POSERING UTEN BH

Categories Ikke kategorisert







Jeg får ofte spørsmål om jeg aldri bruker BH, og svaret er nei. Det er svært sjeldent jeg bruker BH. Det er ingen spesiell grunn jeg har bare ikke behovet. Er det uansett et krav om å bruke BH? Jeg synes pupper er fint, og jeg har ingen problemer med at de synes under klærne mine. Pupper er like normalt som alt annet man har på kroppen, så hvorfor skal det være en big deal om man velger å vise de frem? Vi lever i 2017 tross alt, takk gud for at verden og samfunnet har kommet seg videre (noen av oss i alle fall).

Fra pupper til båttur, hehe. Akkurat nå befinner vi oss ute på en liten øy med en utrolig fin strand. Jeg skal ta masse bilder å vise dere. Det er helt fantastisk fint her, skikkelig bloggmateriale 😉 Vi snakkes senere <3 Ha en fin dag alle sammen. 

7 kommentarer

7 thoughts on “POSERING UTEN BH

  1. Vanvittig flotte bilder og det virker som du har all grunn til å være stolt av puppene dine! Jeg likte dette, stå på videre! Respekt!

  2. da har du ingenting du skulle ha sakt hvis noen stirrer/ser på puppene dine på gata… stå på👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *