VIDEOBLOGG – KEVIN OG JEG SNAKKER UT OM FORHOLDET VÅRT

Categories Paradise Hotel

Etter utrolig mange misforståelser rundt forholdet til Kevin og meg bestemte vi oss for å lage en video der vi snakker ut om absolutt alt som skjedde inne på hotellet. Det er alltid to sider av en sak, og her får dere den ærlige og uredigerte versjonen. Da denne videoen ble spilt inn visste vi enda ikke om samtalen mellom Kevin og meg kom til å bli tatt med, men vi snakket likevel litt om situasjonen som oppsto på badet i går. Jeg forventet å få reaksjoner på denne samtalen, og jeg har gruet meg i 12 uker nå for at dette skulle bli vist på TV. Jeg legger meg helt flat for det jeg sa med at halve juryen var sur på Kevin, og at han ikke kom til å få stemmer. Kevin er en helt fantastisk gutt, så det sier seg selv at han hadde fått masse stemmer i en eventuell finale. 

Likevel synes jeg enkelte av dere drar den litt for langt. JA, det var absolutt ikke greit av meg og si det jeg sa. Likevel nekter jeg å tro at alle dere som kommenterer dritt til meg ALDRI har sagt noe dere ikke har ment til en dere er glad i når dere har vært sint/lei dere. Jeg er bare et menneske jeg også, og jeg gjør feil på lik linje med alle andre i denne verden. Jeg hadde utrolig dårlig samvittighet dagen etter da jeg fikk vite hva jeg hadde sagt til Kevin, for jeg husket ikke det selv. Jeg var lei meg hele dagen, helt til jeg ikke klarte mer å begynte å gråte. Kevin og jeg fikk snakket ut om dette inne på hotellet og vi fikk ordnet opp. Dere må virkelig ikke glemme at vi er mennesker vi også, og jeg vil virkelig påstå at dere som slenger dritt til meg ikke er noe bedre enn meg. Jeg må takke alle dere som har skrevet fine kommentarer til meg etter gårsdagens episode ♥ Det betyr utrolig mye. Det er veldig godt å se at det finnes mennesker der ute som klarer å se helheten av en situasjon, og ikke bare det som skjer akkurat der og da. 

Kevin er en av mine beste venner, og jeg unner han alt godt her i verden. Jeg mente aldri det jeg sa, og det håper jeg dere forstår. Takk for meg/oss ♥
129 kommentarer

129 thoughts on “VIDEOBLOGG – KEVIN OG JEG SNAKKER UT OM FORHOLDET VÅRT

  1. Sender dere gode klemmer og synes all dritt på kommentarer var så unødvendig gjort av folk. Noen burde se seg i speilet og be om unnskylding. For alle vet vel at TV klipper og limer for å få mest seere.
    Sånn har det alltid vært!
    Nyt Barcelona videre fine Sofie ☀️❣️

  2. <3 <3
    Er dette grunnen til at du har hatt det tungt i det siste? :(
    Sender deg en stor klem!
    Kos deg videre i Barcelona! :)

  3. Jeg leser blogger, men legger aldri igjen kommentarer. Men etter å ha lest gjennom kommentarfeltet på forrige innlegg så sitter jeg igjen helt paff. Alle har jo opplevd å være sur og bitter på noen og når man i tillegg er full så kommer det frem ord man angrer på dagen etter.. dette er jo en del av fylleangsten!?
    Jeg ble i alle fall utrolig glad da du sjekket inn i går og må si jeg hadde gjort det samme i din situasjon og angret dagen etter.
    En kommentar jeg også leste var hvor forskjellig sanksjoner det er på folk inne på PH! Da Lunde spilte ut alle hennes nærmeste fikk hun klapp og skulderen og “well played”, mens når noen andre gjør det blir alle sure på den personen.
    Uansett – jeg heier på deg frem mot torsdagen og kommer til å hoppe av glede hvis du vinner <3
    Jeg har også et spørsmål: hvor lenge siden er det dere kom hjem fra Paradise-innspillingen nå? 🙂
    Masse lykke til og nyt Barcelona!

  4. Victoria: Tusen takk for det fine deg <3 <3 Ja, det er vel det man kan kalle fylleangst, noe jeg absolutt hadde også. Man kan tenke selv når man våkner opp hjemme i sengen sin med fylleangst, så skal man våkne opp i Mexico å vite at 500.000 skal se det du har gjort. IKKE en god følelse.

    Vi som var der til slutt kom hjem 2 mars 🙂 <3

  5. Du burde være snillere, men sagt er sagt. Kevin er herlig, og gjorde som han gjorde og var uærlig, du kom til å velge Morten bak hans rygg. 🙂 Han er en god spiller

  6. Hei:) elsker deg og Kevin sammen (som bestevenner) kan dere lage a Kind of spørsmålsrunde sammen, eller utfordringen? Håper du å Kevin vinne!

  7. Denne videobloggen gjorde meg skikkelig glad. Nå håper jeg endelig at folk kan forstå at det er et spill og legge vekk di idiotiske, meningsløse kommentarene. For det er rett og slett ikke greit å snakke sånn til folk. Huff. Du er en helt fantastisk jente Sofie, og jeg er 100% sikker på at visst jeg hadde kjent deg hadde jeg ment det samme. Stå på videre, elsker bloggen din! Liker spessielt godt å lese om deg og morten, dere er så søte sammen❤️ Men har full respekt for at du vil holde det mest mulig privat, nyt hverandre. Du er et forbilde , virkelig. En så sterk og selvstendig kvinne som vet hva hun vil her i livet og som er så godhjertet og snill med alle. Håper virkelig du vinner hele greia for da er det den mest verdige vinneren noensinne som stikker av med seieren. Kjære vakre, godhjertede Sofie. Drit i alle di som prøver å knekke deg, du er sterk og en mye bedre person en disse folkene uansett. PS: kan du få morten til å skrive hva han elsker/hater med deg? Klem❤️

  8. All kritikk er ikke drittkommentarer. Jeg likte deg veldig godt i starten, men føler du fremstod mye dårligere etterhvert. Og det toppet seg i gårsdagens episode. Håper du skammer deg over den episoden på badet, men godt å se at alt er bra mellom dere nå.

  9. Anonym: Om du leser gjennom kommentarene mine så ser du vel at 90% av det er dritt og ikke kritikk. Jeg tar gjerne i mot kritikk, men da må enkelte kanskje lære å formulere seg på en annen måte. Jeg regner med at du aldri har sagt noe du ikke har ment til et annet menneske? Selvfølgelig synes jeg ikke det var greit, og jeg legger meg helt flat. Noe jeg gjorde til Kevin dagen etter også. Alle mennesker gjør feil, og jeg regner med at du også har gjort et par feil i løpet av livet ditt. Jeg er nok helt sikkert ikke alene 🙂

  10. Jeg synes det var en fin Vblogg med Kevin og deg 🙂
    Kom mye bra ut av den. Fint at dere er gode venner i dag. Kevin er en fin gutt.
    Synes av folk kan la vær å kommentere hvis de ikke har noe godt å komme med.
    Jeg ble veldig glad når du kom inn igjen i på PH i går
    Kan du komme med noe om samtalen du hadde med Morten når du kom inn igjen på PH i går??
    Om deg, Morten, Rebecca?
    Kos deg i Barcelona 🙂

  11. synes du var skikkelig fæl mot stakkars Kevin igår :(( litt manipulerende, men alle har vel sine øyeblikk

  12. Jeg beklager så mye hvis – om jeg såret deg da jeg spurte om du kunne kommenterte dette om dere.
    Jeg burde tenkt litt lenger enn så. Er jo sant det du sier, fortid er fortid og det er ting som skjedde for lenge siden.

  13. Forresten, du hadde valgt Morten foran Kevin. Det er ett spill, så at han sendte deg ut for å redde seg selv, kan du jo ikke være bitter på. Du skjønte åpenbart ikke det der inne.

  14. visst det er noen på paradise som har spilt skittent så er det jo faktisk deg sofie. Håper og krysser fingrer og tær for at du ryker til helvette ut en siste gang. Du er noe av det falskeste jeg har sett på lang tid. Du burde skamme deg… Forresten så ser du ikke bra ut. Fysj!

  15. Helt alvorlig, du oppfører deg ufyselig for å være såpass “voksen” som du er (burde ha vært). Du sitter å er ekkel mot Kevin, du ser han er på roten til å gråte – OGSÅ BARE FORTSETTER DU! Fy faen så ekkelt gjort!
    Du sier du aldri ville sendt han ut og samtidig sier du at du ville valgt Morten framfor han! HELT FORBANNA DOBBELT MORALSK! Jeg blir KVALM av deg.
    Jeg blir virkelig ukritisk og skriver nøyaktig hva jeg vil akkurat nå – FOR DET FORTJENER DU ETTER HVA DU GJORDE MOT KEVIN!
    Ingen andre enn Kevin fortjener å vinne Paradise! Og det du sier om at ingen vil stemme på han, det er faen ingen som vil stemme på deg! Alle ville ha deg ut – absolutt alle. Grunde, Petter, Teele, Martine, Alexander og fler jeg ikke husker.
    DU får ingen stemmer om du eventuelt står i finalen (som du overhodet ikke fortjener).
    Bare legg ned denne bloggen…. den er patetisk… du går i forsvar i hvert eneste innlegg og bare så du vet det så er Morten IKKE forelsket i deg.. du kommer til å bli knust! Du er desperat etter han og han giver en flying fuck for deg.

  16. du vet at du har hull i tryne ditt sant? var du emo tidligere eller? ble du skadet etter terroren på utøya? Da kan jeg nemlig forstå hvorfor du er så forbanna ond. Og øyenbrynene dine ser jo ut firkantede sædceller, hva faen? Morten mente også å gi deg Ternekast 1 på rumperatingen siden den er jo helt flat, men det vet du jo godt selv. Han må bare lyge å like det siden du tjener godt med cash nå og han utnytter deg for alle de pengene du får. Lykke til ditt rompehull.

  17. Kommentaren over: Hvis hun er noe av det falskeste du har sett på lang tid, så har du ikke møtt mange mennesker i livet ditt! Kanskje du skal bevege deg ut fra kjellerleiligheten din og oppleve verden, istedenfor å dømme folk du ser på TV? Og at hun ikke ser bra ut sier du fordi du mest sannsynlig ikke ser bra ut selv og er sjalu, fordi Sofie er helt nydelig og pen!

  18. De to kommentarene over er helt grusomme 🌚 Fyfaen!!!! Er det mulig?!?! Dette er ikke greit 😒
    Sofie du er så fin og god❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️

  19. herregud folkens hold kjeft! FOLK GJØR FEIL, DET ER FAEN MEG MENNESKELIG!! er fantastisk at sofie legger seg flat, beklager seg og sier at hun angrer. Selv har jeg sagt og gjort masse dritt i fylla som jeg angrer på. Se dere selv som feilfrie før dere uttaler dere mot andre, umodne drittunger. takk for meg
    sofie du er et fantastisk menneske. at du var bitter mot kevin er faen meg helt forståelig, og at du angrer og unnskylder deg er kjempebra. man blir jo hjernevaska av å være der, og at du ble såra av at kevin vendte deg ryggen er en selvfølge.
    tviler på at ingen av dem som uttaler seg mot det du gjorde har vært på paradise selv, så dem har ingenting de sku ha sagt:) digger deg, sofie. skulle ønske du var bestevenninna mi
    -andrea, 20

  20. Hei, jeg lurte på om du, Kevin, Morten og Andrea kunne lage en video sammen alle sammen?
    Foreksempel: en spørsmålsrunde der alle er med, en vlog når dere er i parken eller et sted eller noe. En video alle sammen i hvertfall❤️ Du er en utrolig flink blogger og sikkert god til mye mere❤️❤️Håper du vinner ph sammen med Morten eller Kevin!

  21. Utrolig viktig video Sofie!! Håper at de som skrev de vinde kommentarerne i går tar seg tid til å se videoen og legger igjen en unnskylding i kommentarfeltet i dag.
    Dere er så søte sammen og Kevin står virkerlig opp for deg og beskytter deg som en bror. Det viktigste er at dere har et godt forhold i dag ikke det alle andre sier om det❤❤

  22. Det som er komisk med dette innlegget er at du har PLANLAGT på forhånd å snakke om hvor forjævelig du var mot Kevin inne på hotellet FØR det ble sendt på tv. For i denne videoen har du den støgge hårfargen din. Altså hvem faen går med så svart ettervekst til så pissegult hår.
    Stakkars Kevin

  23. unødvendig å ta av deg bikinioverdelen for å vise de små testoknottene du har!! MISLYKKET OPERASJON… direkte kvalmt. Stakkers morten………………………… tipper at musen din lukter like ekkelt som du ser ut. Og nesen din…. den må du bare fjerne…. OJ OJ OJ er gigantisk. Sofie = frekk – frekkere –> FREKKEST. og stygg – styggere –> STYGGEST av dem alle 🙂 🙂 🙂 og da snakker jeg av alle eksisterende vesner på kloden, det inkludert insekt som edderkopp, biller, kakkerlakk, mygg, veps……. og like irriterende som mygg… BRØDHODET at morten kan ha sex med deg….

  24. Ingen absolutt ingen fortjener dritt. Synes sykt synd på dere som må snakke dritt om Andre mennesker! Sofie er en nydelig, vakker jente som ikke fortjener noe dritt. Og alle sier ting i fylla som de ikke mener og! Men bare at det ikke blir tatt med på et TV program! håper du vinner for det fortjener du så sykt! Og digger deg så sykt selv om jeg ikke kjenner deg

  25. Hei Jeg lurer bare på hva som kommer til og skje med deg og Morten om dere forsatt skal holde på med et forhold med tanke på det som skjedde på paradise hotel når dere snakket om den bobla?? Jeg ønsker deg alt godt Sofie stå på du er best!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  26. Jeg bare elsker hvordan vennskapet mellom deg og kevin er!! Dere må lage flere videoer sammen. Blir så glad av å se på, hehe:D

  27. jeg vil bare si at folk dømmer virkelig alt for mye! vi har alle opplevd å bli sure på andre, og det er jo også helt forståelig å være sur på kevin i ditt tilfelle. Greit nok at det kanskje ikke er alt som bør bli sagt, men det er jo faktsik ikke noe galt eller feil å si ifra når noen har såret deg. I tillegg vet vi alle at du angret på det du sa, og vi kan alle si ting vi angrer på. jeg unner deg alt godt, sofie, og håper du ikke lar stygge kommentarer gå inn på deg! stå på, kjære deg<33

  28. Heisann, følte for å skrive en kommentar her nå.
    Flott og forklarende video, må si jeg var litt pissed igår når du gikk til angrep på stakkars Kevin, men skjønner at ting skjer i stundens hete.
    Lag gjerne flere videoblogger med Kevin, han er jo grisekjekk og du er også vakker ^_^

  29. Jeg blir flau over å se hvor mange som skriver stygge kommentarer til folk de ikke kjenner, hvertfall på det forje innlegget ditt. Jeg tror ikke de hadde reagert noe annerledes enn det du gjorde på gårsdagens episode om de hadde vært i samme situasjon. Det sier seg selv at om noen du ser på som din nærmeste og de dolker deg i ryggen så får du en reaksjon. Jeg tror også at alle som har hatt en krangel med noen, og man snakker om det i fylla så blir den verre fordi man ofte ikke tenker over hva man sier før man sier det. Det blir helt feil at du skal få så mye hat for noe som alle kan gjøre. Vi ser mindre enn en time av hver dag dere har der inne, de som er oppegående i hodet forstår at de klipper og tar med det som lager mest drama for å holde på seerne. Du har virket som den jenta som er mest jordnær der inne gjennom hele sesongen, og jeg blir overrasket over hvor mye hat du og andrea får når eks lunde ikke har vært noe bedre der inne selv. Håper ikke du lar noen av kommentarene gå inn på deg, for det er absolutt langt fra sannheten av hvordan jeg har sett deg der inne. Stå på Sofie, ble kjempeglad da du kom inn igjen og jeg håper du eller kevin(eller dere sammen) vinner PH denne sesongen, for dere er klart de verdigste vinnerene <3

  30. Herregud ja lag mer videoer med Kevin!!! Vil høre hva han tenkte om da han sendte ut Henote, for syns han fikk litt vel mye hate for det selvom det er forståelig at henote ble skuffa. Men, dere er bare best. Digger dere til tusen sammen<3 skulle virkelig vært dere to som vinner paradise sammen<333 forresten, veldig bra og forklarende video da jeg i går syntes litt synd på Kevin, hehe

  31. Haha ER DET MULIG? (Og jeg sikter til de utrolig frekke kommentarene over her) Altså du virker som verdens herligste jente Sofie!! Jeg kan ikke forstå hvordan disse menneskene som spyr ut så utrolig mye ekkelt kan leve med seg selv. Her sitter dere begge å forklarer hvordan ting har skjedd inne på hotellet – og helt ærlig, hvem har vel ikke sagt noe frekt eller dumt som man angrer på etter man har sagt det?
    Ikke ta det til deg Sofie, du og Kevin er herlige personer og jeg håper du har det fint i Barcelona 🙂 Klem til deg

  32. Jeg pleier aldri kommentere blogginnlegg, men nå kjente jeg at jeg måtte. Noen av disse kommentarene lenger opp er helt sinnsykt drøye. At noen kan sitte (mange anonym vel og merke) å slenge dritt til en person de aldri har møtt, det skjønner jeg faktisk ikke. Jeg blir oppriktig skremt av unge mennesker med en slik oppførsel. Da tenker eller at det er noe som skurrer i deres liv, eller at de kanskje ikke har det helt bra med seg selv. Ingen skal måtte motta så mye dritt, uansett hvem du er!
    Vær greie folkens!

  33. Til 15:05
    Really????? Lool man ser godt at du er grisesjalu på Sofie! Herregud drittunger kan seriøst ikke eie verken en mobil eller PC. Flaut rett og slett!
    Sofie ALDRI ta sånne negative kommentarer til deg! De fleste er -16 😅

  34. Jeg er mildt sagt sjokka over all dritt som flommer ut av enkelte her i kommentarfeltet !! Erre muuuuuig!?!?🙈
    Eier dere ikke oppdragelse ?!?!? Tviler sterkt på det!
    Men så mye dritt slenging er ikke innafor i min verden, fy f jeg glad dere ikke er mine unger!! Da hadde jeg gravd meg ned, hadde jeg som forelder oppdratt slike ufordragelige unger.
    Har heldigvis 5 veloppdragne unger , som jeg slipper å være flau over!Så noe riktig har jeg gjort.
    Stå på du Sofie å vær akkurat slik du er❤️

  35. Anonym 15:05: Herregud, skjerp deg! Virker som du har et stort problem.
    Sofie, håper ikke du tar til deg disse kommentarene, er bare folk som er misunnelige og har komplekser med seg selv

  36. Skikkelig skuffa når du angrep Kevin slik.. Du hadde jo ville stått med Morten og Kevin reddet seg selv. Du virket utrolig bitter og bare “INGEN stemmer på deg osv”.. Det fortjente han ikke.. Uansett hvor skuffa Kevin var når du var mye med Morten så oppførte han seg ikke så seg så bittert…

  37. Haha vilka sjuka kommentarer! Du verkar vara en superfin tjej Sofie! Kram från en svensk som sett dig i PH och nu läser din blogg med glädje

  38. Sjeldent noen inne på Paradise Hotel skjønner dette, men det er et SPILL! For å vinne må de sterkeste ut. Kevin har spilt GENIALT og har hodet på rett plass. Ingen følelser eller annet tøv kommer først, og det er det som gjør Kevin til en perfekt Paradise Hotel-deltaker.

  39. Må bare legge igjen en kommentar som jeg ellers aldri gjør. Det er helt utrolig hvor mye hate dere fra Paradise får. Veldig rart at folk ikke skjønner at det er et spill og at det faktisk er klippet til, og at vi seere bare får sett 45 min av en dag. Heier på deg, stå på videre!

  40. Jeg håper virkelig ikke at du tar til deg mange av disse usaklige kommentarene flere her gulper opp. Hev deg over det og stå med rak rygg – du har gjort en flott figur på PH – og også på bloggen din❤️ Husk at vi er mange som ønsker deg alt godt! La oss være gode medmennesker folkens ❤️ Lykke til i finaleuka!

  41. Helt sjuke kommentaren inne på den bloggen her nå. Du er fin akuratt som du er og det må du aldri aldri aldri glemme!! ❤
    Anonym 1505 – skjerpings, ikke rart folk sliter med selvbildet når det finnes mennesker som deg. Blir veldig lei meg på dine vegne for at det får an å skrive sånt!!
    Stå på Sofie, ønsker deg alt godt!❤

  42. Så koslig å se dere snakke om det og at det ikke er noen vonde følelser mellom dere. Dere hadde et utrolig fint vennskap inne på hotellet og det er kjekt å se dere tok det med dere hjem! xx

  43. hvorfor må du alltid snakke på en så stolt måte om det at du er sta..? sniker alltid inn at du er sta og alle gjør som du sier, også virker du stolt over det. det er litt dårlig gjort mot vennene dine at de alltid må gi etter

  44. Anonym: Er bare ikke alle dine jeg godtar da du har brukt tiden din på å legge igjen 10 kommentarer som er ganske lik. Husk at jeg tjener penger hver gan du trykker deg inn på bloggen, bare sånn at du vet det siden du misliker jeg så mye 🙂

  45. ee: Du leter etter muligheter der du kan ta meg, så da får det bare være 🙂 den videoen her handlet 0,5% om den episoden på badet, så hva jeg får unnskyldt meg selv for skjønner jeg ikke.

  46. hege: På en stolt måte? Jeg har nok selvinnsikt selv til å se at jeg er sta, og jeg benekter det ikke som veldig mange andre som er sta ville gjort. Vi tuller bare, se litt humor også da å ikke bare alvor 🙂

  47. Så fint å se at dere er venner idag, var litt redd for at forholdet deres gikk i vasken etter gårsdagens episode. Stå på Sofie, jeg heier på deg❤❤

  48. Jeg blir direkte kvalm av de frekke/ufyselige/stygge kommentarene du får. Det de driver med er direkte mobbing og trakassering. At folk dømmer deg utifra ett TV-program, der de klipper og limer så mye som de gjør for å skape god TV er helt sykt. Jeg får direkte vondt inni meg av alle de stygge kommentarene du får slengt etter deg her på bloggen, mange frekke, kvalme og ufyselige kommentarer du får, noe du ikke fortjener i det hele tatt. Folk er alt for rask til å dømme pga et TV-program. Stå på videre med det du gjør fineste Sofie, og masse lykke til i finaleuka ❤️

  49. Du virker tvers igjennom god, du er såå skjønn å pen Sofie!!
    Håper du når langt med denne bloggen. Og du, ikke bry deg om alle disse nettrollene som slenger dritt, de er KUN misunnelige! Stå på videre! Jeg digger deg!! 😀
    Håper du vinner paradise hotel med Morten, skjønningene! 🙂

  50. Jeg håper inderlig du klarer å overse noen av kommentarene her! Aldri sett noe så barnslig!! Du fremstår som ekte, ærlig og sjarmerende, noe jeg ikke tviler på du er i virkeligheten også ❤ Du skriver ofte du er heldig som har fine folk i livet ditt, men de er absolutt også heldige de som har deg i livet sitt! Lykke til med alt du måtte foreta deg! Stor klem fra ei som ikke er -16, men voksen!!

  51. kjære Sofie.. <3 Håper virkelig ikke du tar til deg det negative som skrives her, for å få høre sånne ting om seg selv over lang tid kan ødelegge de fleste av oss... Enkelte folk eier ikke folkeskikk og forstår ikke at om man er et grusomt menneske og tenker slike ting så trenger man likevel ikke å skrive det..
    de som skriver slikt har det jo åpenbart ikke helt bra med seg selv! og når de har muligheten til å være anonyme prøver de å angripe offentlige personer fordi de er lette ofre.
    Håper det går bra med deg og at du blir tatt godt vare på av de rundt deg <3 Du er helt sinnsykt pen og du er garantert idealet til mange jenter! så bare fortsett å vær deg selv og nyt livet <3

  52. Håper virkelig du vinner hele PH bare for å gni det litt ekstra inn til de som kommer med drittkommentarer! Du virker som en helt herlig person med masse humor og glede, så hadde vært morro om du vinner❤❤
    Jeg lurer bare på om det dere sier på sync av og til bli brukt til andre sammenhenger enn det egentlig ble ment til? Liksom at de endrer det slik at dere blir framstått på en annen måte?

  53. Sofie, du er så utrolig pen og søt, jeg heier på deg og Morten i Paradis Hotell, Hils Kevin og si at han er veldig søt og kjekk, hihihi

  54. Hei Sofie:) Pleier ikke å kommentere noe, men nå klarer jeg ikke å la være når jeg ser noen av disse kommentarene over her…HJELPES MEG, altså.. Hvor grusomme mennesker det finnes! Det virker for meg som du tar det modent og fint, men forstår om noe av det faktisk kan såre. Håper at du ser og setter fokus på de mange fine kommentarene du får, det er de du fortjener og de du må fokusere på! Makan til frekke, ufølsomme, uintelligente mennesker med stor uvitenhet! At det går an å ikke forstå at dette er TV underholding, alt fåes ikke med, dama var sur, er det ikke lov å bli sur og si ting i sinne man ikke mener? Huff.. Blir mildt sagt satt ut! Lykke til videre og stå på! Du er flink 👌

  55. Du er fantastisk, Sofie! Har heia på deg heile vegen, og håper virkelig du vinner 🙂 Du har både spelt bra og vore ein fiiin person <3

  56. Hei !
    Jeg er mor til to, passert 30 og er kanskje langt unna målgruppen her .Ser på paradise dog og titter innom bloggen . Leste for første gang i kommentarfeltet ditt nå og hjelpes hvor mye dritt folk lirer av seg ! Så kjære vakre Sofie , hold hodet hevet, vær deg selv-alltid. Gi faen ! Du er allerede kommet så mye lengre i livet enn stakkarsene i dette kommentarfeltet. Jeg heier på deg <3 klem

  57. Merethe: Ja, det er dessverre alt for mange mennesker som skriver stygge ting til andre på nett. Jeg krysser fingrene for at dette er barn som ikke vet bedre. Tusen takk for det Merethe <3 <3

  58. Dere er så fine sammen, minner meg mye om mitt forhold til min beste guttevenn <3. er veldig glad for dere er så gode venner idag, og du kan da ikke noe for at du falt for Morten, og skjønner godt at det ikke hadde vert noe lett valg for deg og velge mellom bestevennen din og en du er så betatt av :).
    Og alle de stygge kommentarene, er det virkelig mulig ? uansett alder på dem er det utrolig frekk,ufin og forkastlig, til og med min 4åringen skjønner bedre 🙂
    Kos deg videre i barcelona 🙂 du er en fantastisk jente <3. og håper virkelig du velger og følge hjerte i morgen 🙂

  59. Anonym: Veldig godt å vite at det er noen som klarer å forstå det. Situasjonen inne på hotellet var utrolig vanskelig, og det var nettopp for at jeg var så utrolig glad i begge to.
    Tusen takk <3 <3

  60. Hei Sofie! Tenkte å legge igjen noen ord.
    Jeg forstår det må være veldig vanskelig å plutselig skulle bli kastet inn i rampelyset slik som dere ph-deltagere blir. Jeg håper derfor du til beste evne klarer å se det positive i dette, som nye, livslange vennskap, kjærligheten og muligheten til å skape en karriere av bloggen din. Det må være ekstremt belastende å først være inn i en slik “boble” i Mexico, for så å komme tilbake til Norge, der alle har en mening om deg ut ifra slik du fremstilles på tv.
    Om man skal finne noe “positivt” ut av en slik jævlig situasjon får det vel være at du blir tykkhudet nok til å takle eventuelle bemerkninger du skulle få av å ha en stor blogg.
    Uansett, så håper jeg du har det fint på ferie. Regner med det er godt å komme seg bort når ting stormer som verst. Når mediesirkuset rundt årets sesong av ph er over, forsvinner forhåpentligvis de aller fleste nettroll også. Synes du alt i alt har hatt en fin karakter på tv. Er man emosjonell i fylla kan man ikke forvente at alt man sier skal egne seg på tv 😉
    Stå på videre Sofie, heier på deg og er spent på hva fremtiden vil bringe for deg 😀

  61. Vil bare si at du virker som et fantastisk menneske , en som alle burde ha i livet sitt. Folk kan være grusomme. Heier på deg, bra du hever deg over alle stygge kommentarer du er et bra forbilde, for mennesker som tar sånn lett inn på seg , heier på deg❤❤❤

  62. Nanna: Det er absolutt ikke lett å være i bobla for å så komme hjem til en helt ny hverdag! Det er så godt å vite at det finnes mennesker som deg som ser litt mer enn kun det som blir vits på TV-skjermen.
    Det er veldig sant, jeg er evig takknemlig for bloggen min 🙂
    Tusen takk for det Nanna <3 <3

  63. Du og Kevin har vært favorittene mine hele veien, og jeg får veldig vondt av hvor mye dritt spesielt du Sofie får. Jeg tror folk glemmer at det er er spill, og at der er kjedelig hvis det ikke skjer noe drama. Dere begge virker iallefall som utrolig snille og gode mennesker. Dere skapte masse latter og liv inne på hotellet, og uten dere hadde det ikke blitt det samme. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å stenge ute all dritten som blir sagt, men vi er ganske mange som liker deg veldig godt Sofie 🙂 Vi bare roper det ikke så høyt som de som er negative til alt. Gleder meg til å følge bloggen din videre og håper du og Kevin klarer å vinne hele PH! 😀

  64. Digger dere to, dere er favorittene mine på PH<3 det hadde vært utrolig gøy med flere videoer av dere to, kanskje noen challenger:)

  65. Kjære vene så forferdelig lesning i det kommentarfeltet her! Anonym som skriver over her har helt tydelig noen mentale problemer! Synes du skal ta dette videre Sofie og anmelde denne personen! Dette er grov trakassering og det er ikke greit!! Offentlig person eller ei, slike kommentarer lan være skadelige og den som skriver slikt bør straffes.. Håper disse kommentarene ikke når inn til deg Sofie!! Du er en fantastisk person, og du er veldig veldig vakker!! Mye penere enn Lunde og Isabell spør du meg, naturlig vakker! Ja du var litt hard med kevin men du innså der selv, du er tross alt bare menneske! Og at du selv innser de feilene du gjør, og reflekterer over det, det er det som gjør deg til ett fantastisk menneske!

  66. Jeg kommenterer egentlig aldri på blogger o.l, men akkurat nå følte jeg veldig for å gjøre det.
    Jeg henger litt etter alle andre og så ikke episoden på paradise hotel hvor du sjekker inn igjen før nå i dag. Jeg leser jo selvsagt bloggen din, så jeg har fått med meg alle de stygge kommentarene og alt hatet du har fått etter samtalen med Kevin på badet, så jeg hadde forventet meg det verste og var nesten litt spent da jeg så episoden. Med tanke på all den dritten du har fått og alle de stygge kommentarene hadde jeg sett for meg en myyye verre og styggere krangel enn det som ble vist på tv. Det er som du sier at det selvfølgelig ikke var hyggelig av deg å si de tingene du sa, men jeg syns virkelig folk overdriver når dem skriver så mye stygt til deg etter å ha sett 2 minutter av en samtale på TV… Håper ikke du tar til deg det folk skriver. Når folk sitter foran et tastatur og skriver dritt til andre er dem overhodet ikke noe bedre selv! Ikke meningen å dra dette opp igjen nå, men følte bare for å legge igjen en kommentar til deg! Stå på, Sofie! Jeg syns du er rå 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *