UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hva er planen deres mens dere er i Bodø?
Vi har ingen spesielle planer egentlig, og det er helt OK 🙂 Det er utrolig deilig å kunne slappe av litt, og ta dagene litt som de kommer.

Kan du og Morten lage flere videoblogger?
Det kan vi vettu 🙂 Vi skal prøve å få til en sminkevideo der Morten sminker meg med engang vi kommer tilbake til Oslo. Dere må gjerne komme med flere forslag om dere har det 

Hvor gamle er søsknene dine? Er de yngre eller eldre?
Jeg har tre som er eldre og tre som er yngre, så jeg er faktisk midt i mellom. De er 13-40 år, så det er godt og blandet 🙂

Hvor mange seriøse forhold har du hatt før Morten?
Jeg har hatt to seriøse forhold før Morten. Skremmer meg litt at dette er det tredje, haha.

Er du veganer eller vegetarianer ?
Før jeg reiste til Mexico spiste jeg nesten ikke kjøtt på flere måneder. Nå har jeg kjøttfrie dager 2-4 dager i uken 🙂

Kan du lage sminkevideo?
Andrea og jeg spilte faktisk inn en video der vi sminket oss mens vi snakket om alt og ingenting, som jeg skal prøve å få redigert snart. Vi begge var utrolig slitne den dagen, så jeg må se om jeg kan bruke den først og fremst, haha. Jeg skal prøve å få ut en egen sminkevideo med engang jeg har mulighet. 

Om du skal være helt ærlig, stoler du 100% på Morten? Han er jo veldig kjekk, og jeg vil tro han får mye oppmerksomhet. 
Jeg stoler 100% på Morten. Ja, han får absolutt mye oppmerksomhet, men det vil ikke si at han er utro av den grunn 🙂 Morten har ikke gitt meg en eneste grunn til å ikke stole på han.

Hvor lenge skal dere være i Bodø?
Vi skal være i Bodø til Tirsdag, så kommer vi igjen i midten av juli.

Kan du fortelle oss hvordan faren din døde?
Jeg skjønner at mange av dere er nysgjerrige, men jeg velger å ikke dele privat informasjon om pappa sitt liv. Han har flere barn enn meg, og ikke minst en familie. Det kan være at ikke alle liker at jeg deler noe så privat på bloggen, så jeg velger å holde dette for meg selv. 

Hvordan får du så fine krøller?
Tusen takk <3 Jeg føler alltid at krøllene mine er så stygge, så dette var hyggelig å høre. Jeg bruker bare en helt vanlig krølltang (husker dessverre ikke hvor den er fra), med tynn stang. Jeg liker de tynne bedre da man får mye finere krøller, min personlige mening vel og merke 🙂

26 kommentarer

26 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Jeg har ikke vært fan av deg, ikke på PH og ikke måten du uttrykker deg på bloggen! En ting jeg kan si at jeg er fan av, er at du meldte deg på PH til tross for den negative fortiden du har hatt. Jeg har lagt igjen ukritiske og stygge kommentarer her inne (kan være ærlig og si jeg har sunket lavt). Jeg blir veldig barnslig når jeg blir frustrert og kan ta like mange dumme valg som andre. Likevel syns jeg det er utrolig frustrerende at du kommer med så dårlige tilbakemeldinger til bloggleserne dine.
    Jeg syns du har et godt potensiale i blogg verden, men du kommer til å trekke mye på at det ofte er det samme om og om igjen. Hva skjer om Morten ikke er sammen med deg lengre? Hva skal du da blogge om? Jeg føler det stadig vekk går i det samme og det gjør meg litt trist. For selv om jeg ikke liker å innse det, så er jeg støtt og stadig innom bloggen din. Håper på mer varierte blogg innlegg og flere bilder av omgivelsene rundt deg, ikke kun deg og morten ..
    Savner noe jeg ikke helt klarer å ordlegge

  2. Kan dere lage sånn videoer foreksempel har bind foran øynene og at dere smaker på forskjellige ting? 🙂

  3. Får dere deres sesong av PH på DVD eller noe? son som dere kan se det senere, likson etter 5 år f.eks, når det ikke går ann å se det på TV3 lenger..?

  4. Anonym: Dette er kanskje en av de merkeligste kommentarene jeg har fått, om jeg skal være helt ærlig med deg. Det er likevel hyggelig å høre at du er fan av noe av det jeg har gjort, det er kult 🙂 De som kommer med konstruktiv kritikk, som jeg føler du kommer med nå, eller både og. Så tar jeg meg alltid tid til å svare. Jeg orker ikke å legge ned min energi i å gi en som skriver ” du er en stygg hore !!!” eller ” Morten kommer til å dumpe deg snart, du er ikke bra nok for han” et langt og utfyllende svar tilbake. Jeg svarer tilbake på en ironisk måte, da jeg synes sånne kommentarer bare er klein. At noen reagerer på det kan jeg forstå, men jeg tror helt ærlig ikke at noen hadde orket å bruke masse tid på slike mennesker.

    Om det er noe du mangler må du gjerne komme med tips og ideer. De fleste liker at jeg deler store deler av livet mitt (som Morten er en del av), og det er dette mange har savnet at jeg har skrevet om. Så om det er noe spesifikt du savner på denne bloggen, så må du mer enn gjerne bare si ifra 🙂

  5. Hei sofie😻
    Lurte på hvor du hadde farget håret ditt? Og hvordan er det å ha Morten som kjæreste? Blir du ofte sjalu?
    Digger dere begge❤️❤️😻

  6. Hei! Nu såm dåkker e i Bodø, har du å Morten løst til å kåm på Bodø Travbane å kjør travhæst i tandemvogn?😁

  7. (Ha, ha) Jeg må bare si at jeg ble temmelig satt ut av at noen faktisk har spurt om du virkelig kan stole på kjæresten din når han ser såpass bra ut..
    Hæ!??..
    (U)heldigvis er jeg ikke av typen som ofte blir målløs, og når det først skjer, er det svært kortvarig og gjerne fulgt av større taletrengthet enn ever, så på bakgrunn av dette, tar jeg meg rett & slett friheten til å svare vedkommende:..
    *** Det er sant at et godt utseende gir en mulighet til å ‘velge & vrake’, men det mange ikke tenker på, er at det faktisk oxo gir en mulighet til å velge på ‘øverste hylle’.
    Det finnes alltid folk hvor kvantitet er nødvendig ‘føde’ for selvbildet, men de fleste voksne mennesker, -og iallefallde fleste attraktive voksne mennesker, legger denne typen usikkerhet bak seg sammen med tenårene.
    Det en da sitter igjen med, er at en ved å ha en attraktiv kjæreste a-la Morten, er en visshet om at en er blitt VALGT i ordets fulle mening. Her er det ikke lenger snakk om noen form for ‘settlement’ (typ får en ikke den elsker, får en elske den en får) el. det å forelske seg i en type skjer som en ubevisst konsenkvens av å være sjangseløs på de ‘out of ones league’, om du/dere forstår hva jeg mener.
    Sofie har dermed den gode vissheten de aller fleste faktisk ikke er forunt, nemmelig vissheten av å ha blitt VALGT.
    *** Det er oxo viktig å påpeke at det ikke er tvil om at Morten har gått for ei dame som har like stor ‘score’ hos detmotsatte kjønn som ham selv.
    Herregud, En ting er at Sofie er ‘Uber-vakker’ hvis gode utseende ble lagt merke til selv på PH, -hvilket er en setting hvor dette er normen. I tillegg har hun gjort erfaringer laaangt over det hennes 21 år skulle tilsi, noe som får henne til å fremstå ditto mer moden & reflektert enn sine gjevnaldrende. Jeg var faktisk overbevist om at alderen hennes var feilmarkert på PH pga måten hun fremsto sammenlignet med de andre 20-21 åringene. -Og det er overhodet IKKE ment negativt ovenfor de det gjelder. De fremstår alle helt normalt for sin alder, -det er bare at Sofie gjør det ikke, og smart & pen er en sikker vinner hos ALLE de gutter/menn jeg kjenner iallefall..
    (Ja, da er vel bare å legge til ‘kapre en blogg’ på listen over sære udåder, da.. (he, he)) 😛

  8. Kan du skrive et innlegg eller kommentar på hvorfor du valgte og melde deg på paradise, om noen hadde noen innflytelse på valget, om noen visste at du skulle være med på ph.. og litt sånn generelt hva som fikk deg til å gjøre det? 🙂 hadde vært veldig gøy å lese!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *