MINE PLANER I JUNI

Categories Ikke kategorisert

STEDER JEG SKAL BESØKE

STAVANGER
6-8 JUNI. Som jeg har nevnt tidligere i dag så reiser Morten og jeg til Stavanger i kveld. Vi skal på sommerfesten med Justin Bieber og Martin Garrix, noe jeg gleder meg helt sykt mye til. Jeg har aldri vært i Stavanger før, så det var virkelig på tide. Synd vi bare skal være der et par dager, da jeg har lyst å se litt av byen når vi først er der. 

BODØ
13-20 JUNI. Igjen så er det Morten og jeg som skal ut å reise. Vi skal til Morten sitt hjemsted, noe jeg ser frem til. Jeg har aldri vært i Bodø, så det skal bli gøy å få oppleve noe nytt. Hva er ikke mer irriterende enn kulde og midnatt sol? hehe neida, joda. Vi skal tilbake igjen i slutten av juli da vi skal på “Opptur” som er en festival. Da har jeg lyst å ta båten over til Lofoten, for det er virkelig et sted jeg har lyst å reise til. 

TØNSBERG
Med engang vi kommer hjem skal jeg rett til Tønsberg. Det er ikke noe som er bedre enn sommer i Tønsberg, det er så utrolig mye liv. Alle drar også hjem om sommeren, så da møter man kjente og kjære igjen. Jeg ser virkelig frem til sene kvelder på brygga, båtturer, grilling og være med venner. 

 

TING JEG SKAL GJØRE

TRENE
Jeg har endelig begynt å komme tilbake til mine normale rutiner når det kommer til trening, og jeg har bestemt meg for å fortsette sånn. Derfor skal jeg få til å trene minst 4 ganger i uken, kanskje 3 om jeg har mye å gjøre, hehe. 

BLOGGE
Denne kom vel kanskje ikke som et sjokk? hehe. Selvfølgelig skal jeg blogge! Jeg har bare bestemt meg for å gjøre det enda bedre, for jeg skal virkelig gi alt jeg har. Bedre bilder og bedre innlegg. Jeg skal være mer kreativ, og skrive mer om de tingen som interesserer meg. Gjerne rop ut om det er noe dere savner på denne blogge
n. 

VÆRE MER MED VENNER OG FAMILIE.
Etter at jeg kom hjem fra Mexico har jeg dessverre ikke sett vennene og familien min så mye som jeg ønsker. Jeg har en helt ny hverdags om jeg må venne meg til, samtidig som jeg skal ha tid til både nye og gamle venner. Luksusproblem spør du meg, haha. Jeg skulle gjerne ønske et døgn hadde flere timer, det er så utrolig mye jeg vil gjøre.  

53 kommentarer

53 thoughts on “MINE PLANER I JUNI

  1. synd dere bare skal være der et par dager. tror du får sett mye av stavanger på et par dager. dere må ta en tur i kongeparken. der er det dritgøy

  2. Vi skal å til Bodø i ferien👍 Bare at vi starter å kjøre dit 29.
    Å du har rett midnatt sol og kulde er veldig plagsomt, oppe i min by snør det enda noen ganger

  3. Hei Sofie 🙂
    Så artig å lese at dere skal veldig snart til Bodø 😀
    Håper virkelig jeg får møtt dere en dag mens dere er i hjembyen til Morten 🙂 Jeg bor bare en time unna Bodø:-)
    Dere er så søte sammen:-D
    Klem fra meg:-)

  4. Høres veldig koselig ut❤Jeg lurer på når videoen med deg og Morten kommer ut den med dillemaer? Ikke stress, bare gleder meg meg til den kommer❤❤

  5. Hei Sofie, jeg digger deg! Jeg lurte på siden du og Grunde “kranglet” i finalen av ph, om dere er venner nå på utsiden?

  6. Ååå, jeg skal også til Stavanger, skal ta natt toget med tanta mi! Gleder meg sykt mye, kanskje jeg møter dere!<3

  7. Jeg er din største fan(på en måte). Jeg digger deg♡ håper du får det fint! Kooos deg!♡

  8. Hei, har aldri kommentert innleggene dine før men når har jeg tenkt på hva jeg skal skrive. Jeg er din største fan(på en måte). Jeg elsker deg og Morten, dere skulle vinnet paradise hotel. Jeg er såå sykt gla i dejj, å du er syyykt pen. Koss deg på turen!♡

  9. Lofoten e jo værdens fineste plass da 😀 Vi får jo Vg-lista dn 26 Juli 😀
    Heh, sku ha sendt dg et bilde på fb av Lofoten 😀 eller på snap 😀 Tihi 😀
    Men velkommen te Fineste lofoten, Å Leknes e dn beste byen hær 😀

  10. Kos dere masse <3 både stavanger og bodø er det kjempe fint 🙂 Tønsberg er også en nydelig by, har vert der mye før, for farfaren til sønnen min bodde der,men han døde dessverre i fjor,men Tønsberg er en helt nydelig by <3

  11. Hvorfor er du ikke venn med Rebecca lenger? Hun var jo i bursdagen din, hva har skjedd etter det ?

  12. Hei Sofie<3
    Det er så spennende å klikke seg inn på bloggen din og å legge igjen en koselig kommentar hos deg, for du svarer alltid hyggelig tilbake, så jeg gleder meg alltid til å sjekke om du har svart, og så blir jeg sittende med smil om munnen, for jeg liker deg sååå mye <3 Det er ikke ofte man møter en 10'er med like herlig personlighet!

  13. Og så forstår jeg ikke hvordan noen kan ha hjerte til å si noe som helst ufint til deg. For jeg hadde seriøst ikke klart å få sove om natta av dårlig samvittighet 🙁 og blir inderlig lei meg når jeg ser at noen er slemme mot deg :(… du fortjener jo virkelig kun det beste!<3

  14. Du skrev tidligere at du skulle skrive et innlegg om hvordan det er å være på utsiden av hotellet. Gleder meg veldig til det innlegget! Vil du fortelle litt om hvordan dere bodde, hvor lenge du var der, fikk du møte noen av de andre deltagerne/deltageransvarlige osv? Og feks som Soph som var på utsiden i 4 (??) uker, hvordan fungerte det? 🙂 🙂 🙂

  15. syns du burde tatt deg en tur til fredrikstad også:// ahaha neida, kos dere kjempemasse i stvg og resten av mnd<3

  16. Lofoten e absolutt å anbefal å dokk burde absolutt ta turen hit 🙂 Stamsund e en veldig fin plass her 🙂

  17. Fine, kloke og herlige Sofie. Håper alt er bra med deg og at du får en super sommerferie😊❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *