EN STOR FORVANDLING

Categories Om meg


Jeg sjekker aldri arkivet på denne bloggen, helt til jeg så at en av dere leste et kjempe gammelt innlegg. Jeg trykte inn på innlegget å kom over disse bildene. Jeg fikk nesten sjokk når jeg så hvordan jeg så ut for bare 2 år siden, er det virkelig mulig å forandre seg så mye på så kort tid? Man ser jo selvfølgelig at det er meg, men forandringene er likevel store. En av de tingene som kanskje sjokkerte meg mest var det lange håret jeg engang hadde. Jeg mistet både lenge og tykkelse når jeg begynte å bleke det, ååh 🙁 Livet med langt hår har ikke eksistert hos meg, det virker iallfall ikke sånn. Jeg kan faktisk ikke huske at jeg hadde så langt hår. Jeg skjønner at det er bare å spare fremover, og ikke bleke håret mitt på en god stund.

Det er rart å tenke på hvor annerledes livet mitt var for bare to år siden. På denne tiden bodde jeg i Trondheim, jobbet nesten hele tiden, var aldri med venner da jeg ikke hadde tid, trente og sov. Jeg husker enda hvor ulykkelig jeg var på dette tidspunktet. Jeg klarte aldri å sette ord på hvorfor jeg ikke følte meg lykkelig, det virket bare som alt var galt. Det var nok rett og slett for at jeg ikke gjorde noe som gjorde meg lykkelig. Jeg er så evig takknemlig for at jeg har fått de mulighetene jeg har nå. Jeg har det så mye bedre nå enn hva jeg hadde da. 

15 kommentarer

15 thoughts on “EN STOR FORVANDLING

  1. Wow. Har hatt det slik i mange år nå. Jeg har fått diagnosen depresjon, men uansett hva jeg gjør for å føle meg bedre så gjør jeg alsri det… Jeg går liksom “drømmestudiet” som jeg har jobbet så hardt for å komme inn på, jeg elsker deltidsjobben min osv. Likevell er jeg dypt ulykkelig. Hva endret seg hos deg? Btw, digger deg ❤️ Du virker som et genuint godt menneske, og kunne ønske jeg kjente deg haha!

  2. Lurt å klyppe håret når det er SÅ slitt for ditt beste 🙂 Syntes nok ikke du har forandret deg så her, verre med arkivet for 5-6 år siden vil jeg tro:) Vis oss det da?:D

  3. Hahaha sykt kult at du kan se korr me har klikka oss inn? For i går så stalka eg deg litt så den personen var nok meg? Ahhahaa

  4. Jeg er enig i at du er lik 🙂 Men vis oss gjerne eldre bilder 🙂 Jeg syns hårfargen din på hotellet var veldig fin btw 😉
    Håper du får en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *