VIDEOBLOGG MED MORTEN // DEL 2

Categories Videoblogg

Starten er helt lik som den forrige, grunnen til dette er for at vi først ikke planla å dele spørsmålsrunden inn i to deler. Jeg har fått tilbakemeldinger på at videobloggene mine er litt for lange, så vi prøver derfor å gjøre noe med det nå. Jeg er helt enig, for hvem har tid og orker å se på en video som varer i over 20 minutter? Da skal den VIRKELIG være interessant, haha. Vi håper uansett at dere likte videoen og at dere fikk svar på det dere lurte på ♥

Vi kommer forresten til å legge “Smoothie challenge” og “Try not to Laugh” når Morten og jeg har nådd 10.000 følgere på Youtube 😀 Jeg er ganske nære, men Morten mangler litt. Dere må derfor følge MEG HER og MORTEN SIN HER ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “VIDEOBLOGG MED MORTEN // DEL 2

  1. Når man mener å prøve try not to laugh så skal dege se på morsomme videoer så skal ingen prøve å le så det er det:)

  2. Fint å høre dere svare på spørsmålet om psykiske problemer. Dere virker som to reflekterte og flotte mennesker😊

  3. Kan ikke du ha en video hvor du prater nordlending ?:) Siden du prater det med moren din og har bodd i Tromsø 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *