hele tatt, han sa jo tilogmed at han elsket henne litt rett etter hun hadde sagt nei og at det var for tidlig å elske hverandre.
    Linda: Nei, tinderprofilen din blir ikke slettet når du sletter appen. Mange glemmer å stenge profilen sin før de sletter appen.

  14. Enkelte folk mener dessverre at de har fasiten på hvordan et kjærestepar skal være og oppføre seg, og kommer derfor med all slags bedrevitende kommentarer. Bare ikke bry deg, Sofie! Alle mennesker er forskjellige, derav er også alle forhold ulike.
    Så lenge dere har det fint med hverandre, så er det alt som betyr noe. Ønsker dere masse lykke til sammen! <3

  15. Oppførselen i episoden i dag 29.mai.2017 viser at alle inkl meg som har hatt et svært dårlig inntrykk av deg, stemmer. Herre min skaper for en oppførsel mot Kevin (!). Du hadde jo ikke valgt han foran Morten?!?! Og denne tvinginga av Morten til å innrømme at han har følelser for deg? Hva i alle dager?? Jeg har skrevet til deg før om dette. Dette er fullstendig latterlig! Håper han blir sammen med noen av de andre deltakerne.
    Jeg digget Grunde inntil i dag. For en idiotisk avgjørelse å ta inn deg foran Henote, eller for den del noen av de andre.
    I dag viser du at du er en kontrollerende, manipulerende og avskyelige person. Håper Morten finner seg noen bedre. Han svarte godt. Viste til boblen. Åpenbart at følelsene der ikke er så gjensidige. Men han er en snill gutt. Henger litt med deg nå. Gi det 1 år kanskje. Og det er nok game over.
    Lykke til.

  16. Nå må jeg faktisk kommentere her… Herregud så mye fælt folk tror og skriver. Jeg håper ikke du lar deg påvirke av det, Sofie. Du virker som en flott jente med masse godt humør. Jeg skjønner godt hvorfor Morten vil ha deg – du har veldig god utstråling! Ikke la deg skremme av de fæle jentene der ute, selv om det er klisjé å si så er det nok sjalusi som ligger bak. Tenk at det viktigste er at dere har det fint sammen 🙂 Håper du får det fint i Barcelona!

  17. Synes dere er søte sammen.
    Håper ikke dere var sammen når han hadde tinder fordi jeg vet om flere venninner som har chatta med han på tinder…
    Lykke til videre<3

  18. Så koselig at du og Morten fant hverandre♥️ Helt oppriktig så heier jeg litt på dem som først jobber mot hverandre sånn som dere gjorde i Paradise, for jeg ante allerede da at “de to der” kom det til å bli noe mer mellom! Hurra for sånne som dere, dere gjør program som paradise verdt å se på. Digger at dere knuste alle og ikke minst knuste fordommene mot hverandre – størst av alt er kjærligheten, og man kan faktisk ende med å forelske seg i den man “hatet” mest. Det beviser bare hvor langt vi mennesker går og utvikler oss. Lykke til på reisen videre sammen. God sommer😊

  19. Til kommentator Ida Helgesen:
    Synd at du har et såpass stusselig liv at du selv har gått alt for langt inn i “paradise boblen” (guess what? Du var ikke der).
    Det å kalle en ung oppegående jente du aldri har møtt før for en “avskylige person” er helt bak mål. Greit vi har ytringsfrihet, men du trenger ikke rakke ned på andre som ett nettroll, de har vi nok av.
    Her går mine røde lamper for høy mangel på sosial kompetanse og empati. Ingen har noe nytte av å lese det du deler her. Hadde vært gøy å se om du var like høy i hatten i virkeligheten. Skaff deg en hobby eller enda en katt.

  20. Ida Helgesen har det tydeligvis ikke bra med seg selv, hjelpes… Enkelte folk burde aldri hatt tilgang til et tastatur. Heldigvis later du til å være ei med godt over gjennomsnittet intelligens – og klarer dermed også å overse sånne håpløse kommentarer. Måtte hell og lykke følge deg og dine. Deg og Morten er forresten supersøte sammen. Nyt!

  21. Tinder uten å være aktiv? lættis at jeg pratet med han aktivt på tinder for 2 uker siden da 🙂

  22. Har sterke mistanker om at de som kommer med slike “opplysninger” gjør det for å skape usikkerhet, splittelse og i det hele tatt ødelegge så godt de kan.
    Jeg mener.. Ingen ved sine fulle fem henger vel sammen med noen omtrent daglig, drar på ferie med de, etc hvis de ikke virkelig ønsker å tilbringe tid med den personen!? At han liksom skal være flau, og greier adder jo ikke opp i det hele tatt. Det å være reservert i uttalelsene sine angående et såpass nytt forhold som dette er, som på toppen av alt har kommet ut av Paradise hotel er noe de fleste ville vært, tror jeg. Herregud, jeg bekrefter jo ikke noe før forholdet er rimelig stødig jeg en gang, -uten noen gang å ha vært i en situasjon hvor folk landet rundt har fulgt med på meg! Nå bør folk seriøst skjerpe seg og skaffe seg et liv, ass. Å gå inn for å ødelegge for andre er bare for patetisk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *