JEG ØDELA FORHOLDET

Categories Personlig

Dette er egentlig et veldig personlig innlegg for min del, og jeg hadde egentlig aldri sett for meg at jeg kom til å dele dette med dere. Jeg har alltid sagt at jeg liker meg best singel, men likevel har jeg vært mange år i forhold. Grunnen til at jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg liker best å være singel er for at jeg er så forbanna redd for å bli såra. Jeg har derfor gått inn i et forhold der jeg har sett for meg slutten. Jeg har også tenkt at han kommer til å være utro, eller gjøre et eller annet for å såre meg. Jeg ser for meg at noe trist kommer til å skje, og hva gjør det med forholdet mitt da? Jeg skaper problemer som egentlig ikke er der, og skaper krangler som aldri burde eksistert.

Jeg har også vært en ekstremt vanskelig person å være sammen med, på grunn av min fortid. Jeg har gjort det vanskeligere for meg selv og for de rundt meg også, for jeg har ikke ønsket å snakke om det. Derfor har alle problemer blitt tatt ut i sinne og frustrasjon. Jeg ble faktisk sur på eksen min for at han sølte noe på duken, hvor teit og unødvendig er ikke det? Det var selvfølgelig mer som lå bak, men igjen så gikk det utover han. Jeg er selvfølgelig ikke den eneste grunnen til at mine tidligere forhold ikke fungerte, men jeg vet selv at jeg er en stor del av det.

Jeg har heldigvis lært av akkurat dette, og det er jeg utrolig glad for nå som jeg er i et forhold som jeg håper vil vare. For første gang ser jeg ikke for meg en slutt, eller at Morten kommer til å være utro. Jeg får ofte meldinger om at Morten har gjort forskjellige ting, men dette er ting jeg ikke tar innpå meg. Hadde det vært for 2 år siden, hadde jeg aldri taklet det. Jeg har heldigvis blitt tryggere på meg selv og fått jobbet mye med det som har plaget meg. Selv om jeg har mye skyld for at tidligere forhold ikke har fungert, så skal ikke det være problemet denne gangen. Nå ser jeg kun for meg en fremtid, og det er utrolig deilig. Det føles bare så utrolig bra, og jeg elsker den følelsen.. ♥

25 kommentarer

25 thoughts on “JEG ØDELA FORHOLDET

  1. Jegg vil bare si at du er utrolig sterk som tar dette opp og som gjør at du bådd hjelper ddg selv og andre.
    Nølkelen er å ilke tabke det du tebkte før pæå orlve skape nye tanker som gjør at du tenker andeledes og det tar tid og motivasjon til.
    Noe som tyder på at du har. Stå på videre.bjeg heier på deg

  2. Morten tror jeg aldri kommer til å såre deg❤️ Gjør han Setså er han den største feigingen og dusten som fins❤️

  3. Dette var nok vanskelig for deg å dele med oss jeg ville bare si at jeg beundrer deg og at jeg virkelig heier på deg og Morten. Morten er veldig heldig som har deg du er søt og snill og kjempe kul. Og kan du poste litt flere innlegg om paradise hotel <33

  4. Så bra du trives med Morten å ikke ser slutten! 🙂 Må bare si at dette var litt skremmende å lese, kjente meg helt igjen. Bare at jeg er sånn enda. Ødelegger så mye i et forhold.. håper d er min tur til å ikke tenke sånn snart. Men syns det er veldig bra du har funnet deg en som du stoler skikkelig på! Dere er flotte sammen!

  5. Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Har du kanskje noen tips som vil hjelpe? Hvordan forbedret du deg?
    Utrolig tøft av deg å skrive dette innlegget ❤️ Du inspirerer, Sofie

  6. Anonym: Hmm. Jeg fikk ikke gjort noe med det før jeg innså det selv, og det var da jeg kom til et punkt om at jeg ikke ønsket å være en sånn person. Så hver gang jeg ble for eksempel sint, så spurte jeg meg selv ” vil dette irritere meg i morgen?” var svaret nei, droppet jeg å ta det opp 🙂

    Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk <3

  7. Hei, gutt28 her! Jeg kjenner meg så igjen på det punkte der hvor man har ett sinnet i seg og alt det og det er det vanskeligste og når man først får det i ansikte greier du ikke forklare helt årsaken! Det tar tid før man finner ut av ting og synes det er veldig bra at du kan bare si det rett ut her selv om jeg tipper det var mange punkter du tvilte på om du skulle skrive det! Jeg har selv insett ting og blitt ett bedre menske! (Håper jeg ) jeg har enda noen steg igjen men du inspirer 👍 Så synes du må bare stå på videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *