HVILKEN ENDRING HAR JEG GJORT?

Categories Ikke kategorisert

inneholder annonse

Det var utrolig moro å la dere gjette hvilken endring jeg hadde gjort med utseendet mitt. Det har kommet kommentarer om alt fra fillers og hår til neseoperasjon, haha. Jeg elsker at dere er så engasjerte, det gjør meg glad. Etter jeg har sett The Voice skal jeg gå gjennom kommentarene og trekke en av dere som gjettet riktig. Dere vil motta en mail i løpet av kvelden, så det er bare å følge med 

Endringen jeg har gjort er….. FARGET HÅRET MØRKERE OG SATT I EXTENSIONS. Det var mange som gjettet at jeg hadde farget håret, også var det mange som gjettet at jeg hadde satt i extensions. Det var bare et fåtall som skrev at jeg både hadde farget det mørkere og forlenget håret mitt, SÅ EN AV DERE ER VINNEREN <3 Jeg synes det var utrolig morsomt, og jeg tror jeg skal gjøre dette flere ganger? Om dere også synes dette var morsomt selvfølgelig. 

Håret mitt er fikset på Hendrix Hair som ligger på Frogner. Som dere vet har jeg en frisør i Trondheim, men jeg trengte en i Oslo også. Jeg har lenge vært på utkikk etter en bra frisør her, og nå har jeg endelig funnet en♥ Hendrix Hair trenger forresten 4 extensions-modeller til uka. Dere får da extenisons til innkjøpspris som er 1250kr. Om dette kan være noe for deg, legg igjen en kommentar med e-posten din så skal jeg sende den videre <3 

11 kommentarer

11 thoughts on “HVILKEN ENDRING HAR JEG GJORT?

  1. Så fin du ble på håret 🙂 du kler mørkt veldig godt (og lyst)! Pretty!!!
    Kan jeg spørre hvor genseren du har på er fra?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *