UKENS SPØRSMÅL // OPERASJONER, FREMTID OG GRAVIDITET.

Categories Ikke kategorisert

DCIM101MEDIADJI_0003.JPG

HAR DU TATT BOTOX ELLER SILIKON?
Jeg har ikke tatt botox, men jeg tok silikon da jeg var 18-19 år gammel. 

Hva hadde gjort om Morten hadde slått opp med deg?
Da hadde jeg selvfølgelig blitt veldig lei meg, men hva kan man egentlig gjøre? Om han ikke hadde ønsket å være sammen med meg, så hadde ikke jeg heller ville vært i et forhold med han 🙂 Det hadde selvfølgelig vært veldig kjipt, for jeg er utrolig glad i han. 

Om du ikke ble sammen med Morten, hvem andre fra PH kunne du blitt sammen med da?
Helt ærlig, så tror jeg ikke det er noen andre fra PH som hadde passet meg som kjæreste. Måtte jeg ha valgt noen derimot så hadde det blitt Kevin eller Aleks. Watch out Martine Lunde og Andrea !!! 😉

Har du og Morten planer om å få barn? 
Det har vi aldri snakket om, men om det føles rett om noen år og jeg har endret mening så kommer vi nok til å få barn 🙂

Hvem fra PH har du mest kontakt med? 
Andrea, Kevin, Martine L, Martine J, Aleks og Morten. 

Om du skulle bytte liv med noen for en dag, hvem hadde det vært? 
Justin Bieber, omg!! Jeg er så sykt fan av han, dere aner ikke. Jeg kan gråte av musikken hans, og har seriøst kjærlighetssorg i flere uker om jeg drar på konsertene hans. Jeg ville derfor vært han, så kunne jeg begynt å følge meg selv på Instagram og sende meldinger, så hadde han hatt nummeret mitt når han ble seg selv igjen, hehe. Skjønte nettopp at dette ble veldig kleint. 

Skal du flytte til Moren din eller ikke? 
Nei, det skal jeg ikke 🙂 Den tid er forbi. 

Er du gravid?
Hehe nei, det er jeg nok ikke. 

Hvordan er livet ditt om 10 år?
Godt spørsmål. Forhåpentligvis så har jeg reist mye, bodd noen måneder eller et år i utlandet. Har et fint hus ved sjøen sammen med Morten. Gjør akkurat det jeg vil, og kanskje har utviklet mitt eget sminkemerke? 

Er du venn med Martine Lunde nå? 
Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor alle tror vi har vært uvenner? Martine L og jeg har alltid vært venner, det har aldri vært dårlig stemning mellom oss. Vi snakker sammen nesten hver dag 🙂 Så reiser vi også på tur sammen på søndag, wii <3 

Hva er det morsomste du har gjort denne uken?
Godt spørsmål, hmm. Det må kanskje bare vært dagene i Bodø? Jeg hadde det veldig fint. 

Når begynte du med sminke?
Alt for tidlig om du spør meg. Vet det er normalt nå, tror jeg? Det var likevel ikke normalt da jeg begynte, og jeg tror jeg var den eneste i klassen som sminket seg. Jeg hadde også kjøpt meg BH og stringtruse, så jeg gjorde virkelig alt for å leve voksenlivet fult ut. Neida joda. Jeg begynte med sminke da jeg var rundt 12 år gammel.  

Hva elsker du mest i hele verden ? (ikke venner og familie)
REISE, helt klart. Det er ingenting i denne verden som gjør meg mer lykkelig enn å reise og oppdage nye steder. 

Kan du fortsatt snakke Tromsø-dialekt?
Ja, jeg snakker det med mamma og noen få i familien 🙂

Hvilket yrke ville du hatt om du ikke blogget? 
Politi eller veterinær. 

Tror du Morten kunne vært utro?
Nei, det tror jeg absolutt ikke. Morten er ikke typen til å være utro.

Hva synes du om at fans vil ta bilde med deg?
Jeg synes det er såå koselig! Jeg elsker å møte dere <3 

Hvem passer Andrea best sammen med? Kevin eller Petter?
Helt klart Kevin. Andrea og Petter ville nok drept hverandre etter noen måneder sammen, haha! De er veldig forskjellig og kjempe sta begge to. Dere skulle hørt hvor mye de diskuterte når de hadde spørsmålsrunde sammen, haha. 

Har du sugd mange?
353,5 ca. Veldig usikker, begynte å miste tellingen på 50 😉 😉 😉 Haha neida, hvorfor i alle dager vil du vite det? Jeg måtte faktisk ta med dette spørsmålet, for folk spør om de rareste ting. Jeg får daglig spørsmål om hvor mange ganger Morten og jeg har hatt sex, og hvor ofte vi har sex. Altså?? haha

Skal du flytte fra Oslo?
Kanskje langt frem i tid, men absolutt ikke nå. Når jeg skal slå meg til ro og kjøpe hus ønsker jeg å bo i Tønsberg eller på Nøtterøy. Nå trives jeg kjempe godt i Oslo, og kunne aldri tenkt meg å bo et annet sted om det ikke vært i utlandet. 

Hva er favorittmaten din? 
TACO <3 Det er ikke noe jeg elsker mer i denne verden enn taco. Kunne spist det hver eneste dag om det hadde vært opp til meg. 

Hvor gammel er du?
Jeg er 22 år gammel 🙂 

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // OPERASJONER, FREMTID OG GRAVIDITET.

  1. Skjønner godt ønsket om å bo en periode utenfor landegrensa. Jeg valgte selv å søke studier, pakke alt og flytte til Østerrike i en alder av 19 år, og der ble jeg i 5 år. Det første året kunne jeg ofte kjenne på det at jeg var mutters alene i en by med Oslo’s befolkning gange 3, med venner og familie et halvt kontinent unna. Men til syvende og sist er det det desidert beste valget jeg noen sinne har tatt. Verden er skummel, men hvis man bare vet hvor man burde og ikke burde dra så er den absolutt håndterbar.

  2. Det må jo være en eller annen defekt i hjernen på folk som får seg til å lire av seg spm av typen antall vedkommende har sugd!?.. Blir ikke akkurat imponert av nivået på de som spør om du tror kjæresten din kunne vært utro, og hva du ville gjort om han gikk heller. For det første er jo spm i seg selv helt idiotiske, og for det andre, ligger det liksom en slags negativ greie over de.. Nå må folk seriøst begynne å ta seg sammen her, da..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *