JEG GIR OPP

Categories Ikke kategorisert






Noen ganger lurer jeg på om det ligger en forbannelse over Bodø. Neida, så overtroisk skal jeg ikke være, men hver gang jeg er her så skjer det et eller annet med døgnrytmen min. Vanligvis våkner jeg alltid rundt 9, mens når jeg er her våkner jeg mellom 11-13.00. Det er nesten flaut å innrømme, for jeg sover virkelig bort hele dagen min. Det verste er at jeg hadde på over 10 ALARMER, og jeg våkner ikke av en eneste en. Hvordan er det mulig? Sist gang vi var her hadde jeg på 15 alarmer. Jeg prøvde også å legge meg veldig tidlig, likevel vil jeg bare ikke våkne. Jeg kjenner nå at jeg gir opp, haha. Jeg får derfor bare sove lenge mens jeg er her. Dere må være forberedt på sene oppdateringer fremover, med mindre noen av dere har noen gode tips til meg?

Nå skal jeg hive meg rundt, for jeg har ganske mye jobb å gjøre før jeg kan nyte denne dagen. Det er faktisk sol og varmt, derfor vil jeg utnytte denne dagen maksimalt. Kanskje ikke den beste starten, men da må man bare gjøre resten av dagen bra. Vi snakkes senere <3 

14 kommentarer

14 thoughts on “JEG GIR OPP

  1. Du slapper av når du er i Bodø, derfor sover du lenge. Du trenger nok å få sovet ut og ladet batteriene. Se det fra den positive siden.
    Bodø gjør deg godt 😉

  2. Tips til kordan du kan våkne tideligere: du kan for eksempel vist Morten våkner før deg så kan du be han ringe deg selv om han såver forsina av deg eller ikkje. Nor eg skal på skolen så pleier altid pappa og ringe meg for det er så irriterende så man er bare nøtt til å stå opp. Håper detta tipser hjelper deg.❤❤ Elsker bloggen din og synes du e kjempe heldig som har Morten i livet ditt❤❤❤❤ LOVEU❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  3. jeg pleier også slutte å våkne av alarmer av og til, så når jeg er hjemme så får jeg mamma eller broren min til å vekke meg, siden de står opp tidlig. pleier også å få noen til å ringe meg, bc jeg våkner når noen ringer meg, men ikke av alarmene, av en merkelig grunn, og jeg kan ha på 20-25 alarmer hahha. eller så pleier jeg å bytte alarmlyd!!! pleier å ha enten den som heter “åpning” eller “marimba”, men så pleier jeg å bytte til den som heter “alarm”, ligger inne på “klassiske”, og da våkner jeg med én gang når jeg har på lyden på fullt, siden den bråker så mye hahah. eller så våkner jeg av katta, siden han sover i senga mi om natta, og da vil han alltid ut sånn mellom 6-8/9 på morgenen, så da er han en liten alarm han også, siden han står og skriker høyt, og ikke så særlig fint, helt til jeg våkner og slipper han ut

  4. Jeg kan fortelle deg hvorfor du sover så lenge når du er iBodø, og det er fordi du er vandt til luften og klimaet i Oslo. Og når du da kommer til et sted der klimaet er anderledes og luften er renere enn i Oslo, så reagerer kroppen din ved å ha en bedre hvile, samt det at når du bruker tid ute i friskere luft enn i Oslo gjør det kroppen mer avslappet 🙂 Kos deg i Bodø, og sov godt 😀

  5. Det skjer med meg hver eneste gang på hytta til bestefar! Den er også i Bodø så det er sikkert derfor haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *