UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt var helt klart å reise til Kristiansand. Jeg har hatt en utrolig morsom helg, samtidig som jeg har fått møtt så mange fine mennesker. Det var også veldig koselig å se mamma igjen etter 6 måneder. Jeg har savnet henne så mye <3

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å se Celine igjen, haha <3 Det har vært mye gjenforening denne uken som dere sikker forstår. Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem fra Kristiansand for å se henne igjen. Det har vært en stressende måned, så jeg har ikke sett så mye til henne de siste ukene. Heldigvis roer alt seg denne måneden. Det er noe jeg virkelig gleder meg til. Det er morsomt å reise, men det er godt å være hjemme også. 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er ikke eksisterende. Jeg har hatt en veldig fin uke, og har absolutt ikke noe å klage på. Det føles bra <3 

UKENS OVERRASKELSE
Helt klart Palmesus. Jeg er ikke et festival menneske, så jeg var ganske negativ før vi kom til Kristiansand. Heldigvis kan man ta feil, og det gjorde jeg virkelig denne gangen. Jeg har hatt en kjempe bra helg, og jeg ble overrasket over hvor morsom det egentlig er. Alt var så gjennomført, det digger jeg!

UKENS SANGn
Lights down lov – Max, Gnash <3 Tidenes deppesang, men den er såå fin

UKENS CRAVINGS
Aioli, nam! Det er noe man virkelig kan spise til absolutt alt. Eller så er det bar jeg som gjør det? Utenom hvitløksånden man får etterpå så er det virkelig noe av det beste jeg kan få.

UKENS TANKE
Denne uken er det noe som virkelig har stresset meg. Jeg er helt sikker på at dette er normalt, og at ting vil føles bra igjen om ikke så lenge. Jeg skal fortelle dere om dette senere i dag <3 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg på toget hjem fra Kristiansand. Jeg er kjempe trøtt, og det eneste jeg vil er å sove. Det er viktig å utnytte dødtiden til noe fornuftig, så jeg blogger istedenfor. Jeg har ganske mye å gjøre, så prøver derfor å jobbe så mye som overhodet mulig nå. Kanskje jeg tar meg en liten powernap, det hadde vært deilig.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
HVORDAN ER DET Å TILBRINGE SÅ MYE TID SAMMEN? 
KJÆRE JODEL
HVOR MYE TJENER JEG PÅ Å BLOGGE?

FACEBOOK HER – SNAPCHAT SOFIEEEC – INSTAGRAM SOFIEENILSEN

8 kommentarer

8 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Har du tips til hvordan man kan krangle/diskutere mindre med moren sin? Trenger virkelig hjelp, heh

  2. Sier litt om deg når du er negativ FØR du drar på en festival. Ikke rart at du ikke liker festivaler når du ser negativt på det 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *