JEG TRENGER IKKE LEILIGHETEN MIN

Categories Ikke kategorisert

Denne dagen har jeg brukt på å ta igjen litt blogging, for det er vel ingen hemmelighet at den ikke har vært on top den siste uken. Det har vært godt å kunne prioritere litt andre ting, og ikke minst det å sove ut. Vanligvis har jeg alltid på alarm, og det alltid et evig stress på morgenen. Stå opp, spise, jobbe, trene, jobbe, ta bilder og jobbe litt mer. Jeg er utrolig dårlig på å forhåndsskrive innlegg, for jeg føler det blir mindre ekte om dere forstår hva jeg mener? Jeg kunne spart meg for mye jobb, men jeg liker at det jeg skriver om er akkurat nå. I dag er siste dag i Bodø, og utrolig nok skinner solen enda. Vi skal faktisk å bade i en foss? om ikke så alt for lenge, så det blir moro. Vi har laget vlog fra denne turen, som jeg tror blir utrolig bra. Morten har tross alt kjøpt seg drone til latterlig mye, så det burde bli bra. Jeg gleder meg til å vise dere <3

Jeg tror Andrea gleder seg veldig til vi kommer hjem, kjenner jeg henne rett. Jeg må dessverre skuffe henne med at jeg kun skal være hjemme en natt før jeg igjen reiser. Denne gangen skal jeg hjem til mamma for å overlevere Celine, og være litt med henne før vi reiser til Portugal på søndag. Jeg skjønner helt ærlig ikke hva jeg gjør med en leilighet, for jeg er aldri hjemme. Jeg holdt på å si at livet vil roe seg litt ned etter sommeren, men vi reiser jo snart til Bali. Så planlegger vi også en reise nærmere jul, haha. Kanskje jeg bare skal flytte hjem til mamma? Så sparer jeg både tid og penger. Hehe neida, trives alt for godt sammen med Andrea <3

18 kommentarer

18 thoughts on “JEG TRENGER IKKE LEILIGHETEN MIN

  1. Stå opp, skrive og ta bilder på blogg, trene.. høres ikke akkruat hektisk ut spør du meg. Du kommer til å få litt av et sjokk når du oppdager at du må jobbe 100% igjen:/ it cant last 4ever bby. når kommer foresten neste vlogg?

  2. Føler du ikke at det blir litt feil å reise konstant når du har hund?
    Selvom hun sikkert har det fint hos de som passer henne, er det ikke akkurat helt heldig for en hund når eieren aldri er hjemme.
    En hund skal liksom ikke være en kasteball.

  3. Anonym: Er kun Andrea som passer henne, dvs hjemme hos meg der hun er vant til å være 🙂 Eller mamma der hun er oppvokst. Hunden har det helt fint, så ingen grunn til bekymring 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *