EN MORSOM KVELD

Categories Ikke kategorisert

Klokken er nå 13.00 og jeg befinner meg enda i sengen. Jeg er ikke fyllesyk, bare veldig sliten. Jeg vet ikke hvorfor, da vi dro hjem før byen stengte i går. Vi har begynt å bli et gammelt ektepar allerede, we know. Av en eller annen merkelig grunn kjenner jeg på fylleangsten, selv om jeg kan huske alt som skjedde i går. Jeg har begynt å ha det sånn i det siste, at jeg våkner opp med fylleangst uten å vite hvorfor. Kan det være alderen? Er dette vanlig? haha

Det var en veldig morsom kveld, men jeg må si at vorset var det beste. Vi dro på et utested som heter Hundholmen, som skal være veldig populært her i Bodø. Jeg kan helt ærlig ikke forstå hvorfor, men det er hver sin smak. Det tok for det første 20 minutter å bestille noe å drikke, og musikken var ikke spesielt bra. Jeg høres skikkelig negativ ut nå, sorryyy!! Jeg gleder meg til å prøve et annet utested neste gang vi kommer, jeg satser på at det er bedre. 

Nå skal jeg prøve å stå opp å få meg noe mat. Jeg hatt lyst på mat i flere timer nå, jeg har bare ikke orket å stå opp. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg ligget her i hele dag. Jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det, det må være flere måneder siden. Jeg tror jeg gjorde det en gang i desember i fjor, så det sier vel sitt. Jeg har rett og slett ikke tid til å tilbringe en hel dag i sengen, da gir jeg meg selv unødvendig mye jobb dagen etterpå. Kanskje jeg trenger å bli syk, for da har jeg ingen andre valg. 

22 kommentarer

22 thoughts on “EN MORSOM KVELD

  1. Du har ikke fått irritabel tarm da? Da blir man plutselig litt mer sliten, (og kan få mer fylleangst:p).. uansett synes jeg du virker som ei kul jente;) morten er heldig!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *