KJENTE JEG ANDREA FØR PARADISE ?

Categories Ikke kategorisert

Hva var den egentlige grunnen til at Andrea og jeg klikket så godt fra start, og holdt sammen hele veien til slutt? Hvordan har det blitt sånn at jeg flyttet inn med et menneske jeg hadde kjent i kun 3 måneder? Jeg skjønner godt at dere lurer på om vi kjente hverandre fra før, men det gjorde vi ikke. Jeg hadde aldri møtt eller hørt om Andrea før første gang jeg møtte henne på hotellrommet på Gardermoen natten før vi reiste. Det er bare noen mennesker man klikker bra med, og Andrea var en av de. Dere aner ikke hvor lettet jeg ble når jeg møtte Andrea, for jeg var livredd for at jeg ikke skulle gå overens med de andre jentene. Martine likte jeg ikke i starten engang, HVOR RART ER IKKE DET ? Nå digger jeg hun. 

Som dere kanskje så på TV så var der resten av hotellet mot Andrea og meg, i starten vel og merke. Jeg tror kanskje det var det som fikk oss til å knytte ekstra sterke bånd, for vi måtte holde sammen. Vi var de eneste jentene som var der fra start til slutt, og vi klarte faktisk å styre hele hotellet frem til uke 9. Det har alltid vært noe spesielt med Andrea, og jeg er sjeleglad for å ha fått en venn som henne. Jeg er helt sikker på at dette er et vennskap som kommer til å holde livet ut, og jeg gleder meg til vi skal ta del i både bryllup,innflytningsfester og babyshower. 

6 kommentarer

6 thoughts on “KJENTE JEG ANDREA FØR PARADISE ?

  1. dere var mine favorittjenter der inne 🙂 det er så koslig at dere har blitt så gode venner 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *