I DAG REISER VI TIL PORTUGAL PÅ DOBBELDATE

Categories Reise

I går ble det veldig sent, alt for sent om du spør meg. Først var jeg i en bursdag til en venninne av meg, noe som var veldig koselig. Det er mange av de jeg ikke har sett på lenge, så jeg setter virkelig pris på den tiden vi får sammen. Jeg bestemte meg for å være edru, og dra hjem da resten skulle på byen. Det er faktisk det beste valget jeg har tatt på lenge. Det er aldri lett å være den ene som ikke drikker, men i dette tilfellet var det verdt det. Det ble selvfølgelig veldig sent, men jeg fikk ryddet og pakket ferdig absolutt alt til i dag. 

Som dere kanskje har fått med dere så reiser Morten, Martine, Aleks og jeg til Portugal i kveld. Jeg gleder meg som et lite barn da dette er min første tur til utlandet denne sommeren. Vi har reist mye de siste månedene, men ikke ut av Norge. Det blir også utrolig hyggelig å reise sammen med Martine og Aleks. Vi går veldig godt overens, og har det alltid veldig morsomt sammen. Dette blir en skikkelig dobbeldate-ferie, men det er bare veldig hyggelig. Jeg synes det er så koselig at det ble to kjærestepar etter årets sesong, og at vi fire går så godt overens. Jeg gleder meg virkelig til å tilbringe en hel uke med disse to, så får vi kanskje planlegge neste ferie sammen? Jeg tror forresten at vi kommer til å være veldig opptatt i Portugal, men jeg skal prøve å oppdatere dere så godt jeg bare kan <3

VI GLEDER OSS ♥

52 kommentarer

52 thoughts on “I DAG REISER VI TIL PORTUGAL PÅ DOBBELDATE

  1. Du er kjempe kul og snill håper du får en like fin ferie som deg❤️❤️ Du og Morten er et kjempe søtt par😍

  2. Du er klar over at du er en løs hore ikkesant? just saying:) du var en ekte bitch på tv og var drit slem mot folka rundt deg, du var virkelig fake, og du er det fortsarr kjære deg:)

  3. julie: uff nå ble jeg lei meg :-////
    Jeg er absolutt ikke perfekt, men du er vel ikke så mye bedre når du skriver slikt til andre. Viktig å møte seg selv før man kommenterer andre mennesker <3 ha en fin dag 😀

  4. Hva er vitsen Julie? Bare drit i å si noe om du ikke har noe fint å si, hva er vitsen i å hakke på andre som du ikke kjenner i det hele tatt? Stå på Sofie, håper du koser deg på ferie!❤

  5. Jeg lurer på hvilke type mennesker som gjemmer seg bak nick som “julie”.
    Hvem kan sitte å kalle folk for hore, fake, bitch osv….jeg blir helt satt ut.
    Og når denne personen i tillegg klarer å lire av seg to “smileys” i løpet av setning som kun består av oppgulp og gørr, så blir det hele ganske creepy.
    Sofie, sånne kommentarer bør du ikke slippe gjennom. H*n bør ikke få noe oppmerksomhet fra deg. Skammelig oppførsel, kalles det.

  6. ^^Begynner virkelig å lure på hva det skal bli av oss til slutt i denne verden, når hat tydeligvis er blitt en vane? “Stakk innom bloggen til Sofie i dag bare for å slenge dritt når jeg egentlig ikke kjenner henne men det er greit hun er en offentlig person må bare takle slikt!” ??? Ooooook. Jeg er sååå forbanna nå.

  7. Håper dere koser dere ekstremt mye❤️ Dere 4 var mine favoritter inne på Paradise Hotel! Sofie du er mitt forbilde. Eg har ikke alltid hatt det så lett i livet men videoene dine på YouTube og bloggen din har hjulpet meg ekstremt. Elsker dere alle 4!😘 Kos dere masse i Portugal!
    Elsker blogger din og YouTubekanalen din, elsker deg!!

  8. Når dere skriver kjempe flott og kjempe fin etc., så husk at det skrives i ett ord….kjempeflott hvis dere husker det 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *