KOMMENTARFELTET ER ÅPENT

Categories Ikke kategorisert

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle stenge kommentarfeltet for noen dager siden, men jeg kjenner nå at det var den rette avgjørelsen. Det var utrolig godt med en pause fra stygge kommentarer når det virkelig sto på, selv om jeg fikk veldig mange fine også ♥ Det skal likevel sies at jeg har savnet å få kommentarer fra dere, og det har vært rart å oppdatere bloggen uten at det har vært et eneste spørsmål. Det er også mye lettere for dere å kommunisere med meg når jeg har åpent kommentarfelt, så jeg tenker det er på tide å gi dere den muligheten igjen. Takk for tålmodigheten alle sammen 🙂

Nå har Morten og jeg akkurat kommet fra trening. Jeg har sagt at jeg skal komme tilbake til rutiner helt siden vi kom hjem fra Mexico, men det har jeg enda ikke klart. Jeg vil virkelig tro at ting vil roe seg ned nå, så da er det på tide å komme seg tilbake på trening. Jeg savner å ha rutiner, spise sunt og ikke minst det å ha masse energi. Det er nesten litt fascinerende å se hva usunn mat gjør med kroppen. Jeg er konstant trøtt og sliten, noe som absolutt ikke er bra. Såå gogo trening og variert kosthold ♥ 

60 kommentarer

60 thoughts on “KOMMENTARFELTET ER ÅPENT

  1. Beklager igjen at jeg ble litt vel irritert etter du sendte ut Grunde her om dagen.
    Fra nå av er det bare kjærlighet å gi.

  2. Først og fremst: elsker deg og bloggen din😍 Må bare spørre av ren nysgjerrighet; ossen er forholdet til deg og grunde idag?😄

  3. Herregud? kem i faen skriv til en anna person at man ønske at han/ho får et forferdelig liv fremover, for et jævla spill? E så mye dritt skreve her, og det sir mer om dem som person en deg som person Sofie, håpe bare så inderlig at du ikke lar deg knekke av haters, hev deg over det, alle oppegående menneska forstår valge ditt og forstår at det e et spill! Bruke ALDRI kommentere på blogga, men eg klarte faen ikke lavær no, man ser godt at det valge ikke va lett for deg, du virke som en veldig varm og herlig person, ikke la noen andre få deg til å tru no annet, lykke til videre<3

  4. Nå som PH er ferdig så kommer ikke denne bloggen Til og overleve gir dec 2mnd så er denne bloggen glemt som alle andre PH deltagere den eneste PH bloggen som faktisk har klart seg er isabelsraad

  5. Er det bare jeg som hsr merket at det ikke er no forhold mellom Morten og Sofie alt er bare for PR-stunt og ike bli glemt ITS all fakee

  6. Fine sofie <3 Du virker som en nydelig jente, å du gjorde en fin figur på paradise hotel! Du hadde fortjent å vunnet! Blir trist å ikke se deg på skjermen lengre, heldigvis får jeg følge deg her! Håper du får en fin tid fremover med mange muligheter, jeg har troa på deg! Ha en super sommer, det fortjener du! Ps: du strålte på finalefesten!

  7. Du er en herlig jente Sofie!!💘 glem det fuckings haterne, det sier mer om den personen enn det sier om deg! // du er en strålene person💘👌🏻 STÅ PÅ MED BLOGGEN DIN<33

  8. Du er en kjempefin jente til vanlig, men herregud, på finalefesten overgikk du deg selv; du var helt NYDELIG!! Tror ingen hadde sett så bra ut i den kjolen som det du gjorde, og sminken og håret var on point! I tillegg så du og Morten utrolig fine ut sammen <3 Var gøy å endelig kunne si det til deg etter du stengte kommentarfeltet, haha!

  9. Kjære Sofie! Du virker som en veldig godhjertet person, og dette har jeg følt siden første dagen jeg så deg på ph. Varmen og utstrålingen du sendte blant dine venner på hotellet var veldig rørende å se. Du og Kevin er virkelig søte sammen, og det er så kjekt at dere er så gode venner den dag i dag, til tross for alle de stygge kommentarene og tilbakemeldingene du har fått de siste dagene. Kevin virker som en sikkelig godgutt, og du virke som en utrolig god venn. Håpe du og Kevin holde ut med vennskapet deres over lang lang tid, og at du kun kommer deg sterkere ut av denne situasjonen. Kjære Sofie igjen, du er en rå dame og et flott menneske, utifra det jeg har sett på tv og det jeg har lest på bloggen din… fortsett med det kjære deg! Klem

  10. Hva tenker du om at Morten hadde følelser for Rebecca og at hun er mye penere enn deg? 🙂 sliter du med deg eller tolererer du at Morten prøver seg på alle konstant når han kan!

  11. Mina: Tusen takk for en veldig fin kommentar <3 det er alltid veldig hyggelig å høre fine ting om seg selv etter veldig mye negativt 🙂 Du er god! Jeg er evig takknemlig som har en så god venn som Kevin, det setter jeg virkelig pris på <3

  12. Det kommer helt tydelig fram på paradise at du bryr deg masse om andre! Tror altfor mange glemmer at det først og fremst er ett spill. Og jeg tror også at mange ikke har hatt nok livserfaring til å skjønne hvor mye hjerte påvirker valgene våre. Det var tydelig et valg fra hjerte og ikke fra et sted der du ville Grunde noe vondt. Stå på videre, du virker fantastisk 🙂

  13. Gratulerer masse med andreplassen i Paradise! Skulle virkelig ønske at du og Morten vant, men jaja! Foresten har du en helt super blogg og du så fantastisk ut på finalefesten!

  14. Du sa til kevin at han ikke får noen stemmer han endte opp med 7 stemmer og du bare 2 HAHAHAHAH😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  15. Jævla bitch hvorfor tror du er bedre enn alle andre Herrgud skulle ønske du ble skutt på utøya

  16. Sofie kan du være så snill å se på ip adressen til anonym klokken 21.09, finne ut hvor den bor og deretter gå til han/henne å spør hvorfor han/henne holder på med nettmobbing? Den kommentaren provoserte meg veldig. Har veeldig lyst å vite om reaksjonen hans/hennes. Ikke la de negative kommentarene gå innpå deg. Stå på videre!

  17. Til Anonym 21.09: Nå synes jeg at du skal tenke deg uhyre godt om for du fremstår som et anonymt blogg-troll. DU BURDE SKAMME DEG, som sier slike ting om et annet menneske. Sofie er et menneske med like mange følelser og tanker som resten av menneskene i denne verden. Hun har vært med på et TV PROGRAM som går ut på å VINNE, og med det kommer det nok noen avgjørelser som ikke alle de som ser på er enige i, men det betyr ikke at Sofie er et dårlig menneske. Det er helt forferdelig og skammelig at du kan ytre slike ord til et annet menneske. Du burde ta en GOD titt på deg selv! Slik oppførsel er overhode ikke greit. Det er ALDRI greit å si noe sånt til noen andre. SKAM DEG!

  18. Jeg bruker aldri å kommentere innlegg på blogger! Men no FØLTE eg at eg måtte! Er inne å lese bloggen din hver eneste dag Sofie! Og eg sier det, ei tøffere og modigare jente enn deg har eg hverken sett på tv eller møtt i virkeligheten! Stå på! Du fortjene all goals du kan få😍 Men nok om det, det gjør meg så ILLSINT når eg lese enkelte kommentarer du får her inne, det gjør meg trist at du må skrive forsvars innlegg gang på gang, dag på dag!:/
    Når eg lese den siste kommentaren her fra 03.06.2017, så tenker eg mye løye, ting som kanskje ikke egna seg å skrive her! Men å ønske at noen dør er lavmål, og dra oppatt 1 dag som 22. Juli (En av Norges tristeste og ufyslige dag) er kvalmande! Du burde skamme deg!!
    Sånn! Fått ut litt av frustrasjonen min nå! Stå på Sofie, lev live, slutt å forsvar deg, kos deg med dine ekte venner, og lev lykkelig med Morten❤️ Dåke e fantatiske sammen!!

  19. At folk kommentere stygge ting om de e bare helt idiotisk dem kjenne det egentlig ikke engang dem har mest sannsynlig aldri møtt det og dømme det etter et TV program e veldig u nødvendig og vi dem syns noe stygt om en person ut av et TV program Ok dem kan syns det men dem kan slippe og si det og kommentere de (hold det for dere selv) Sofie Nilsen fortjener virkelig ikke ditta, Ho e faktisk et vanlig menneske akkurat som du som skriv hate og alle vet at du som skrive hadde ikke likt og fått den komentaren selv så tenk på ditta // sofie e syntes veldig synd på deg at folk mener du skal dø og sant bare på grunn av et TV program det e barnslig syntes det ditta fortjen ikke du❗️❗️

  20. Fy faen DIN SYKE jævel du ovenfor her 21.09. Feige kvalme anonyme menneske for håpe du bruker kvarteret av Internett tiden på den lukkede avdelingen din på psykiatrisk!!!! For det er faen ikke trygt å ha sånne som deg gående rundt i samfunnet.

  21. Jeg får vondt inni meg over hvor mye stygge kommentaren du før, ingen tenker på at PH er et spill! Du er en veldig flink blogger og kommer til å holde på bloggen lenge! Det er så unødvendig og skrive at folk kan dø eller at de skulle bli skutt fordi det er absolutt ikke greit å skrive engang! Jeg digger deg og du gjør en super jobb med bloggen <33

  22. Herregud, det må jo være en grense for hva folk kan skrive. Hva er det dem tenker med når de skriver sånne ting? Personen er tydeligvis bare full av hat, stakkars.
    Den kommentaren var noe av det jævligste jeg har lest, Herregud.
    Sofie, du har vært min favoritt siden første dag jeg så deg på PH. Du virker som en så fin jente, både innvendig og utvendig. Og jeg håper virkelig ikke at du lar sånne kommentarer gå inn på deg. Det har tydeligvis gått galt med oppdragelsen til personen.
    Du er fantastisk, fortsett å være det❤️ skulle gjerne blitt kjent med deg og hatt en venn som deg! Stå på og vær sterk,kjære deg.❤️❤️

  23. Kjære Sofie! Jeg håper ikke du bli nedbrutt av diverse forferdelige kommentarer jeg har sett på diverse sosiale medier, men fremst av kommentaren som kom lengre opp her på dette innlegget. Det med å nevne en tragedie som Utøya, det er det drøyeste jeg noen gang har sett et menneske ha skrevet. Jeg fikk vondt i meg og begynte å skjelve når jeg leste den. Det er ikke greit, ikke akseptabelt på noen form for vis. Det var det jævligste noen kunne ha skrevet. Jeg håper at du har det bra Sofie, og at vedkommende som har skrevet denne kommentaren blir tatt, for dette er grovt.
    Vil også bare si at jeg synes du er en tvers gjennom herlig person, du er vakker på innsiden og ut! Aldri tro noe annet <3 Klem fra meg

  24. Men selv om du finner ip adressen så vill bare finne hvilken Internett den personen har brukt men du vill nok ikke finne nøyaktig hvem som skrev det❤️❤️

  25. Hei…kan du skrive et innlegg om opplevelsen på utøya??ikke hvordan det har vært i ettertid, men hvordan det var og føltes (tanker som svevde i hode) da alt begynte?? Forstår vist du ikke vil!!

  26. Kan du skrive et kort innlegg om hvordan intervjuene foregikk, og hva slags spørsmål fikk dere, var dere flere personer på samme intervju?? 🙂

  27. Du burde virkelig anmelde enkelte av kommentarene du får inn, herregud så kyniske folk kan være. Blir nesten flau av å være av samme art som de som skriver drapstrusler til folk som har vært med på reality programmer. Stå på Sofie, ikke la de negative folka knekke deg. Du har mange som støtter deg❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *