ANDREPLASS PÅ PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel


Herregud for en morsom kveld jeg hadde i går, det utrolig så hyggelig å være sammen med hele gjengen igjen. Det er rart å tenke på at denne reisen nå er over. Det er faktisk 5 måneder siden vi dro til Mexico, der alt startet. Jeg sitter igjen med både gode og vonde følelser, men mest gode. Jeg må bare takke alle som har heiet på meg hele veien, og dere som heiet på Morten og meg i går. Vi kan virkelig si at vi tapte med glans, og vi ser hvem som endte opp med ingen stemmer i en finale, haha. Karma is a bitch or what? ;-). Det var veldig forventet utfall, og når vi skulle oppsummere hvem som kom til å stemme på oss sa jeg at vi kom til å få to stemmer. Jeg vet ikke om det har blitt tatt med eller ikke, for jeg har enda ikke fått sett episoden. Det eneste som sjokkerte meg var at jeg var helt sikker på at Petter kom til å stemme på oss, i og med at han var skuffet over Kevin og for Martine Lunde hadde sendt han ut. Jeg hadde aldri forventet å få Henriette bak oss, så det var veldig koselig ♥


Jeg angrer ikke på at jeg ofret Grunde, for selv om vi ikke vant så føltes det så rett å stå sammen med Morten. Vi hadde vært gjennom så utrolig mye sammen, så det å stå med noen andre hadde føltes helt feil. Det var enten Morten eller Kevin jeg skulle stått med, og jeg er evig takknemlig for at jeg fikk dele denne opplevelsen med Morten. Jeg vil si at det er en seier i seg selv å komme på andre plass i Paradise Hotel, så jeg er veldig stolt over oss 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “ANDREPLASS PÅ PARADISE HOTEL

  1. Fine Sofie!!!
    Ikke bry deg om de fæle kommentarene du får!jeg så nettopp det du la ut på snap! Og følte jeg bare måtte skrive dette til deg!!<33 du er så bra! Og fortjener ikke all dritt & hate! Det du gjorde inne på PH, gjorde du for å komme videre, det er jo tross alt ett spill! Så at folk sender deg trusler & hater er litt trist!! Men stå på videre! Du er bare god og snill & virker bare så sykt herlig! <3333 håper du svarer på denne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *