HVORFOR KOM VI OSS IKKE PÅ FLYET TIL OSLO?

Categories Ikke kategorisert


Genser og shorts fra Bikbok

Dere har kanskje sett på Morten sin snap at vi ikke kom oss med flyet i dag? Det er ingen andre sin skyld enn min, og dette er noe som ALDRI har skjedd før. Jeg har klart å bestille flybillett hjem I MORGEN og IKKE i dag, haha. Først hadde vi problemer med å sjekke inn, og vi fikk deretter hjelp til innsjekk og sending av bagasje. Det var ikke før vi ikke fikk adgang i sikkerhetskontrollen at vi oppdaget at flybillettene var 2 august, og ikke 1 august. SAS var utrolig hjelpsomme, og de kunne booket oss på flyet i kveld, men så baby som jeg er ville jeg ikke. Jeg har veldig flyskrekk, og ville derfor ikke sitte alene på flyet. Jeg ville derfor ta flyet i morgen istedenfor, og drittungen fikk viljen sin <3 Vi begge fant ut at det absolutt ikke er noe stress med å komme tilbake til Oslo, for vi har ingen avtaler eller planer der. 

Nå har vi akkurat kommet inn døren, og skal kose oss med litt nachos og frukt. Vi skal ha en skikkelig kosekveld i dag, noe jeg virkelig gleder meg til. Det er svært sjeldent Morten og jeg finner på ting som dette, og vi er ALLTID rundt andre. Jeg tror derfor vi bare har godt av en kveld der det bare er oss to 🙂

12 kommentarer

12 thoughts on “HVORFOR KOM VI OSS IKKE PÅ FLYET TIL OSLO?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *