JEG TRIVES BEST SOM SINGEL

Categories Personlig

Nå skal jeg fortelle dere noe om meg som egentlig er veldig ironisk. I alle år har jeg alltid sagt at jeg trives best som singel, likevel har jeg vært mer opptatt enn hva jeg har vært singel. Man skulle nesten tro at jeg var redd for å være alene, men det er absolutt ikke det som er problemet. Jeg hadde det veldig bra det året jeg var singel før jeg møtte Morten. Det var utrolig godt å bare ha seg selv å tenke på og slippe å bekymre seg over en annen. 

Likevel har jeg det sånn at jeg alltid møter noen. Jeg føler alle vennene mine snakker om at de har så lyst på kjæreste, men aldri finner noen. Så kommer jeg da, som har vært ganske heldig med mine kjærester. Jeg vil nok tro at det har mye med at jeg ikke er på leting etter kjæreste. Alle vennene mine som desperat har vært på utkikk etter kjæreste har aldri funnet, eller så har det vist seg å være helt feil. Det kan selvfølgelig være en tilfeldighet, men jeg føler at man har litt lettere for å ta det man får om man er desperat etter en kjæreste. Misforstå meg rett, det er sikkert mange som vil ta seg nær av den setningen der. Se litt mellom linjene, så kanskje dere forstår hva jeg mener. 

Planen var aldri å forelske meg i Mexico, det var faktisk det siste jeg ville. PH-forhold har kanskje ikke vært helt min greie, og i de fleste tilfeller har det ikke funket. Følelsene man har i Mexico trenger ikke alltid å være de samme når man kommer hjem, noe det heldigvis var i dette tilfellet. Jeg er utrolig glad for at jeg har møtt en gutt som Morten. Jeg ville aldri gått inn i et forhold med han om jeg ikke trodde dette var noe å satse på. Forhåpentligvis er det han jeg skal dele resten av livet mitt sammen med, noe jeg virkelig gleder meg til ♥


Som jeg elsker dette bildet <3 Flinke Andre!

Det føles utrolig godt å ha funnet en gutt som fjerner alle mine behov for å være singel. Nå synes jeg det er deilig å ikke bare ha meg selv å tenke på. Ikke minst det å alltid ha noen der. En man legger seg med hver natt og våkner opp sammen med. Følelsen av å være så knyttet til en annen på både godt og vondt, det er utrolig fint. Jeg elsker den følelsen. 

18 kommentarer

18 thoughts on “JEG TRIVES BEST SOM SINGEL

  1. Kjærligheten kommer når man minst venter det. Jeg var 18 og gikk fort lei gutter på den tiden. Forholdene mine varte ikke mange månedene før jeg bare mistet all gnist. Så traff jeg samboeren, og nå har det gått 7 år. Rart med det <3 Dukket opp fra intet!

  2. Jeg tror at forholdet deres går bedre fordi dere ikke ble kjærester før nærmest ETTER ph. Hadde dere hengt oppi hverandre innpå hotellet ville nok tilfellet vært et annet..

  3. Vel, jeg vil heller si det er omvendt. De typiske jentene som er i mange forhold tar det første de får og dermed er det ikke uten grunn dere har mange forhold. Jeg har hatt et forhold før, når jeg var 16. Jeg er 24 nå og er i et fantastisk forhold med en gutt som er utrolig omtenksom, digg å se på, morsom og alt en kan tenke seg. Jeg har hatt mange “tilbud” så det har ikke noe med det. Men hvorfor forhaste seg? Dere “forholds”-jenter klarer rett og slett ikke å vere alene og det er der problemet ligger.
    Stakkars venninnene dine da du dedikerer et her innlegg om hvor desperate de Tydligvis er.

  4. Jeg skjønner akkurat hva du mener og det er helt klart mange sider rundt dette med å ha en kjæreste. Gode og vonde!
    Elsker forholdet ditt til Morten♡

  5. Kjære vakre snille Sofie! Jeg heiet på deg gjennom hele PH og du og Morten skal forhåpentligvis leve lykkelig sammen hele livene deres

  6. Anonym: Godt å høre at du har funnet en du vil være sammen med 🙂
    Jeg er ikke en forholdsjente selv om jeg har hatt to kjærester, haha! Er ikke å forhaste seg når man finner en man vil være sammen med 🙂
    Ja, hele innlegget handler om mine desperate venninner.

  7. Skulle ønske det var like lett for meg også. Aldri hatt kjæreste, og ønsker det, men har nesten gitt opp. Da begynner man å lure på hva som er galt med en, og bruker myyye tid på å fundere på hva som er galt, og prøve å fikse ting som egentlig ikke er galt.
    Dette betyr ikke at jeg ikke er veldig glad på dine vegne, og venninners vegne, for ingenting er jo hyggeligere enn at to finner hverandre <3 🙂 #menkanblilittbitteretteretparår

  8. Sola: Du er nok en helt fantastisk jente, og du kommer til å finne den rette 🙂 Har mange venninner som alltid har vært singel, og det er ingenting galt med de! Er bare å være tålmodig <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *