5 FAKTA OM FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

Categories Ikke kategorisert

Begge er like sta
Jeg er ekstremt sta, og aldri i mitt liv hadde jeg trodd jeg skulle møte noen som er like sta som meg (om ikke enda staere). Som jeg har fortalt dere før så har vi nesten aldri kranglet, noe som er veldig rart i og med at begge to er veldig sta? Jeg tror jeg har sett meg selv litt gjennom Morten, og jeg har derfor gjort diverse endringer. Som å kanskje gi meg når jeg skjønner at jeg har feil, og at det ikke er alt som er vits å diskutere. Det verste er at det av og til føles godt å gi seg, det hadde jeg ALDRI trodd. 

Vi er sjeldent borte fra hverandre
Nå kommer vel dette med at der usunt, og viktig å tilbringe tid fra hverandre. Jaja, men vi har faktisk bare vært sammen i 4 måneder så det er ikke noe å stresse med for øyeblikket. Jeg elsker å tilbringe tid sammen med Morten, for vi har det utrolig morsomt sammen. Jeg ser ikke bare på han som kjæresten min, men også min bestevenn. Vi har samme type humor og begge elsker å finne på ting. I dag har vi vært borte fra hverandre i 2 dager, og vi savner allerede hverandre. Så klisje, haha. 

Vi har helt forskjellige måter å vise følelser på
Som dere kanskje har sett på TV er jeg ekstremt åpen og veldig rett frem, og jeg er akkurat helt lik når det kommer til å vise følelser ovenfor andre. Jeg sier akkurat hva jeg mener og tenker, og kan være veldig kjærlig av meg. Morten er helt motsatt. Når vi er så like som det vi er, synes jeg det bare er bra at vi har noen forskjeller også som er ganske store. 

Vi er ekstremt sosial
Som jeg har skrevet før så har Morten og jeg en sjelden gang kvelder der det bare er oss to. Det er ikke ofte vi finner på ting bare meg og han. Jeg tror faktisk jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har gjort akkurat dette, så det sier vel kanskje sitt? Vi begge er ekstremt sosiale, og begge to går veldig godt overens med vennene til hverandre. Det er derfor naturlig å finne på ting med de, istedenfor å sitte hjemme å se på TV

Vi ønsker de samme tingene
Det jeg setter mest pris i dette forholdet er at vi er veldig like på hva vi ønsker å gjøre. Sånn som da vi reiste til Roma, så foreslo jeg at vi skulle gjøre noe annet og Morten sa ja med engang. Vi skal reise til Bali i september, og det var også noe vi bare bestemte oss for. Jeg elsker at jeg har funnet en gutt som er like glad i å reise som meg, for det er ekstremt viktig f. Det er ikke noe som gjør meg mer lykkelig enn å reise og oppdage verden, så takk gud for at Morten deler denne interessen. 

18 kommentarer

18 thoughts on “5 FAKTA OM FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

  1. Åhh, dere er så søte sammen! Så på PH og håpet så inderlig at dere ble sammen, (for dere er ment for hverandre) så når dere sa dere var sammen i offentligheten ble jeg skikkelig glad❤️

  2. Oi, har du det travelt? haha, var bare et par skrivefeil. Første setning på punkt 2, og i siste punkt “for det er ekstremt viktig f.” Det er ikke noe frekt med denne kommentaren, syntes bare sistnevnte var litt morsom haha😅 Kan vel ikke alltids være 100% perfekt heller da.
    Det er utrolig fint at dere har et så sterkt forhold, det i seg selv er ganske sunt. Er litt sånn småsjalu på forholdet deres hehe

  3. OMG!!! Dere er så søte sammen jeg er så glad at dere har funnet hverandre. Du og morten er helt perfekte sammen!

  4. Hvor mange ganger skal du egentlig nevne at du og Morten er så sykt sta begge to? Fått med oss det nå, hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *