DET ENESTE JEG VIL ER…

Categories Reise

Dere som følger meg på Snapchat og Instagram har vel fått med dere at Morten, Petter og jeg dro til Stavanger i går kveld. Vi landet ikke i Stavanger før 23.30, og endte opp med å dra på byen da vi kom hit. Jeg hadde store planer om å bruke kvelden min på å blogge, noe som overraskende nok ikke skjedde. Det er uansett viktig å leve litt, og jeg hadde en veldig fin kveld sammen med resten gjengen.

Morten og jeg har akkurat kommet fra frokost, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er kjempe trøtt. Det eneste jeg vil akkurat nå er å sove, noe jeg ikke kan. Festivalen begynner klokken 16.00, og jeg har mye jeg må gjøre innen da. Eileen og jeg skal snart dra til byen for å fikse noen småting til senere i dag, så da får jeg forhåpentligvis sett litt mer av Stavanger. Det eneste jeg har sett hittil er brygga som vi var på i går, den var utrolig hyggelig, men garantert ikke det fineste å se her i Stavanger?

Nå må jeg nesten løpe om jeg skal rekke gjennom alt. Vi snakkes ♥

21 kommentarer

21 thoughts on “DET ENESTE JEG VIL ER…

  1. Dere er nødt til å gå i Fargegaten!! Det er den koseligste gaten i verden! 🙂
    Og om dere har tid, Gamle Stavanger – masse fine små trehus og skikkelig koselig!

  2. Hvis dere får tid, gå en tur gjennom Gamle Stavanger. Utrolig koselig! Ligger på andre siden av bryggen dere var på i går.
    Regner med det var Skagen kaien/bryggen…med alle utestedene 😉

  3. Du må gå i fargegaten, den ligger i Stavanger sentrum og det e bare å spør lokalfolk så forklarer de deg veien. En annen ting som er et must og se er gamle Stavanger, det er utrolig mange fine gamle hus og gaten er utrolig koselig å gå gjennom :))

  4. Du må komme til Stokkavatnet, det ligger på tasta og er noe av der vakkreste med Stavanger ( synes eg i hvertfall )

  5. Hvorfor nevner du ikke at Jonas også er med? Så jo ganske tydelig på ig at han også var med dere:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *