HAR JEG FORANDRET MEG ETTER PARADISE?

Categories Paradise Hotel

Jeg har fått veldig mange spørsmål om vennene mine og ikke ikke minst om jeg selv synes at jeg har forandret meg etter å ha vært med på Paradise. Jeg lovte meg selv en ting før jeg reiste til Mexico, og det var å fortsatt ha de samme verdiene og holdingene som jeg hadde før jeg sjekket inn på Paradise Hotel. 

Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg er den samme jenta jeg var da jeg dro, bare med noen små forandringer. Ikke på en negativ måte, om du spør meg. Jeg har sett meg selv litt fra utsiden, og da er det kanskje litt lettere å se hvilke holdninger man burde ta vare på og hvilke man burde kvitte seg med. Jeg har alltid visst at jeg har vært sta for eksempel, men jeg har aldri sett hvor sta jeg faktisk er før jeg fikk se meg selv på TV, haha. Nå er jeg iallfall bevisst på det, noe som gjør det lettere å kanskje gi litt etter noen ganger. Jeg har likevel lært utrolig mye etter å ha vært i rampelyset som jeg vil ta med meg videre i livet. Jeg vil absolutt si at jeg har blitt mye sterkere av å være med på Paradise Hotel, noe jeg virkelig digger. Jeg klarer å stå mer opp for meg selv nå, enn hva jeg kanskje gjorde før. 

Jeg har lenge brydd meg om hva mennesker rundt meg har tenkt om meg. Etter at utrolig mange mennesker skulle se meg og oppfatte meg på hver sine måte, fant jeg ut at jeg ikke kunne bry meg mer. Det er faktisk en av de bedre tingene som har skjedd meg, for jeg har det utrolig mye bedre med meg selv nå. Alt i alt føler jeg absolutt ikke at jeg har forandret meg som person, jeg vil heller si at jeg har utviklet meg. Jeg er selvfølgelig mer opptatt nå enn hva jeg var før jeg reiste til Mexico, noe som gjør at jeg ikke ser vennene mine så alt for ofte. Jeg håper og tror at denne nye hverdagen vil tilpasse seg mer etterhvert, og at jeg lærer hvordan jeg prioriterer både blogg og venner på samme tid. De vet at jeg uansett er her om det skulle være noe, og jeg vet at jeg alltid kan komme til de. Det er det viktigste akkurat nå 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “HAR JEG FORANDRET MEG ETTER PARADISE?

  1. Syns det er. Bra men er den samme etter PH. Syns du virkelig viser deg selv her på bloggen og du tørr å skrive om dine negative sider som mange unngår. Forsett det flotte arbeidet. Jeg har blogget i 7 år og selv om de siste årene har vært av og på så elsker jeg det. Har lært mye av å blogge og du. Hatets gonna hate. Ikke noe vits å bry seg om de

  2. Syntes du er ei fantastisk jente da mener jeg FANTASTISK❤️ Du bryr deg om andre, og andre bryr seg om deg😘 Jeg bryr meg hvertfall om deg, jeg leser bloggen din hver eneste dag🔥Elsker å lese bloggen din😻 Du skriver om så mye forskjellig å det liker jeg😍Du må ikke slutte å blogge, fordi jeg ELSKER å lese bloggen ❤️ Håper du kan hilse til Morten fra meg og si at dere er veldig søte sammen😻Kan du plis hilse KEVIN FRA MEG😍😍ELSKER HAN❤️❤️ mmarleneholmm på insta❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *