JAKTEN PÅ KJÆRESTE

Categories Ikke kategorisert

Nå er klokken 11.47, og jeg våknet for ca 10 minutter siden. I går tok jeg faktisk med meg et glass å la telefonen i, som en av dere tipset meg om. Ser det ut som det funket? hehe nei. Det er nok ikke mobilen eller glasset sin skyld, men min egen. Jeg tror bare kroppen trenger å hvile, og dette er en av få steder jeg faktisk klarer å slappe av. Jeg skal derfor godta at jeg sover lengre enn vanlig mens jeg er her, det er jo tross alt sommerferie. 


Ler enda av ansiktet mitt på dette bildet. Kanskje Kevin også skulle blitt med på date? hehe

Over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om, hehe. Det har kommet en god del spørsmål om hvordan kjærestejakten til Andrea går, og jeg tenkte derfor det var på tide å oppdatere dere. Morten og jeg sjekket gjennom litt mail i går, men vi ble langt i fra ferdig. Det er utrolig mange som har sendt mail, så dette vil dessverre ta litt tid. Vi har uansett ikke tid til noe date før vi reiser hjem i et par dager før vi skal til Portugal, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Det er utrolig morsomt å se at så mange har engasjert seg, og ønsker å få en date med Andrea. Det er jo virkelig på tide at hun får seg en kjæreste, synes dere ikke? Jeg er spent på å se om noen av dere er klar for å håndtere ubegrenset klapping og gråting til The Notebook 😉

Om DU kunne tenkt deg å date Andrea, send mail til [email protected]. Del gjerne innlegget videre så vi kan nå ut til så mange som overhodet mulig <3 Jeg kommer ikke til å gi meg før vi finner en date eller en eventuell…kjæreste til Andrea? 

4 kommentarer

4 thoughts on “JAKTEN PÅ KJÆRESTE

  1. Jeg har vært helt alene på en ny plass i over to uker, nå er jeg lei! Kjenner dessverre ingen her og føler at for hver dag som går, jo mer trist blir jeg inni meg. For hva skal jeg si når skolen starten igjen og folk snakker om sommerferien? Jeg vil jo ikke dikte opp at jeg har vært i Spania heller. Har prøvd hardt å finne folk som kan møte meg, alle sier ja, men så lar de vær å svare når vi skal planlegge når. Det gjør at jeg blir veldig lei meg og ikke føler meg bra nok. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Hilsen jente, 19 år.

  2. Hei, jeg har et spm til deg 🙂 har du noen gang vært i et avstandsforhold? Eller er det noe du tenker ikke kommer til å fungere i lengden? Jeg har en kjæreste som bor her jeg bor fra februar-Oktober pga jobb, også bor han i Sverige Oktober-Februar. Jeg ble kjent med han i den perioden han bor her, så vi har ikke fått testet ut dette med avstand, men jeg kan se for meg at det blir ganske tøft. Jeg bor nord i Norge og han bor sør i Sverige, så avstanden er ganske stor. Noen tips til hvordan vi kan få det til å fungere? 🙂

  3. Anonym: Hei 🙂 Det er aldri lett å være ny på en plass, det kan jeg skrive under på. Du må bare være frempå og utadvendt. Jeg hatet det, men det funket for meg 🙂 Masse lykke til <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *