HVORDAN KAN JEG IKKE HA OPPDAGET DETTE?

Categories Reise

















I går tok vi turen til Mellje, Meljde? Har faktisk ingen anelse hvordan det skrives, så ærlig skal jeg være. Det hadde bare vært et lite google search så hadde jeg visst nøyaktig hvordan det skrives, men det orker jeg ikke nå. Akkurat nå ville jeg bare vise dere bildene fra et fantastisk vakkert sted. Jeg kan ikke tro at jeg har bodd så mange år i Nord-Norge selv uten å oppdage steder som dette. Kanskje jeg var for ung til å se hvor vakkert det egentlig er, for det er de siste årene jeg har begynt å interessere meg for natur. Eller, jeg er vel kanskje ikke interessert i natur, men dere forstår sikkert hva jeg mener. Nord-Norge er uansett veldig vakkert. 

Nå skal vi komme oss ut i sola og få litt farge på kroppen. Vi er alt for dårlige til å finne på ting, og det eneste jeg har gjort i dag er å se på en serie jeg har fått skikkelig dilla på. Jeg bruker derfor mye lengre tid på et innlegg enn hva jeg vanligvis ville gjort, for jeg må skrive og følge med på serie samtidig, hehe. Vi snakkes senere <3

21 kommentarer

21 thoughts on “HVORDAN KAN JEG IKKE HA OPPDAGET DETTE?

  1. Jeg ELSKER at du ikke poserer så sykt på bildene dine, du vet, for å se tynnere ut. Er så syyykt lett å gjennomskue enkelte bloggere som suger inn for alt de eier og har og det ser så teit ut. Du er skikkelig heit.

  2. “Hvis alle hadde funne sæ et Mjelle, ei stille strand som fylte dem med fred.”
    Du får google sangen om Mjelle. 😉
    Og ja, det er et nydelig sted. Spesielt når du ser Lofotveggen så klart og tydelig.

  3. Mjelle er et av mine favorittsteder fra barndommen. Jeg husker St. Hans Aften med digert bål og masse aktiviteter for oss barna. For ikke å snakke om det å fylle Norgesglassene med rød sand fra Mjelle. Det er en plass jeg virkelig er glad i!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *