JEG KOMMER TIL Å FLYTTE

Categories Reise



Ååhh jeg føler meg så hjemme i denne byen <3 Jeg føler meg vel egentlig hjemme alle andre steder enn i Norge. Storby + strand er virkelig alt jeg kan be om, det er perfekt for meg. Det er ikke før jeg er ute å reiser at jeg føler hvor feil det er å bo i Norge. Misforstå meg rett, men jeg tror rett og slett Norge er alt for lite for meg. Jeg har et behov for noe mer, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å flytte til utlandet i løpet av livet mitt. Jeg synes egentlig det er noe alle burde gjøre, for det å flytte til et ukjent land tror jeg absolutt er med på å forme deg som person. Tenk alle nye tingene du lærer og mennesker du vil møte, så spennende

Denne turen har dessverre handlet for mye om festing og dårlige restauranter, derfor har vi bestemt oss for en skikkelig turist dag. Jeg har lyst til å spise god mat, se mer av Barcelona og shoppe. Når man først er i Barcelona burde man gjøre noe litt mer fornuftig enn å feste, for det kan man gjøre hjemme i Norge. Jeg synes også utelivet her er veldig oppskrytt, for det er virkelig ikke så bra. I går skulle vi egentlig ut, men vi bestemte oss for å sette oss på stranden istedenfor. Det var så mye hyggeligere å se på bølgene å snakke om alt og ingenting enn å være på et dårlig utested med fulle mennesker. 

46 kommentarer

46 thoughts on “JEG KOMMER TIL Å FLYTTE

  1. Kos deg masse i Barcelona! Prøv å ignorer alle de stygge kommentarene, og ikke la det gå inn på deg. Heier på deg, Morten og Kevin 😘

  2. Helt enig med deg . Flytt til utlandet , pass på gjør det mens en kan. Reis og lev livet. Det har jeg oppfordre mine barn til å gjøre også .
    Du prater om Bali , just do it!!
    Min ene sønn bodde der i ett halv år,noe av det beste han gjort.
    Hadde jeg vært ung på nytt, hadde jeg gjort det tvert. Men jeg har reist og opplevd mye, hatt og har ett supert liv. Elsker å reise og er spontan selv. Fra å prate om det til å sitte på flyet neste dag , er akkurat slik jeg er og elsker å ha det.
    Nyt livet som turister. Sånt digger jeg . Liker en fest også da, men moro å være skikkelig turist på tur også. Det gir en så mye gode minner m i livets album.
    Klem fra ei som bryr seg om mennesker .❣️

  3. Om du var på Opium er nok det grunnen til at du kaller det oppskrytt! Gjelder forsåvidt alle strandklubbene fulle av turister.. Har bodd i Barcelona og vil si at utelivet absolutt ikke er oppskrytt!
    Anbefaler deg å spise på Surfhouse eller Teresa Carles

  4. Om du vil på strandklubbene er Shoko det beste valget, om ikke er Otto Zutz og Sutton veldig bra 🙂 Opium er ihvertfall utrolig oppskrytt i forhold til de andre klubbene, da det er dit alle turistene drar

  5. Livet har vi kun en gang , å derfor viktig å leve det fult ut.
    Viktig å nyte det💕🌸
    Billig å leve på Bali , å for en opplevelse 😍😍
    Jeg er fortsatt spontan av meg selv etter 5 barn ..😉 Som for bare noen uker siden , pratet m venninne ” savner sol og varme bla bla” ( å annen Vennine prat) vips dagen derpå befant vi oss på Kreta. For en herlig ferie, med etterlengtet ☀️ 🌴💕
    Nå ser jeg etter ny tur.. ny plass..

  6. Anbefaler virkelig å flytte til utlandet, bodde ett år i utlandet selv og det er noe av det beste jeg har gjort. Det ga meg så utrolig mye! Man ser ting fra en annen side og vokser utrolig mye som person 🙂

  7. Trist at du ble en andre valg når det kommer til Morten. Håper du kan gå videre uten å se Rebecca som en trussel.

  8. Var i Barcelona i en uke i vinter, og prøvde mye restauranter. Gourmet tapas by sensi var den absolutt beste. du burde sjekke den ut på tripadvisor! 🙂

  9. Anbefaler virkelig utestedet Razzmatazz på onsdager, utrolig gøy! I tillegg kan dere dra på barer, finnes utallige kule barer. Min favoritt er numero nuevo i el born, med de beste pasjonsfruktdrinkene!

  10. Var på utveksling i USA da jeg var 17, og det angrer jeg ikke på i det hele tatt! Beste avgjørelsen jeg har tatt, for man lærer og opplever så mye av å bo i et annet land. Vil absolutt anbefale det, hvis det er noe du har veldig lyst til!
    Vil forresten også anbefale Bo de B, hvis dere skal ha litt lettere mat! Utroolig god mat der, spesielt “kebaben” med kylling, haha!
    Håper dere har hatt en fin tur 🙂

  11. Seriøst, “Nora”?? Hadde Morten ville valgt Rebecca å være sammen med, så hadde han nok det. Morten har “valgt” Sofie, og sånn er det. At Sofie begynte å bli Mortens flørt etter Rebecca betyr ikke at at det er hans 2. valg. Får du deg en kjæreste etter du har flørtet rundt med noen tidligere, er kjæresten din da liksom automatisk 2. valget ditt? Det er som regel noen som tilhører fortiden, sånn er det bare. Morten og Sofie har valgt hverandre, and they look hella good together!!! Deal with it.
    (Beklager utbruddet, men etter flere slike idiotiske utsagn så begynte det nesten å renne over for meg også..)

  12. Du virker som en utrolig nydelig person, Sofie. Håper du preller av deg de ufortjente og stygge kommentarene du får her på bloggen. Hev deg over de! Skremmende at folk kan lire av seg så mye dritt. Stakkars folk, det er rett og slett lavmål. Du er fantastisk!

  13. Hva gjorde dere i Mexico etter å ha sjekket ut men ventet på å få muligheten til å sjekke inn igjen? Kanskje du kunne skrevet et innlegg om perioden på utsiden?

  14. Føler meg også såå hjemme i Barcelona, og tenker automatisk at jeg får hjemlengsel når jeg ser bilder. Savn..

  15. Må bare spørre, hvor er kjolen fra kveldens fest fra på pH?? Den var helt nydelig på deg og jeg kunne virkelig tenkt meg en slik-heier på deg!!:))

  16. Jeg håper virkelig at du ikke ofrer Grunde etter at han valgte deg. Han er bare så snill og godhjertet og vil ingen vondt, en som han fortjener ikke å bli dolket i ryggen. Jeg håper du følger samvittigheten din <3

  17. Hei. Vet du hva? Du MÅ bare slutte å late som det er så jævla mye bedre hos dere enn hos Morten og hun dama. Så livestreamen til morten nå. Ser jo ut som et bomba horehus som Kevin sa hos dere. Verste jeg har sett. Hva syntes du om at Morten nesten hele tiden filma rompa til hun han bor med under hele filmen..? Og at han er med hun i din leilighet så fort du er borte? Har twerkekonkuranser og sånn. De er søte da. Du tør vel ikke poste denne her heller. Som med alt du føler deg truffet med

  18. Sofie <3
    Jeg ser utrolig mye opp til deg! Liker veldig godt utseendet ditt, men personligheten din er helt insane! Du vet akkurat hvordan du skal oppføre deg og hva du skal si (og ja alle gjør feil, som det med Kevin, var absolutt ingenting spesielt, og noe av det minste hver person kunne sagt til en annen i fylla), og du har respekt for andre, tar mennesker på alvor, du er et generelt godt menneske med god folkeskikk! jeg har utrolig lyst til å være sånn jeg også, men får høre mye at jeg er egoistisk og frekk måten jeg oppfører meg på, og det er jo ikke med vilje i det hele tatt. Jeg ønsker å være ordentlig og likt blant menneskene rundt meg.
    Jeg lurer på om du kan skrive et eget innlegg med råd om hvordan en bør oppføre seg i ulike situasjoner og generelt.
    Det tror jeg ville vært et innlegg som er utrolig interessant for mange, og utrolig sunt! For du har nok blant annet mange unge lesere som ser opp til deg, så har du nok generelt mennesker som er usikre på seg selv, som det jeg er. Jeg ønsker å forbedre meg, jeg ønsker å ha mer lik oppførsel som deg og det tror jeg mange vil<3

  19. Du burde skamme deg over hvordan du oppførte deg ovenfor Kevin i episode 45 på Ph. Å snakke til andre mennesker på den måten der er faen ikke greit. Jævelig slemt og manipulerende, og slutt å legg skylden på fylla.. Latterlig..!

  20. Lars: Hun har unnskylt seg, og han har sagt at det går fint og at han skjønte hvorfor hun sa det, både på Ph og på en videoblogg. Hun ble skuffet på han etter det han gjorde, og det hadde nok enhver person gjort.

  21. Bare litt konstruktig kritikk, ikke ment som noe vondt, men det heter (“Ikke misforstå meg”, eller “forstå meg rett”, ikke “misforstå meg rett”) <3 Så at du hadde skrevet det i et par innlegg, og ville bare informere deg. Håper du har en fin dag, og at du koser deg i Spania. <3

  22. Sofie, du er herlig ærlig! Desidert den mest oppegående jenta der inne:) Heier på deg og Lunde !

  23. LoveSofie: Tusen takk for en veldig fin kommentar <3
    Nå kjenner ikke jeg deg, så om du er de tingene du beskriver ovenfor her eller ikke vet jeg dessverre ikke. Bare det at du tar deg tid til å skrive fine kommentarer til mennesker du ikke kjenner engang synes jeg sier mye om deg som person 🙂 på en positiv måte.
    Jeg har gjennom hele sesongen blitt kalt egoistisk, frekk, manipulerende, slem osv jeg også, men dette vet jeg kommer fra uvitende mennesker som dømmer meg etter et TV-program. Jeg vet selv at jeg ikke er en slem person, men jeg har mine dårlige sider jeg også. Du har nok dine dårlige sider, som alle mennesker har. Om disse kommentarene kommer fra mennesker du bryr deg om ville jeg snakket ordentlig med de, og hørt hvorfor de mener det. Er det noe du gjør galt da, så er det jo bare å jobbe med de 🙂 Stå på <3

  24. Lise: hahah, kom me konstruktiv kritikk når du faktisk vett ka som e riktig. E heilt vanlig å si “misforstå meg rett” 🙂

  25. Finn deg en tapasrestaurant der lokal befolkning går. Dette gjorde vi masse når vi var i Barcelona, spesielt i side gatene til La Rambla. Unngå de typiske turiststedene, så finner du mange skjulte skatter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *