KASTET UT AV KOLLEKTIVET?

Categories Paradise Hotel

Jeg har allerede skrevet et innlegg om dette, men da jeg enda får spørsmål daglig velger jeg å skrive et nytt. Spørsmålene som alltid gjentar seg er, “hvorfor er du nesten ikke med på kollektivet?” Ble du kastet ut?” “Gjorde du noe som ikke var lov?” Jeg skjønner veldig godt at dere lurer, for jeg har selv sett at jeg nesten ikke er med. Til og med den episoden der jeg hadde bursdag ble jeg nesten ikke tatt med. Den handler mer om alle andre enn meg, haha. 

Jeg har aldri spurt produksjonen om hvorfor jeg nesten ikke er med i programmet, men jeg tror likevel at jeg vet hvorfor. Jeg var utrolig sliten i det jeg kom hjem fra Mexico. Mange tror at jeg brukte dette som en unnskyldning for hvorfor jeg oppførte meg som en bitch på slutten av oppholdet. Jeg var masse hos psykolog da vi kom hjem, og det eneste jeg gjorde var å sove. Det var derfor ganske tøft å skulle spille inn et nytt program samtidig som jeg prøvde å få det bedre. Jeg ga derfor ingenting til produksjonen. Jeg var negativ hver eneste dag og skjønte ikke hvorfor jeg skulle være med på dette. Jeg var også veldig forelsket i Morten, og sov derfor over hos han hver natt. Jeg møtte alltid opp på innspilling, men de merket nok at jeg aldri var tilstedet utenom da vi skulle lage TV. 

Produksjonen bestemte seg nok for å fokusere på de som faktisk ga noe, og det er veldig rettferdig. Hvorfor skulle jeg få masse TV-tid når jeg ikke ga noe tilbake? Dere lurer sikkert på hvorfor jeg ikke bare takket nei, men det var rett og slett ikke et alternativ. Da vi skrev under kontrakten til Paradise Hotel skrev vi også under på at vi takket ja til å være med på programmet som skulle komme i ettertid. Så det er ingen spesiell grunn til at jeg er lite med. Jeg skulle ønske jeg kunne gi dere litt drama å fortelle at jeg ble kastet ut, hehe. Neida, forklaringen er veldig kjedelig, men jeg håper dere fikk svar på det dere lurte på ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “KASTET UT AV KOLLEKTIVET?

  1. Er ikke det litt uprofesjonelt? Hvis du har et jobboppdrag, også bare velger du å gjøre en dårlig jobb? Selv om du var sliten så er detganske dårlig gjort i forhold til de som ønsket at du skulle gjøre jobben.. synes du ikke det selv?

  2. Anonym: Noen er så heldige at de kan sykemelde seg når livet ikke alltid er like greit, det skulle jeg gjerne gjort på den tiden der. Uprofesjonelt vil jeg ikke kalle det, mer det å være et menneske 🙂

  3. Har man ikke lov å sykemelde seg hvis man jobber med
    TV?? Hvis det er så dårlig du følte deg så burde du jo fått lov til det?:(

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *