BILDEDYRSS BARCELONA

Categories Reise








91 kommentarer

91 thoughts on “BILDEDYRSS BARCELONA

  1. Knall fine bilder Sofie . Nyyyt ferie dagene ☀️🎉🌴
    Å hurra hurra for dagens Paradise Hotel m herlige overraskelser .

  2. Altså, nå blir jeg skikkelig forbanna. Du burde faen meg skamme deg for hvordan du snakket til kevin på badet i episoden nå i dag. Og kjefte på en gutt til han begynner å gråte? Really? Skjønner du at det var et spill? Og det å si at han har spilt shady? Har du tenkt litt på hva du har gjort inne på hotellet? Også sitter du og sier at du aldri ville fått ut kevin? Du hadde Jo valgt Morten dersom du hadde fått valget mellom de to? Altså hallo, er du helt retard? Da hadde du jo fått ut kevin! Også å si til kevin at han aldri vil vinne? Bare sånn for å oppdatere deg: DU VIL ALDRI BLI EN BRA BLOGGER. Etter oppførselen din inne på hotellet er du så sykt dårlig likt. Har aldri sett noen være så bitter og dårlig taper som deg.

  3. så fin scene mellom deg og kevin idag <3 men vet du hvilken sang de brukte under klemmen deres? eg grein under episoden pga den sangen der haha

  4. at du er manipulerende som jeg har sett komme frem i ulike sosiale medier kom jo veldig fram i dagens episode når du sitter på badet med Kevin og sier at ingen vil stemme på deg blabla bare for å herske med han? Altså hvorfor gjøre det egentligt, du kan ikke skylde på at det er et spill heller for det har ingenting med spillet å gjøre. Bare ondt gjort rett og slett, nei fyy håper noen andre vinner hvertfall!

  5. Altså Berit Lie .. hvordan våger du være så ond?!?
    Sofie er ei herlig jente, alle spiller jo inne på hotellet , det er ett jo ett spill & dessuten er hun en flink blogger.
    Om du ikke liker hu, så scroll forbi og dropp å les bloggen .
    Kjenner jeg ble irritert på måten du høgga over fine Sofie .

  6. Fy faen så ufin du var mot kevin i dagens episode! STAKKARS gutt, du er virkelig et udyr! Du burde skamme deg, Sofie. Stygga

  7. Det at Sofie & Petter kom inn igjen i dag , gjør jo bare spillet mer spennende .. liker spenning 👏🏼👏🏼🎉

  8. Enig med Berit Lie. Du hadde valgt Morten over Kevin anytime. Å faen du e råtten som sir “ingen kommer til å stemme på dæ”, trur nok han får flere stemma enn dæ frk.”perfekt”. Føle du dæ bedre når du rakke ned på andre!? Håpe du ryk ut av ph i mårradagens episode, du fortjente minst å komme inn igjen.

  9. hvorfor legger du ut #spons av alt mulig? Fikk du det teppet sponset også eller hehe, bare lurer! kos deg videre=)

  10. Må si meg enig med Berit over her. Fikk skikkelig vondt inni meg av å se hvordan du snakket til Kevin. Heiet på deg før, og ble veldig skuffa da du røyk ut. Men nå må jeg ærlig inrømme at jeg egentlig håper du ryker i morgen. Kevin er en kjempeherlig gutt som har spilt fair gjennom hele oppholdet. Han er den eneste verdige vinneren av årets ph.
    Og forresten.. Jeg tipper du og Morten kommer til å “break the news” på finalefesten om at dere er ett par. Du innrømmer at dere er mer enn bare venner, dere legger ut kyssebilder, sier at dere ikke er single men har enda ikke inrømt at dere er offisielt kjærester. Tipper dere sparer nyheten for at dere skal skape de store overskriftene på finalefesten.

  11. Jeg syntes at Kevin fortjente det, etter hvordan han har oppført seg i det siste. Hadde Kevin blitt skikkelig lei seg hadde nok ikke Sofie og Kevin vært like gode venner i dag.
    Kjør på Sofie!! Ikke hør på de andre.
    Digger deg og Morten og håper at dere står i finalen sammen.

  12. Tydeligvis ingen andre som har sagt dumme ting på fylla, nei…..
    Du og Kevin er fine <3
    Jeg synes gutter slipper så sykt mye lettere unna enn det jenter gjør. Urettferdig.
    Gratulerer med finaleplass! <3

  13. Ble syyykt glad når du kom inn igjen!!❤️ PH er ikke det sammme uten deg!! Men i hvertfall hvis du ikke vet det så Er det utrolig mye lommetyver i Barcelona spesielt i hovedgaten så anbefaler dere å passe godt på tingene deres:) kos dere videre og anbefaler dere å dra til la sagrada familia! det er en opplevelse for livet

  14. Må si jeg ble skikkelig skuffet over hvor ufin du var mot Kevin i dagens episode. Man prater ikke slik til andre mennesker, spill eller ikke spill, det der er bare ikke greit.

  15. Hei. Ble så glad når jeg så du kom inn igjen.. men glemte helt hva jeg ville skrive her når jeg leser kommentarene til folk. De burde skamme seg, det er et spill og godt mulig at ikke alt av samtalen ble sendt også, i og med at de vil at folk skal reagere! 🙄 Tenker dere på det dere som kommenterer her?
    Jeg tror uansett ikke dere hadde vært så gode venner etter innspillingen om det hadde gått hardt inn på ham 😊
    Jeg liker bloggen din, du skriver bra 😄 Håper ikke du lar det disse netttrollene kommenterer gå inn på deg!
    Du virker som ei fantastisk jente! Fortsett den gode jobben, jeg kommer ihvertfall til å klikke meg inn på bloggen din ett par ganger om dagen for å se etter nye innlegg 👊🏼😄

  16. Hva syntes du om at Andrea og Kevin snakket så mye dritt om deg på hotellet? Skulle ikke dere + Morten være en allianse?
    Hva syntes du om at Morten løy deg rett opp i trynet da han sa at han ville stå med deg i finalen, når han egentlig ville stå med Lunde?
    Skal du, Andrea, Kevin og Morten ankomme finalefesten sammen? (Iallfall du og Morten?)

  17. Hei Sofie😊 Lurer egentlig bare på hvilken hårfarge du har i dybden? Var utrolig fin farge🌸 Den mørke du har sammens med det lyse. Mvh Linn

  18. Så fint dere har det i Barcelona 🙂 kos dere masse de dagene dere har igjen.
    Var koselig og se at du kom inn igjen. Men jeg må få si at jeg likte heller ikke måten du snakket til Kevin på,men tror nok at dere fikk ordnet opp dere imellom som vi seerne ikke fikk sett. Også må folk huske at dette kun er ett spill. Vi som følger Sofie på sosiale medier har sett på både bloggen og snapchat at Sofie er ei snill jente og er ikke trollete som dere HATERS tror. Hun og Kevin er gode venner idag så tror dette gikk helt fint 🙂
    Heier på deg og Morten 😉 dere er så søte sammen ❤

  19. Ble helt uvel av å se hvor uhyggelig og nedlatende du var i dagens episode, og at du tilsynelatende syntes det var helt på sin plass i tillegg. Håper for all del du har unnskyldt deg ordentlig, og slutter å være sånn mot andre mennesker.

  20. Fine Sofie ❤håper du hever deg over all den driten som enkelte mennesker skriver til deg. De burde skjønne at alt nødvendigvis ikke kommer helt til sin rette i dette programmet. Mennesker som skriver så mye stygt til andre mennesker på nett er vel kanskje ikke så veldig brae mennesker. Du er ei super jente og stå på videre. La ikke mennesker som ikke kjenner deg, tråkke deg ned ❤

  21. Tror at du og Morten kommer til å si at dere er sammen etter at dere har vunnet hele PH 2017 sammen.❤️❤️

  22. Endelig kom du inn igjen!! Herregud ble så lykkelig, jeg håper virkelig du og Morten vinner sammen!

  23. Folk må virkelig forstå at det er et jævla spill. Blir så irritert over kommentarene over her! det er jo dere som er ufine som skriver stygge ting! Sofie jeg ble så glad når du kom inn igjen. Du har vært min favoritt person fra dag 1. Du fortjener virkelig og vinne! Jeg bryr meg ikke hvilke gutt du står med i finalen bare du vinner så er jeg fornøyd!

  24. Hei fine Sofie 🙂 E det noke dårlig stemning mellom deg og Rebecca pga Morten eller e dåke gode venna? 🙂

  25. Synes folk er dobbeltmoralske og ikke du Sofie! De ber om action, og når det blir spennende, snakker de dritt 🤓 Ignorer dem haha, og kevin ble mer lei seg fordi han vet at han hadde gjort noe feil, og det følte han da han så deg! Men folk irri meg, de er så skada uff! Husk å ikke ta ting nært, “the power of eval people”, kan få en til å føle seg nedenfor. Dere er jo alle venner ogsånt i dag, så de må ta seg en kald dusj for å si det sånn.

  26. Heier på deg Sofie 😊
    Ikke bry deg noe om de ufine kommentarene her, noen må bare være ekle.

  27. Herregud, det her er jo bare TV, de klipper og klipper så det skal bli spennende. Tror de bare tok med den ekle delen av samtalen til Kevin og Sofie, ikke den hyggelige. Om Kevin ble så lei seg og såret hadde de ikke klemt etter på.

  28. Så gøy at du kom inn igjen ! :))
    Hvor er kjolen du side på deg på parsermonien i uke 6 fra ? 🙂 den burgunder/vinrøde/lilla med blonder og mesh stoff! Utrolig fin kjole 😀

  29. Fine Sofie. Vær så snill og ikke la dritt kommentarene fra ufine, sjalue og bittre mennesker gå inn på deg. Ikke la dem ødelegge turen din, humøret ditt og hvertfall ikke forholdet ditt. Ble så glad når jeg så deg komme inn i dagens episode! Heier på deg og Morten. Dere er så fine sammen😌❤️

  30. Tenkte jeg for første gang skulle kommentere siden jeg synes du er så utrolig herlig å følge, men må først og fremst bare si: wow, så utrolig fæle folk er. Jeg skjønner godt hva du mente i den tidligere posten din (pleier aldri å lese kommentarer). At det går an! Det er lett for meg å si, men jeg håper virkelig du etter hvert bare klarer å stenge det ute. Det er ikke rart det er krig i verden når folk fyrer seg så opp over et TV-program som er klippet til å skape seere, og når de ikke kjenner deg…!
    Synes som sagt du er helt herlig å følge, og digger videoene du har laget med Morten og Andrea. Dere virker som en jordnær gjeng, og dere er heldige som har hverandre og som har det så gøy!
    Stå på videre!
    Klem fra fast følger

  31. Visste du at Morten hadde følelser for deg før han sa deg i dagens episode? Du virket ikke så veldig overrasket.

  32. Jeg vil absolutt ikke gå så langt som å kalle deg ond, fæl, eller jævlig for noen av tingene du sa til Kevin i kveldens episode, men jeg synes du var veldig urettferdig mot han. Selv om jeg skjønner at det er vanskelig å skille følelser og spill der inne, så hadde dere en avtale om at dere skulle stå sammen, samme hva. Du burde holdt den avtalen, selv om du ble svak for Morten.
    Han merket og skjønte jo tydelig at du kom til å velge Morten fremfor han, om du måtte ta det valget. Så hva skulle han gjøre? Sitte og være grei og la være å spille ut to sterke konkurrenter? For du skjønner jo at han prøvde å ramme Morten ved å få deg ut?
    Han spilte ikke mer shady enn visse andre inne på hotellet, så det var ufortjent å få så mye dritt slengt i trynet fra deg. Håper bare du vet det, og har sagt unnskyld til han!:)

  33. Endelig kom du inn Sofie hahahahaha endelig kan vi gni det inn på disse sjalue menneskene som alltid må spre hat! Dritt kommentarene er jo jævla ekle, og de har dårlige intensjoner! Husk en ting nydelige Sofie, når de sier at du ikke kan, bevis dem at du virkelig kan!
    1) aldri gi opp på bloggen din
    2) ikke la dette gå utover forholdet ditt med de andre(spess Morten og Lunde+ kevin)
    3) krig for dine drømmer
    4) husk å alltid SMILE
    LOVE U ❤️

  34. Jeg fikk helt vondt av å se hvor slem du var mot Kevin i dag. Grusomt at mobbere som deg og Andrea har fått såpass med TV-tid. Fæle forbilder.

  35. Måten du snakket til Kevin på var ikke greit. Spill eller ikke spill, sånn snakker man ikke til andre mennesker.

  36. Ååå jeg ble så glad når du kom inn igjen 🙂 du virkelig fortjente det <3
    og Kevin fikk som fortjent, er et spill uansett og bare tv ,er sikkert mye klippet og limt også.
    nå må du vinne, har heiet på deg og Andrea fra starten av, vinner ikke en av dere blir jeg skuffet,me greit hvis morten eller petter vinner alene også 🙂

  37. Sofie du sletter en del av innleggene som ikke er SÅ ufine. Du fortjener kritikk etter oppførselen som er svært ufin og dobbeltmoralsk. Morten ryker, da Lunde får fredning, det skjønner vi. Du må likevel stå med Kevin. Og du ender fort med å vinne PH med Kevin! Det er utrolig! Men håper det ikke skjer. Unner Kevin/Grunde/Morten å vinne sammen med Lunde. Lunde er fjorårets Eileen. Fortjener 100% å vinne. Og av guttene fortjener ingen å vinne mer enn Kevin. Skulle til å si Grunde, men etter at han valgte deg i dag foran Henote?!?!?! Hallo Grunde????????

  38. Til alle nettmobbere. Hvordan kan det være greit å mobbe og hate mennesker dere ikke kjenner. Dere rakker ned på andre utifra klipp som er satt sammen for å skape seertall. Se litt inn i dere selv før dere beskylder andre for å være mobbere og komme med så mye hat. Hvem er dere? Sofie stå på, du fremstår som en flott, omsorgsfull og ærlig person, alle har vel en eller flere ganger sagt ting man skulle ønsket man ikke hadde sagt. Det er mer menneskelig enn netthat. Mye ble vel sagt om deg den uken du ble stemt ut, men mye blir nok klippet bort. Du er ærlig, det er ikke alle som er det ❤stå på jeg heier på deg

  39. Jeg har alltid heiet på både deg-og Kevin. Og jeg har null problem med å forstå at ting blir klippet og ordnet og at du sikkert hadde hatt litt inntak av alkohol under samtalen (Hehe).
    Men likevel må jeg få si at jeg ikke helt forstår og henger med.. Når Lunde sender ut sine nærmeste får hun klapp på skulderen for well played, mens når Kevin sender ut deg fordi det blir det beste for han selv der inne. Da er det helt krise og han er shady og hele pakka. Det eneste Kevin gjorde som kunne oppfattes som shady var å spille ut deg,(noe som var tidenes spill i paradise sin historie spør du meg, så all creds til han for det).Og å sende ut Henote, et valg han ikke tok før ordene forlot munnen hans.
    Jeg er som sagt veldig begistret for deg som person, så det at jeg sier spillet til Kevin er tidenes spill i paradise sin historie har ingenting med deg å gjøre. Jeg ville gjerne ha deg der inne og synes det var trist å se deg dra. Jeg synes du virkelig fortjener finalebillett og å vinne hele driten. Men som du selv, og alle andre fra paradise selv sier: dere må huske at det er et spill. Og hele den greia var et fantastisk bra spill fra Kevin sin side, for å redde seg selv. Så jeg synes du var noe urettferdig i denne episoden.. Veldig vondt å se Kevin i dag. Stå på, jeg heier på deg!

  40. skjønner ikke hvorfor du får så mye piss akk nå!! synes det ble Spennede.. og de korttenkte folka som driver å synes synd på at kevin hadde så vondt mhm get over it.. han er jo hjemme hos sofie og andrea hver gang han er på besøk i Oslo, med morten også. Slutt å bruk fritiden til å hate.. Det sjokkerer meg ikke at disse hatefulle menneskene henger på jodel 24/7.. driver å snakker om hvor fæl du er, når de ikke klarer å være noe bedre sjæl… blir provosert assa!!!!!

  41. Jeg kommenterer aldri på blogger, men leser bloggen din fast. At folk henger seg opp i noe du sier til en du er glad i, i et spill på fylla – men ikke kan se at de selv skriver verre ting, både anonymt og med (sannsynligvis) falske navn til en person de ikke kjenner, og ikke har vært en del av den boblen dere befant dere i, gjør meg oppriktig vondt. Jeg håper virkelig du ser forbi de kommentarene som er usaklige og usmakelige. Slik jeg har forstått deg, virker du som en person som er reflektert, og god – og kan tenke meg at du kanskje kjenner ubehag over hele situasjonen. Men regner med den samtalen der varte i mer en de 5 minuttene vi fikk se 🙂
    Jeg håper du koser deg utrolig mye i Barcelona, og ikke lar de verste kommentarene prege deg. Jeg får oppriktig lyst til å gi den en like god klem, som det du gav Kevin da du så han ble lei seg.
    Stå på, fine Sofie. ❤️

  42. Det irriterer meg så iherdig at du får leser klikk bare fordi jeg er sur,
    Jeg har digget Kevin siden episode 2-3… Det at du våger å stå foran han å si det du gjør.. nei jeg har faktisk ikke ord.. du sier det selv er et spill, MEN om det bare kun var et spill for deg hadde du aldri sagt det du sa til Kevin!!!!!
    Det tristeste av alt var at jeg begynte å like “sofie utenfor PH”, men måten du skriver på er like falsk som måten du opprører deg på hotellet.
    Er egentlig uten ord.
    Dagens episode var SKANDALE for deg – mener jeg

  43. Til kl01:07
    Etter hvor sint du er (på grunn av et spill), er jeg ganske sikker på at du ville reagert på en styggere måte dersom du var i sofies plass!! Slutt å pek fingeren på jenta. Jeg skjønner ikke hvorfor du tar en så simple ting til deg, når det finnes flere tusen av ting som bør provosere deg mer enn dette!! Ta deg sammen, og en gang til.: dette er et fuckings spill!!!!!

  44. HÅPER du ser dagens episode av PH 🙂 Morten har ikke følelser for deg.. Du har penger! tar han med på Roma tur… ojojoj! ser alt hvor dette går
    Lykke til

  45. Jeg er enig med de som sier at måten du oppførte deg mot Kevin i dagens episode ikke var grei. Jeg skjønner at det var sagt på fylla, men det unnskylder ikke hvor unødvendig det var. MEN til alle dere som sier at Sofie er et udyr, stygg, jævlig og likende, ser dere ikke at dere er minst like ille selv? Det er ikke greit å si slike ting til noen.

  46. Latterlig måte å oppføre seg på som du gjorde idag!!! Og det verste av alt; du legger skylden på alkoholen. Hahahaha er det MULIG

  47. Hei, ville bare gi et tips om å farge over det brune en gang til. Når du farger brunt over lyst blir det fort grønnskjær, og det ser jeg at du har fått. Bare et tips altså 🙂

  48. Du minner meg litt om mikela fra sist sesong. Usikker på seg selv, men samtidig stor i kjeften. Helt sinnsykt hvordan du har hjerte til å stå der å pushe Kevin så jævlig. Hadde du sagt det en gang, greit nok. Vil ikke engang tenke på hva som ikke ble tatt med på TV. Kleint at du er så ekstremt mye mer intr i Morten enn det han er i deg også.

  49. Aldri sett noen så store mobbere som deg og Andrea på TV før. At paradise velger å fronte dere er bare rart.

  50. De eneste mobberne jeg ser, er disse anonyme kakerlakkene 👀🌚 stå på Sofie! Håper du ser at du også får mange fine kommentarer 🌸

  51. Håper for all del at du og morten ikke vinner. Man kan ikke la slike dårlige forbilder vinne et program som så mange unge ser på.

  52. Jeg synes at du var skikkelig ufin mot Kevin i dagens episode. Slik snakker man ikke til andre. Det var virkelig ikke greit.

  53. Herregud, folkens. Det er et spill! Tenk deg bare; Hva hadde DU gjort i lignende situasjon? Ville du ikke gjort det du kunne for å komme deg videre i spillet?

  54. Alle dere som skriver hun er ond, fæl, og en mobber, tenk på dere selv når dere skriver sånne ting til andre, dere er jo like og kanskje enda mer fæl selv. Det er jo MYE værre å skrive fæle ting til en person dere ikke kjenner,enn at Sofie stå på badet å snakker med Kevin. Det er et spill der inne og folk må forstå det. Det at hun får så mye kretikk bare på grunn av den ene lille scenen på ph er helt meningsløst.
    Sofie prøv å ikke la alle drittkomentarene fra personer som bare er sjalu, og skal prøve å øderlegge for deg gå inn på deg. Jeg vet det er lett for meg å si, men ver så snill å prøv. Uansett hva folk sier er du en SUPER jente. Det at noen sier at bloggen er dritt er bare tull. Jeg syntes du har den beste bloggen i hele værden. Stå på dette klarer du❤❤

  55. Herregud så ufine folk blir i kommentarfelt! Håper virkelig at du kan klare å overse disse kommentarene for de er veldig ufortjente!! Stå på og ikke la disse dra deg ned!!❤❤

  56. Først og fremst så vil jeg si til de over at dere burde faen meg skjerpe dere, det er et TV program som ble filmet for en stund siden. Sofie hadde all rett til å fortelle han det hun hadde på hjertet der og da, dere må se den jævla helheten i situasjonen, hun ble stabba i ryggen av sin mest trofaste venn inne på hotellet! Hvordan kan dere være så hjerteløse lesere og skjele henne ut NÅ , på bloggen hennes, bare fordi dere først ser episoden nå? Se helheten i ting nestegang før dere slenger shit på henne, hun har følelser hun også. Og kommentarene deres kan slå hardt til.
    Sofie, vil bare si at jeg får aldri nok av bloggen din, du er inspirasjonen min, jeg digger hvor herlig du er, elsker at du alltid er blid og smiler. Si ifra hvis du er i Tønsberg en gang i den nærmeste framtiden, for hvis jeg får mulighet så vil jeg gjerne at du skal bli med meg for å ta en kafé! Og må si det, jeg ble kjempe glad når jeg så at du fikk komme inn igjen på hotellet! 😀

  57. E det mulig å være så barnslig å bitter. 0ppførselen din mot Kevin i dag va helt latterlig. Du kan ikke skylle på spill nu. Så ka du nu skal forklare dæ me? Æ e flau på dine vegne. Du domme dæ bare mer å mer ut. Håpe du ryker. Du e virkelig ikke en verdig vinner. Du mener rett å slett at du kan spille å gjøre som du vil for å redde dæ skjøl. Men ingen andre kan det. Du ville gjort akkurat det samme som Kevin gjor om du va i Hannes situasjon. Han var smart som fikk dæ ut. For du hadde Allerede svikta han me å velge morten over han. Nei å nei Sofie du har drette dø ut.

  58. til 10:05
    ååå herregud… give her a break.. dere overdriver så sinnsykt mye blæææ Du har ingen rett til å kalle noen andre enn deg selv barnslig ! lol
    Sofie, du har egt ikke gjort noe gæærnt! Men folk elsker å pirke på deg for en eller annen grunn.. Haters haters og haters!

  59. Pleier aldri å kommentere, men må bare legge igjen en kommentar nå for fikk så vondt av deg. Håper du klarer å drite i det som blir slengt mot deg, og at du klarer å legge sammen to og to så du forstår at de bare er sjalu. Du er jo den fineste og snilleste der inne, så det er veldig forståelig. Alle mennesker gjør feil, og jeg er sikker på at de menneskene som slenger dritt mot deg nå har gjort mye dumt i livet sitt de også. Håper du driter i det, du vet Hvordan du er som person – og det er det aller viktigste 👑👑💚 heier på deg

  60. Hei vakre jente! Vil bare si at du ikke trenger de falske vippene du har, synes personlig du er myye finere uten de!

  61. Hei.
    Så utrolig fine bilder 😁❤️
    Å ennå kjekkere at du kom inn igjen,😁💥🎉eg trodde først han sko velge henote. Å er første gang eg leser kommentarer på en blogg, å de æ jo super frekke med deg de fleste, hvis dei hadde vist at dette er et spill å en tv serie som blir klippet å limt til får å skape seere. Dokk må ta å skjerpe dere. Tror langt i fra at dere hadde lagt å så de på andre siden å lest sånn om dere selv. Helt greit det var litt urettferdig i fra det vi såg. Men vi vet ikke hele historien.
    Men eg heier på deg Sofie håper du å Morten står i finalen 😍 å håper du lærer deg å se vekk fra det negative å heller bry deg om det positive ❤️ du er kjempe flink blogger å kos deg masse frem over 😍❤️

  62. Altså, HVORDAN våger dere å skrive drittkommentaret og hatmeldinger i kommentarfeltet på en blogg, der dere kan holde dere anonyme og alt mulig. Det er utrolig feigt og slemt gjort, og det håper jeg dere vet. Ikke at dere burde si noe på det i det hele tatt, fordi Sofie og Kevin har all rett til å snakke ut uten at folk skal hetse Sofie. I tillegg var de begge fulle så hvem bryr seg ærlig! Jeg ler av hvor stygge i hodet folk kan være…
    Og btw, jeg digger deg Sofie, og du har vært favoritten min fra dag 1, så bare stay strong og fortsett som du gjør

  63. Hei Sofie!
    Jeg lurte på om du kunne laget en Barcelona guide? Skal selv til Barcelona i sommer og hadde vært fint med noen tips!

  64. Fy søren. Blir irritert over de stygge kommentaren over! OK, kanskje du ikke likte det Sofie gjorde, men å snakke SÅ nedlatende om hun hjelper absolutt ingen ting! Vet du hva, jeg blir sinnsykt irritert! Ingen fortjener å få slengt sånne dritt kommentarer rett opp i ansiktet. Klem! Heier på deg!

  65. Unskjuld meg, men tror ikke flesteparten her fårstår at du ikke var så frekk. Når dere skal klage over at en person oppfører seg så jævlig, hvorfor i helvete da skriver dere slik som dette til personen? Oppfør dere og vær heller voksne og om du har et problem med hva som skjedde så kan dere faktiskt ta det opp på ein vanlig og høflig måte.
    Tipper flesteparten av dere som kommenterer ikke er gamle nok til å bruke sosiale media. Regner med at mamma og pappa er stolt av kidsa sine som sitter og skriver sånn.
    Mobbing er så lavmål at det finnes ikke ord!! Be kind.
    Sofie, Håper du vinner hele dritten❤

  66. Liker at folk kommenterer hvilken fæl og dårlig person Sofie er, mens de selv sitter å slenger dritt på den feigeste måten av alle… anonymt! Voks opp, alle har vært der, og hvis ikke er du ikke gammel nok til å uttale deg!
    Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. Syns dere oppfører dere barnslig, og at dere er direkte ond mot Sofie! Få dere en ny hobby, ingen som hverken respekterer eller liker noen som har en hobby som nettmobber!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *