DETTE REDDET HÅRET MITT

Categories Anbefalinger

Annonse// 

Nå skal jeg dele noe med dere som jeg faktisk hater å snakke om, for det gjør like vondt hver gang. Som dere mest sannsynlig vet så var jeg blondine i nesten et helt år, og det sier seg vel selv at det slet veldig på håret mitt. Du kan ikke unngå slitt hår om du bleker det, samtidig som du bruker blåshampoo flere ganger i uken. På denne tiden brydde jeg meg ikke, for jeg har alltid hatt veldig tykt og langt hår. Jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å merke noe forskjell, og at håret mitt ville klare alle disse rundene med bleking. Jeg tok veldig feil, og til tider var det så ille at jeg alltid gikk i hestehale for å slippe å se hvor kort og tynt håret mitt hadde blitt. Jeg mistet store deler av håret mitt.. Det er bare å gå tilbake i arkivet mitt å se forskjellen… 


Jeg har vært så heldig å hatt en dyktig frisør som har hjulpet meg mye, men det er også en annen ting som har bidratt til et sunnere og finere hår. Dere har kanskje hørt om HAIRCARE? Jeg er ikke den første bloggeren som snakker om dette produktet, og etter å ha prøvd det selv kan jeg virkelig forstå hvorfor. Dette er et kosttilskudd som faktisk funker. Det er kanskje ikke så rart når det inneholder biotin og ølgjær som forresten er veldig bra for håret vårt.

Som dere kanskje ser på eksen så er dette et produkt jeg bruker, og har brukt en god stund. Det er dessverre ikke sånn at man plutselig våkner opp med langt og tykt hår, det kan ta lang tid. Det viktigste er at man merker forskjell, noe jeg absolutt har gjort. Håret mitt har begynt å vokse mye fortere, og babyhårene begynner å titte frem. Frisøren min sa også at håret mitt hadde blitt mye sunnere etter mitt forrige besøk, så dere kan tro jeg var fornøyd. Det vil nok ta en god stund før håret mitt er tilbake til normalt, men med hjelp av HAIRCARE vil resultatet komme mye fortere. Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å teste dette produktet, det har vært redningen min <3 

Det gamle slitte håret mitt kan jeg dessverre ikke gjøre noe med. Det jeg derimot kan gjøre noe med er å ta vare på det nye håret som vokser ut. Det er jo også dette håret hjelper mot, et sunnere og sterkere hår 🙂 Som dere kanskje ser på bildet under så var håret mitt veldig slitt den perioden jeg bleket det.

Bildet under er ETTER jeg begynte med HAIRCARE. Som sagt, slitte tupper kan man ikke gjøre noe med, men man ser STOR forskjell på håret mitt. Det er ikke i nærheten så slitt som det var på det første bildet, og dette bildet er tatt etter TO runder med farging. Det sier vel kanskje sitt? GO HAIRCARE ♥

Ønsker du også et sunnere og sterkere hår kan dere lese mer og bestille HAIRCARE til 149kr HER ♥ Dette er virkelig et produkt jeg anbefaler til deg som ønsker et sunnere hår. Jeg er så fornøyd 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “DETTE REDDET HÅRET MITT

  1. Jeg bruker også disse og er kjempefornøyd 🙂 Tok litt tid men når jeg var ca halveis på andre eske sluttet jeg å miste så mye hår og det har vokst mye nytt og raskere enn før så kommer til å fortsette lenge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *