VLOG – VÅR REISE TIL BODØ

Categories Videoblogg

Da er endelig videobloggen fra Bodø ute, og jeg må si at jeg er veldig imponert over Morten. Han har virkelig satt seg inn i redigering og handlet utstyr som gjør videoene utrolig mye bedre. Først var jeg veldig skeptisk til at han skulle bruke så mye penger på noe jeg synes var helt unødvendig, men nå forstår jeg han godt. Vi skal begynne å lage flere videoer som dette fremover, så jeg håper dere liker den. Jeg gleder meg skikkelig til å filme i Portugal, det tror jeg blir utrolig bra. For flere videoer fremover følg Morten HER og meg kan dere følge HER

24 kommentarer

24 thoughts on “VLOG – VÅR REISE TIL BODØ

  1. Helt sykt at det der er i Bodø! Skjønner at dette absolutt er et sted man må besøke. Bra video av Morten 🙂

  2. Jeg syns videoene er så korte! Burde filme mer når dere først lager vlog 🙂 Liker filmene godt da! Bodø ser så fint ut <3

  3. Vært i Bodø mange ganger 😁 Er så fint det 😍 Skal til Bodø igjen om 1 uke. Gleder meg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *