MINE TVANGSTANKER

Categories Ikke kategorisert

God søndag alle sammen <3 Hatt en fin helg? For første gang på lenge har jeg klart å slappe av hele helgen, noe som har vært skikkelig deilig. Både i går og i dag sov jeg til 11, noe jeg sjeldent gjør. Det er lenge siden jeg har følt meg så uthvilt og hatt så mye energi. Nå er planen å komme seg på trening før jeg senere skal møte en venninne. Jeg tenke forresten at jeg skulle dele noen av tvangstankene mine med dere, for i natt innså jeg virkelig hvor merkelig jeg er. Enjoy ♥

♥ Det må ALLTID være ryddig før jeg går å legger meg. I går ble jeg sittende oppe til 02.30 for jeg var helt oppslukt i en serie om valget, som jeg skal fortelle dere om litt senere. De fleste normale mennesker ville kanskje lagt seg etterpå, men jeg begynte å rydde. Klokken var nesten 03.00, og jeg tok ut av oppvaskmaskinen. Jeg skjønner selv hvor sært det er, men jeg klarer likevel ikke å la det være rotete på kjøkkenbenken. Det verste jeg vet er å stå opp til rot, det gjør meg bare i dårlig humør.

♥ Jeg har en fast side i sengen jeg må ligge på. Dette er ikke bare i min egen seng, men hjemme hos andre også. Jeg sliter med å sove, og våkner hele natten om jeg ikke får sovne på høyre side som jeg er vant til, haha. 

♥ Det er utrolig mange som irriterer seg over dette, og jeg får kommentarer nesten hver eneste videoblogg om at jeg må slutte å ta meg i håret. Jeg prøver virkelig å jobbe med det, men jeg kan seriøst ikke noe for det. Jeg blir stresset om jeg ikke får tatt meg i håret, og jeg det roer meg alltid ned. Hver gang jeg skal konsentrere meg om noe tar jeg meg alltid i håret, for da klarer jeg å konsentrere meg mye bedre. Om dere irriterer dere over det på en videoblogg som varer i 10-20 min, burde dere virkelig være med meg en hel dag 😉

♥ Jeg må reise, ellers føles livet helt meningsløs. Jeg har faktisk vært ganske lei meg denne sommeren, på grunn av at vi nesten ikke har reist. Jeg lever for å reise, og blir derfor veldig stresset om jeg ikke får satt meg på et fly for å oppdage verden. Jeg har vært stresset og lei meg uten å vite helt hvorfor, og det ga seg med engang jeg bestilte flybillettene til New York. Det er bare 4 måneder igjen av dette året, og jeg har allerede 3 reiser som venter på meg, hehe. Som dere sikkert forstår bruker jeg veldig mye penger på å reise, og jeg hadde nok ikke reist så mye om det ikke hadde vært for at jeg føler at jeg MÅ. 

♥ Jeg er livredd for brann, særlig med tanke på Celine. Jeg hadde aldri klart å tilgi meg selv om det skulle begynne å brenne i leiligheten, og Celine skulle vært her alene. Jeg trekker derfor ALLTID ut alt av ladere og kontakter til for eksempel rettetang eller krølltang. Det er ofte jeg har dratt hjemmefra, men har endt med å reise hjem igjen på grunn av at jeg har vært redd for at jeg ikke har tatt ut kontakten, selv om jeg innerst inne vet at jeg har gjort det. Jeg er også den personen som sjekker komfyren 4-5 ganger før jeg drar hjemmefra. 

♥ Jeg MÅ tenne lys. Hver eneste kveld tenner jeg lys, både på sommeren og vinteren. Jeg klarer ikke å slappe av uten at det er lys rundt meg, og jeg tror faktisk jeg skal vise dere på snap hvor mye lys jeg tenner. 

♥ Putene må alltid være perfekt. Nå snakker jeg om putene i sengen og sofaen min. Ligger putene strødd rundt om kring i sofaen får jeg panikk, og begynner gjerne å rydde mens det enda sitter mennesker i sofaen. Morten er ekstrem på å rote til putene i sofaen, og det blir aldri godt mottatt. Stakkaren får ikke slappe av i sofaen, på grunn av at hans gale kjæreste må ha det ryddig.

♥ Jeg må alltid ha lyset av under sex. Ingen spesiell grunn, jeg klarer bare ikke å ha lyset på. 

16 kommentarer

16 thoughts on “MINE TVANGSTANKER

  1. Jeg syntes også valget er kjempe spennende! Har allerede stemt, men er det er parti du vil anbefale og ikke stemme på, og hvorfor?

  2. Haha æ så gjennom en gammel skolebok fra min skole! Å plutselig så æ at du gikk på mine gamle skole i Tromsø.

  3. ironien at de to punktene at du alltid må tenne lys for å slappe av, men er redd for brann under hverandre haha 🙂
    Good søndag <3

  4. Jeg ser litt av meg selv av og til. Har selv hat en litt turbulent fortid som deg.. Vi lever i en verden med mye snakk om diagnoser plassere ting i kategori for å gi en forklaring på ting. Etter å ha lest innlegget , du er ikke merkelig du! Du virker som en helt vanlig kjekk 20 åring med full av energi 😀
    Ikke snakk deg selv ned, men heller opp!
    Eg er <--- er de sterkeste ordet i verden .. Du trenger ikke poste denne kommentaren .. Følte bare jeg måtte fortelle deg de 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *