LIVET ER ANNERLEDES

Categories Personlig





Det som skremmer meg litt (kun for at jeg er overtroisk) er at jeg har mellomlandet flere ganger i Bodø. Da jeg bodde i Trondheim var det ofte flyet stoppet innom Bodø på vei til Tromsø, og av en eller annen merkelig grunn følte jeg meg hjemme her. Jeg var fast bestemt på at jeg måtte besøke Bodø en dag, og hvor er jeg nå? Aldri i mitt liv hadde jeg trodd at jeg kom til å få meg kjæreste fra Bodø. Det er helt sykt å tenke på hvordan livet og hverdagen forandrer seg. Jeg har sluttet å planlegge, tro og håpe for fremtiden, for den vil mest sannsynlig ikke være som jeg har sett for meg. Jeg tar heller en dag av gangen, og lever i øyeblikket som er akkurat nå. Dette vil jeg aldri få igjen, så hvorfor ikke nyte det jeg har nå istedenfor å planlegge fremtiden min? Selvfølgelig har jeg mine mål og drømmer, men fremtiden og livet mitt vil være helt annerledes igjen om 2 år. Vi forandrer oss litt hver dag, uten å merke det engang. 

Dette innlegget ble plutselig veldig dypt, men jeg husket følelsen fra da jeg landet i Bodø for et år siden. Vi kunne se flyplassen fra toppen, og det var da jeg kom på følelsen jeg satt med på flyet. Selv om jeg aldri hadde sett for meg det her, så er jeg bare så utrolig glad for hvordan livet mitt er akkurat nå. Det er nesten perfekt, og det er lenge siden jeg følt denne følelsen. Jeg har alt jeg trenger, og så mange fine mennesker i livet mitt. Akkurat nå virker kjipe dager helt meningsløse, og perioder som dette er virkelig de beste. Tusen takk. Takk til dere som gjør hverdagen min så fin, og takk til alle dere som leser denne bloggen og støtter meg <3

6 kommentarer

6 thoughts on “LIVET ER ANNERLEDES

  1. Bodö är fint! Men anbefaler att åka över till Lofoten; där är det SÅ mye finare:)
    Hade blivit glad om du tittade in på min blogg och gav mig tips på hur den kan bli bättre<3
    Du är en duktig bloggare!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *