MARTINE OG JEG SKAL HA KLESSALG

Categories Ikke kategorisert

MARTINE OG JEG HAR EN GLADNYHET Å DELE MED DERE, HERREGUD SOM VI GLEDER OSS ♥  17 September skal vi ha klessalg på et av Hendrix Hair sine lokaler. Vi er ganske sikker på at det vil bli det som ligger på Frogner, men det er ikke helt bestemt enda. Vi lover at vi skal informere dere i god tid i forveien, og mer info om betaling og oppmøtetid vil komme etterhvert. Jeg kan si så mye som at det vil være goodiebags til de første og MASSE fine klær til en billig penge. Jeg skal blant annet selge kjolen jeg hadde på meg på finalefesten, den er så utrolig fin ♥ Vi ser virkelig frem til å møte dere! KOMMER DU? Legg i så fall igjen en kommentar 😀

Finalekjolen min <3

20 kommentarer

20 thoughts on “MARTINE OG JEG SKAL HA KLESSALG

  1. Så utrolig gøy. Håper jeg kan komme. Bor egentlig ikke i Oslo, men er faktisk der den helgen. Så håper jeg rekker det:-)

  2. Hei Sofie;* Haha Neida, men huska du mæ? Æ møtte dæ på Opptur sammen med Morten og tok bilda med dokker. Noe æ ble fornøyd med. Uansett æ ville veldig gjerne ha sett på klærne du & Martine skal selg, men bor i Bodø : så æ lurte på om du kanskje kunne sendt mæ noen bilda av det dokker skal selg og åssen str. Det e for da kunne æ ha sett på klærne og om det passa i rett str. så kunne æ kanskje ha kjøpt det så send bare du det i posten elns? Handla på nette og betal dæ/dokker sefølgelig om så om det e frakt også. Håpa på svar :* klem fra ei Bodøværing <3 PS. Pm på face: malin nyheim <3

  3. Malin: Hei Malin 🙂 I og med at vi skal ha klessalg og mange vil møte opp for å handle klærne må nok dessverre vi prioritere disse først. Om det er noe klær igjen kan jeg alltid sende deg bilder da 😀 <3

  4. Heii jeg kommer !!😍 Gleder meg til å både handle klær og møte dere!!❤️❤️ Er en veldig stor fan av deg !!!!❤️❤️ Loveu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *