FAUSKE ELLER BODØ?

Categories Reise

Noe jeg ikke fortalte dere i stad var at jeg stoppet en tur innom Fauske før jeg dro til Bodø. Grunnen til dette er rett og slett for at Morten og familien befant seg på hytta, så jeg måtte reise dit først. Vi har derfor akkurat ankommet Bodø, og jeg er nå klar for å legge meg. Jeg er en sånn type person som ikke får til å sove på tog, buss eller fly, så jeg er derfor veldig sliten akkurat nå. Jeg har kanskje sovet i 2 timer sammenlagt, så det er så vidt jeg klarer å holde øynene åpen mens jeg skriver dette innlegget. 

Til en forandring er det meldt kjempe fint vær i Bodø fremover, jeg vil derfor være uthvilt til i morgen. Jeg fikk ikke sett noe særlig av Bodø sist vi var her, for da var det konstant dårlig vær og overskyet. Jeg regner derfor med at det er mye på planen de neste dagene, så da er det viktig å ha litt energi til overs. Jeg tenkte også å ha en spørsmålsrunde enten sammen med Morten eller om Morten og meg i nærmeste fremtid, så dere kan jo begynne å tenke ut spørsmål dere ønsker å spørre oss. Ha en fin kveld alle sammen, vi snakkes i morgen <3


Noen bilder fra sist vi var her. Gleder meg til å vise dere mer av Bodø <3

2 kommentarer

2 thoughts on “FAUSKE ELLER BODØ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *