MORTEN OG JEG PRØVER NOE NYTT

Categories Reise

ANNONSE


Må le litt av dette bildet, haha

Som jeg nevnte i tidligere innlegg skal Morten og jeg på en ferie i august. Vi hadde egentlig ikke planlagt en utenlandsreise da vi var i Roma for litt over en måned siden. Det er også utrolig mye som skjer hjemme i Norge, så det er vanskelig å rekke alt. For noen uker siden fikk vi tilbud om å reise til Portugal sammen med Lapoint for å være med på surfekurs. Som dere sikker forstår kunne vi selvfølgelig ikke takke nei. Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å surfe, så dette er virkelig en drøm som går i oppfyllelse.Da ingen av oss har surfet før ble vi enige om å velge level 1 i vanskelighetsgrad. Jeg vet ikke med Morten, men jeg tror det er mer enn nok for meg.  

Jeg har alltid hatt lyst til å reise til Portugal, og etter å ha googlet litt gleder jeg meg utrolig mye. Ericeira som er byen vi skal være i, ser så nydelig ut. Jeg gledet meg ikke noe mindre etter å ha sjekket ut Lapoint sin hjemmeside. Nå er jeg virkelig klar for stranden, solnedgang, surfing og bli kjent med nye mennesker. Det som gjorde denne turen enda bedre er at vi reiser sammen med Aleks og Martine ♥ Vi reiser til Portugal 6 august, og skal være der en hel uke. 

Om noen av dere skal på surfekurs samtidig som oss, ROP UT! Jeg vil veldig gjerne bli kjent med dere lesere, så det å dra på ferie sammen er jo virkelig en god start. Om du ønsker å lese mer om dette kan du trykke deg inn på Lapoint sine hjemmesider som du finner HER ♥

27 kommentarer

27 thoughts on “MORTEN OG JEG PRØVER NOE NYTT

  1. Åååå så kjekt 😀 Eg og typen he bestilt ferie i juli t Gran Canaria, endte der siden han aldri he vore og eg kjenner blir godt å komme seg vekk 1 uke 😀 Du må fortelle hvordan graden me surfingen blir, alltid hatt lyst å prøve men aldri fått tid eller hatt råd 😉
    Håper dokk får en fin kveld videre<3

  2. skal dessverre ikke på surfekurs, men om dere skal til fredrikstad engang så bare hmu:pp jeg er dritkul, lover

  3. Jeg Drar til Portugal hvert år Pga moren min er dær ifra, veldig fin plass og mye å se. Skal dit i sommer igjen og har også prøvd surfing. Det er utrolig vannskelig synes jeg hehe😂 Men om dere trenger noen tips til noe eller trenger hjelp så er d bare å spørre👍🏻 Mvh jente 16 😉

  4. Dere er så utrolig fine. Pent par rett og slett <3
    Hvem har tatt bilde av dere? Bruker dere selvutløser? 😉

  5. Har lagt merke til at du er veldig glad i enten body-singlett eller off-shoulder
    Du er veldig fin og kler alt, jeg har stygge utstikkende skuldre, ville vært deg

  6. Ååå så heldig! Har alltid hatt lyst til å lære meg å surfe<3 selv skal jeg på cruise langs norskekysten og gleder meg veldig<3
    Håper du koser deg masse!<3 loveu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *