KEVIN BEFØLER PUPPENE MINE PÅ MYSTORY

Categories Ikke kategorisert

Jeg hadde helt ærlig ikke tenkt å ta opp dette med dere, for jeg synes det er helt unødvendig å skulle forsvare Kevin og meg angående mystoryen hans. Likevel føler jeg at jeg må ta Kevin i forsvar når det tikker inn kommentarer i mitt og til og med Andrea sitt kommentarfelt. Kevin har også fått tilsendt direktemeldinger. Jeg valgte å ikke godkjenne noen av kommentarene i går, men når det forsetter i dag føler jeg at jeg må forklare situasjonen der Kevin tok meg på puppen. 

Jeg tror det fleste har fått med seg at Kevin og jeg er bestevenner, og da forstår dere sikkert at Kevin ikke ville gjort noe for å såre meg. Andrea fikk en kommentar om at jeg burde sagt stopp, for dette var ikke greit av Kevin. Ordet sextrakassering brukes ikke direkte, men vi forstår likevel hva personen vil frem til. Takk for at du passer på meg, men dere må virkelig begynne å slappe av. Hadde jeg synes dette var ubehagelig hadde jeg selvfølgelig sagt i fra, og Kevin kjenner meg godt nok til å vite hva jeg synes er greit og ikke. Kevin vil kun det beste for meg, og han hadde aldri gjort noe som jeg synes var ubehagelig eller ekkelt. 

Jeg kan forstå at snappen kan se ille ut for noen, men det var ikke ubehagelig for meg. Kevin og jeg kan tulle om ting som dette, og Morten brydde seg heller ikke som noen av dere mener. Reaksjonen til Morten var bare tull, og ingen av oss ville gjort noe som såret Morten. Han er ikke så usikker på meg at ikke min bestevenn kan tulle med å ta meg på puppen. Er jeg virkelig en dårlig kjæreste på grunn av dette? Nei. Jeg regner med at dere som følger Kevin på snap har sett hvordan han var inne på hotellet? Kevin tuller mye, og han har en helt egen humor. Det er akkurat dette som gjør Kevin til den han er. Selv om han kan være plagsom til tider(hehe), så er Kevin bare snill og god. Så kjære dere, snappen hans var bare tull. Relax <3 

35 kommentarer

35 thoughts on “KEVIN BEFØLER PUPPENE MINE PÅ MYSTORY

  1. Trodde heller ikke du måtte ta dette opp, men hadde en liten anelse om hva folk ble å si. Unødvendig spør du meg, men noen må visst ha inn med teskje om hva som er tull og ikke tull :-)))

  2. Haha alt folk skal henge seg opp i! Hadde du syntes det var ubehagelig hadde du jo IKKE lagt det ut på mystory.. Tenkte ikke over snappen en gang, er jo slik bestevenner gjør haha

  3. Syntes Morten det er helt greit at andre gutter klår på deg? Og at du idet hele tatt syntes det er greit, sier jo ganske mye om deg som person…

  4. Hadde du likt om Morten befølte puppene til annen jente? Slikt er faktisk ikke greit når man er i forhold. Bestevenn eller ei. Ett sted må gå grensen!

  5. Jeg syntes det er morsomt hvordan så mange skal bestemme hva som er greit og ikke greit i forholdet til deg å Morten😅 Alle forhold er forskjellige og så lenge begge parter han er enighet om at noe er Cool, så er det Cool… hvilken rett har vi til å bestemme over deres forhold ? Ingen.

  6. blir overgitt over kommentaren du tok bilde av på snap ! *ett sted går grensen* okei? kan ikke du og Morten som er i ett forhold få lov til og bestemme selv hvor grensen går liksom? blir overgitt over noen mennesker…..

  7. Skulle tro dere var i et forhold der alle kan bare si og mene hva de vil og bestemme over hva den ene parten i forholdet synes er greit og ikke. Hvorfor skal dere kommentere og bry dere om hva dem gjør? Jeg tenker de er såppas gammel og VEIT hvor grensen går. Slutt å bland dere i forholdet demmers, dem vet godt å håndter det sjøl ❤️ stå på sofie!

  8. Korsen hadde du reagert hvis Morten tok på annen sin pupper? Fy fan asså, hvis okke Morten bryr seg så betyr at han ikke elsker deg nok

  9. Det er ikke det samme som når Sofie blir tatt på av kevin som om Morten skulle befølt en annen jente. Det er som om Sofie skulle beføle en annen. Det blir mere at om Morten ble befølt av en annen jente. Vet ikke om dere skjønner? Men dere må slutte å samenlinge det som om Morten tok på en annen jente, det blir ikke riktig sammenligning.

  10. Herregud eg bir overgjedd kor frekk og “slem” folk e med deg. Duog M må bare holde ut å stå på ❤️ Dokker e de fineste menneskan!

  11. Synes ærlig talt at det må være opp til dere hva dere synes er greit. Det er tross alt dere to som er i et forhold med hverandre. Så lenge dere respekterer hverandre, og er enige i hvor grensene går, kan vel alle andre bare ta seg en bolle. Da jeg var på deres alder var sånn tulling som det der noe som skjedde stadig vekk. Jeg har relativt store pupper og det var ofte jeg opplevde lignende. Det var da snakk om private fester med mennesker som var nære venner av meg. Jeg tok meg aldri nær av det en eneste gang. Hadde det vært bekjente eller fremmede på byen derimot, da hadde jeg klikka. Jeg tenker at man må få lov til å sette egne grenser for sin egen kropp 👍🏼 Og dere som har levd så tett oppå hverandre i så lang tid har i tillegg et ekstra sterkt bånd, med høyere terskel for hva som oppleves som greit. Så kjør på, kos dere!! Så lenge ingen blir såret, eller er redd for å si ifra hvis det ikke er greit, så gjør dere som dere vil ❤️

  12. C: KUNNE IKKE VÆRT MER ENGI! Selvfølgelig hadde både Morten og jeg reagert om en random hadde tatt meg på puppen, men når det er KEVIN? Nei, da gir det ingen mening 🙂
    Tusen takk <3

  13. Enkelte folk er utrolig teit.. Enten har de ikke noe bedre å gjøre, eller så er det bare sjalusi, for det å skrive så mye stygt til en person er ikke godt for noen, so why? Burde vært unødvendig at du må forklare deg for hver eneste ting som skjer med deg og de andre.. calm down folkz

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *