MORTEN OG JEG REISER, IGJEN

Categories Reise

Noen ganger føler jeg at det eneste jeg skriver om på denne bloggen er at Morten og jeg reiser. Jeg hadde helt ærlig ikke sett for meg hvor travel denne sommeren kom til å bli. Vi kom tilbake til Oslo i går kveld, og nå pakker vi på nytt. Som jeg har fortalt dere før, reiser vi til Kristiansand sammen med MTV for å være med på Palmesus. Skal jeg være ærlig med dere så begynner jeg å bli veldig lei av å feste, og det var noen minutter jeg ikke hadde lyst til å dra. Jeg fikk heldigvis endret innstilling, og nå gleder jeg meg. 


Som jeg elsker dette bildet, haha!

Jeg har aldri vært i Kristiansand før, så om dere har noen tips til hva man burde gjøre og hvor man burde spise så gjerne rop ut. Flyet vårt går i 15 tiden, så jeg begynner egentlig å få litt dårlig tid. Det er uansett typisk meg å stresse, det har dere sikkert skjønt etter å ha lest bloggen min en stund. Uansett, vi snakkes i Kristiansand ♥

30 kommentarer

30 thoughts on “MORTEN OG JEG REISER, IGJEN

  1. Dere burde gå på den nye restauranten! LA FAMIGLIA😍😍 Hahha, det må være stas for Morten??😅

  2. Gled dere til kristiansand og palmesus. Verdens fineste by og gøyeste FESTival! Kan anbefale å dra i Ravnedalen å spise/gå tur. Nydelig sted og god mat. Ellers er jo det populært å være nede på fiskebrygga – ta en is i sola, dyreparken er alltid gøy, ellers har vi masse fine badesteder hvis man vi det. Uendelig av muligheter;) håper dere får en fin tur, og kanskje vi ses;)

  3. Hvor lenge skal dere være? Veldig fint å gå tur i Baneheia! Der er det en fin utsiktsplass over byen (Brannposten). Ellers er det alltid kjekt i Dyreparken. Liker dere biff, bør dere absolutt besøke Slakter Sørensen! Der er den kjempegod! Dere bør også besøke fiskebrygga. Nyte en is eller en god lunsj på en av restaurantene og oppleve stemningen ved sjøen. Kos dere masse i Kristiansand❤️Jeg er også på vei dit, og skal selvfølgelig på palmesus, snakkes der!

  4. Kan du lage et innlegg om Rhodos. Om du skal dra eller ikke. Vil ikke være slem men føler at hvis du ikke vil dra så drar ikke Morten. Er det kleint mellom deg og Rebecca er det derfor dere ikke henger, siden Rebecca og Morten var sammen? Elsker bloggen din du fortjener plassen din. Tror også at du kommer til å nå langt med bloggen. Stå på Sofie !!<3

  5. Hei! Dra gjerne til Odderøya! Nydelig turstier, og da er du bokstavelig talt på kanten av Norge. Restauranter er det massevis av i Kristiansand og maten er veldig god overalt, men Hos Naboen og Le Monde tapasbar er helt nydelig! Sørensen er også helt fantastisk! Lite tips 🙂 Kos dere masse!

  6. Bor i Kristiansand selv og personlig synes jeg noe av det beste med denne byen er fiskebrygga, men er nok ikke så fint der i dette regnværet.. Når det gjelder spising anbefaler jeg Peppes, Egon eller Harveys 🙌🏼 Håper dere koser dere her, spesielt i kveld <3 Reiser dere hjem igjen i morgen eller?

  7. Kristiansand er en fantastisk fin by, og jeg vil anbefale dere å gå på fiskebrygga, utrolig fin plass!

  8. Såg snappen til Morten da dere var på Gardemoen. Rakk akkurat ikke å komme å si hei før dere hadde gått inn på flyet… Men god tur til dere begge!!😍

  9. Så på Paradise at du biter mye negler (tegn på stress). Husk at vedvarende stress over tid kan gjøre deg utmattet og syk. Pass på at bloggen ikke blir din verste fiende. Den kan generere mye stress…

  10. Hei jeg er veldig ofte i Kristiansand og det er en super by i allfall nå på sommertiden. Jeg vil anbefale dere å dra ned til Fiskebrygga nede ved kaia i selve Kristiansand sentrum – enden av Markensgata. Når det er en varm sommerkveld finnes det ikke noe bedre sted å spise.
    Det er kjempemange fine restauranter der med masse god mat. Håper dere får kose dere, og om dere har god til ville jeg bare gått rundt i Markensgata å kost meg. ta det med ro og bare nyte sommeren <33

  11. Åå dere burde glede dere! Jeg er såå lei meg for at jeg ikke kan i år pga reise😞Når dere først er i Kristiansand burde dere spise på fiskebrygga og deretter ta dere en is på brygga. Ellers har herligeland verdens beste dessert som heter oh my god😍 Kooos dere masse!🌴

  12. Jeg bor i Kristiansand. Dere bør ta turen innom Bønder i byen (rett over domkirken) eller Hos naboen (på torget) for herlig lunsj eller middag og kjøpe kaffe hos Cubalife, en kjempeliten kaffebar i Tollbodgata med deilig kaffe. Håper dere får det fint i Kristiansand! 🙂

  13. Og vær så snill å styr unna kafebesøk på Starbucks, vi har så mange andre koselige kafeer og bakerier i byen! For eksempel Dampbageriet, her er det alltid mye digg å finne!

  14. Jeg anbefaler å prøve kyllingsandwichen på Le Monde i Markensgate, om dere au r glad i d da!:-) Veldig god! Den har iallefall pleid å være på lunsjmenyen, og må da bestilles før klokka 16:00. Sist holdt de på med litt nye ting der, så om den ikke står på den menyen akkurat da så r d bare å spør etter kyllingsandwich, så pleier de og kunne lage den uansett. Bare et lite tips om noe som iallefall faller i smak hos meg og mine venner;-) Ellers så r d annet fint utvalg, og andre fine plasser i Kristiansand! Kos dere møe!<3

  15. Hvis du liker taco eller meksikansk mat, så anbefaler jeg Amigos eller Papito!:D Papito lager utrolig god taco! Tror de har åpent fra kl16…. Amigos har den beste meksikanske maten i Kr.sand! Du får det du betaler for, for å si det sånn:D Amigos ligger på fiskebrygga, og Papito ligger i Dronningens gate!;D

  16. Burger: Tollboden eller Harveys
    Sandwich, brødmat, salater: Kjøkkenskapet (Prøv Kylling og bacon sandwich)
    Fancy middag som gjerne koster litt: Herlig land, fiskebrygga
    God, grei pris og div mat: Egon!
    Velkommen til det glade sørland, ses på palmesus! 😀

  17. “Hos Naboen” er veldig koselig 🙂 God mat også!
    Ligger oppover i markens gate!
    Kos dere i Kr.sand, det er en fantastisk by!

  18. Hvis det ikke er forsent så vil jeg si at dere må gå til brygga i byen:) det er utrolig fint der og det er noen kiosker og “strender”. Håper at dere har kost dere big time♡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *