MIN FINALEKJOLE

Categories Outfit


Jeg har alltid hatt lyst til å gå i skikkelig fine kjoler, men hvilken anledning kan man egentlig gjøre det? Dette er ikke akkurat en kjole jeg ville tatt på meg på fest, så det passet seg veldig bra å bruke den på finalefesten. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg følte meg såå fin i denne kjolen, den er helt utrolig. Jeg kjøpte kjolen min på DM Retro, det var også der jeg bestilte kjolen jeg brukte på premierefesten. Kjolen er liten i str, så jeg bestilte derfor en str større enn hva jeg egentlig bruker. Den var likevel alt for kort, så jeg gikk faktisk i TRUSE i går. Jeg fikk ikke til å lukke bodyen da kroppen min var for lang for bodyen, så jeg måtte finne en nødløsning, haha.Dere finner kjolen HER

23 kommentarer

23 thoughts on “MIN FINALEKJOLE

  1. Den kjolen var flott. Du kledde den godt.
    Den smukke kler det meste. Syns du er fin i alt av klærne du har hatt på den.Både på innsiden av PH og utenfor.
    Så virker det som om du er en fin og god person på innsiden og utsiden av deg.

  2. Kjolen var kjempefin på deg, du er helt perfekt <3 <3
    Morten er heldig som har deg <3

  3. Hvor mye kom prisen på med tanke på toll og frakt? Har så lyst å bestille en bikini der ifra, men er redd det er mye ekstra kostnader:(

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *