DETTE SKJEDDE I MEXICO

Categories Paradise Hotel

Isabelle kom ikke med flyet
Det var noen misforståelser rundt hjemreisen, så produksjonen hadde ikke fikset esta til Isabelle. Dette fant vi ikke ut før vi kom på flyplassen, så vi måtte faktisk dra fra henne. Hun fikk heldigvis ordnet det, og fikk satt seg på et fly til Norge samme dagen. Det måtte uansett ha vært så kjipt å reise hjem alene, stakkars.. 

Vi bodde på et motell i 2 dager etter finalen
Alle deltakerne ble sendt på et forlatt motell midt i ødemarka etter finalen. Jeg bodde faktisk på dette hotellet etter at jeg sjekket ut, og det var faktisk de to verste dagene i livet mitt. Dere aner ikke hvor mye jeg kjedet meg, det var INGENTING å finne på, haha. 

Morten og jeg hadde sex
Det er utrolig mange som har spurt om vi hadde sex inne på hotellet, og svaret er nei. Det skjedde etter finalen. Sexlivet mitt er tydeligvis utrolig interessant, så jeg håper dere er fornøyd 😉 

Vi fikk se teaser av årets sesong
Halvor samlet alle oss deltakerne for å vise oss teaser for Paradise Hotel 2017. Dette var rett før det skulle bli sendt på TV. Det å se seg selv i en reklame for Paradise Hotel var en ubeskrivelig følelse. Jeg husker enda hvor stolte vi alle var, og hvor lykkelige vi ble når vi fikk se klipp fra årets sesong. Det ene klippet som ble vist klinte faktisk Morten og Andrea. Lurer på om de ville gjort det samme nå, haha.

Deltakerne snakket ikke så mye sammen
Etter 2 måneder sammen i Mexico kan dere tro vi var lei. Jeg var i alle fall kjempe lei, og jeg har ingen problemer med å innrømme det. Det var absolutt ikke noe galt med menneskene jeg hadde rundt meg, men det var godt å kunne ta litt avstand. Du kan tenke deg selv å være innelåst på et hotell i 2 måneder med de samme folkene. Ville ikke du blitt lei? Jeg snakket nesten ikke til noen andre enn Morten og Andrea. Morten og jeg bodde på rom sammen, og Andrea tittet innom en gang i ny og ne. Jeg lå nesten KUN på soverommet, så lei var jeg.

Siste kvelden var vi ute for å spise middag sammen
Denne middagen var faktisk veldig koselig, og det er en kveld jeg vil huske for alltid. Siste kvelden i Mexico, og vi alle visste at eventyret nå var over for godt. Vi hadde med oss verdens beste deltaker ansvarlig som tok så godt vare på oss, og lot oss låne telefonen hennes så ALLE fikk sjekket instagrammen sin. Dere kan tro det var en rar følelse å plutselig logge inn på sin egen Instagram etter to måneder uten telefon. 

Vi fikk endelig telefonen vår tilbake
Denne følelsen kan faktisk ikke beskrives. Når vi satt oss i bilen som skulle ta oss til flyplassen fikk vi ENDELIG telefonen vår tilbake. Det var helt merkelig å skru på telefonen igjen, og sjekke alle meldingene alle hadde skrevet til meg. Jeg begynte faktisk å gråte, for det var noen meldinger som var så rørende. Jeg gledet meg så mye til å komme hjem og klemme alle igjen. 

Morten og jeg kysset i det vi reiste fra hverandre
Guttene dro litt senere enn jentene, så vi hadde derfor en liten avskjed. Det som var merkelig var at det virkelig var et hadekyss, for vi hadde ikke spesielt med kontakt de første ukene etter vi kom hjem fra Mexico. Det er rart hva denne boblen og usikkerheten kan gjøre med noen. Som jeg har fortalt dere før var det aldri planlagt at vi skulle bli sammen, det bare skjedde. Etter premierefesten når vi fikk møte hverandre igjen, fant vi på en måte tilbake til hverandre? Morten ble faktisk med meg hjem etter premierefesten, og etter det var det bare oss to. Helt merkelig egentlig.. haha

NÅ håper jeg dere har fått nok PH for en stund. Jeg får daglig spørsmål om PH, og jeg skjønner selvfølgelig at dere synes det er interessant. Jeg synes bare det er utrolig kjedelig å skrive om, haha. Det kommer nok derfor til å være en stund til neste gang, så nå håper jeg dere er fornøyd♥

9 kommentarer

9 thoughts on “DETTE SKJEDDE I MEXICO

  1. Hei. Jeg og sikkert mange andre er veldig lei av at du og Martine Lunde skal legge ut på ms”jeg hater deg du har stygg veske” vi som VET dere er venner, begynner å bli lei!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *