FJORTISFYLLA OG PIERCING I OVERLEPPA

Categories Ikke kategorisert

Her var jeg rundt 14 år gammel, og dette bilde er bare feil på alle mulige måter. Jeg var faktisk skikkelig rebell når jeg var fjortis, og jeg dør av kleinhet av å tenke tilbake på det. Jeg tror det var min måte å takle at pappa døde, og den måten var alt annet enn bra. Jeg prøvde å leke kul, begynte å drikke og prøvde å gjøre ALT for å være voksen. Dette er faktisk tatt på min første fest, og som dere ser var det VELDIG viktig å dokumentere at vi drakk alkohol, haha.. 

Dette er den samme jenta som på bildet over, bare et år yngre. Hva skjedde med å være barn, og ikke minst se ut som et barn? Bare et år senere skulle det være så kult å drikke, haha. Bildet her er tatt på mitt første skoleball, og jeg må virkelig gi skryt til mamma for å la meg gå med en så fin kjole og jakke. Jeg lurer virkelig på hvilket terningkast Jan Thomas hadde gitt meg for denne outfiten? På denne tiden hadde jeg også en ungdomsskole kjæreste, det tror jeg aldri at jeg har fortalt dere før? 

Festen fortsatte, og det var fortsatt like viktig å ha med rusbrusen på bildet sånn at alle vennene mine på nettby kunne se at 14 år gamle Sofie drakk alkohol.

HAHA, jeg var faktisk veldig usikker på om jeg skulle ta med dette bilde. ER DET VIRKELIG MEG? Her ser det ut som at jeg har snus i underleppa, og det kan jeg love dere at jeg kun hadde for å være kul. Første gang jeg prøvde snus kastet jeg opp i 3 timer senere, og likevel måtte jeg ha en ny? Ikke for å snakke om piercingen min i overleppa, HVORFOR? Dere kan tro mamma ble glad når jeg kom hjem og hadde tatt piercing bak ryggen hennes. Takk til han veldig profesjonelle fyren på tatoveringssjappa i Harstad som lot oss ta piercing uten å være gammel nok ♥ 

Ååh så fornøyd jeg var med dette bildet, jeg husker jeg følte meg sååå fin. Jeg hadde akkurat begynt å redigere bildene mine. SE hvor overdrevent hvite tennene mine er, haha. Legg merke til kombinasjonen av farger. Hva skjer med en sånn BH under en så utringet rosa singlet? Her skulle det ikke matche, haha. Det er egentlig veldig godt å tenke tilbake på at jeg ga så faen, det synes jeg er tøft. Det er alltid like sjokkerende hver eneste gang jeg ser gamle bilder av meg, jeg har forandret meg så masse. 

¨

Dette ble tatt rett etter Utøya, og det var den helgen det var minneskonsert for 22.juli. Han bodde på samme hotell som oss, og vi møtte han bare helt random. Jeg husker enda hvor starstruck jeg var, og hvor kul jeg følte meg etter dette bildet, haha. 

Sofie 16 år, og hun festet enda mer. Denne perioden festet jeg veldig mye, og det som skremmer meg å tenke på at dette var rett etter Utøya. Takler jeg kriser med alkohol ? 

Her var jeg også 16 år gammel. Dere aner ikke hvor fornøyd jeg var med dette bildet, og jeg la det ut på Facebook med en gang. Jeg fikk faktisk ganske mange likes på det også, 200 likes. Det er mer enn hva jeg har på profilbildet jeg la ut nå, haha.

Stine ble jeg kjent med på Utøya, og denne sommeren for 6 år siden var jeg på besøk hos henne i Trondheim. Dere har sikkert sett henne på bloggen før? Hun er min beste venn, og jeg er så glad for at jeg har møtt et menneske som henne ♥ På dette bildet var jeg 17 år gammel. En ting er sikkert, jeg hadde IKKE lært meg å tegne bryn.

Jeg var faktisk med i en bok etter Utøya, som jeg ikke husker hva heter engang, haha. Dette bildet er tatt fra den boken. Victoria og jeg overlevde sammen, og vi ble derfor intervjuet sammen. Vi var så bestevenner etter 22.juli, og tok veldig godt vare på hverandre.

18 år gammel, og på min første sydentur. Jeg synes det er så mange som tar det som en selvfølge at alle rundt seg reiser til syden, men det er faktisk ikke alle som har råd. Det er kjempe dyrt og reise, og jeg klarer helt ærlig ikke å forstå hvordan barnefamilier har råd? Jeg synes det er dyrt å betale for meg selv på feire, tenk om jeg skulle betalt for 2 til? Uansett, min første sydentur dro jeg til Gran Canaria. Vi bodde i Mogan, som forresten er utrolig fint. Jeg anbefaler dere virkelig å bo der istedenfor Puerto Rico, som er en skikkelig turistfelle. 

Sommer på TJØME <3 Til alle dere som bor i Norge, lei dere hytte på Tjøme om sommeren. Vi har så utrolig mange fine steder rundt om kring i Norge, så det er faktisk ikke alltid man må reise utlands for å få en fin ferie. Jeg befinner meg alltid på Tjøme om sommeren, og jeg koser meg like mye hver gang. Jeg skal fortelle dere en liten funfact med dette bildet, og det er at vi redigerte oss LITT tynnere. Grunnen til det var at en venninne fortalte at vi var alt for tykke til å legge ut et bikinibilde. TAKK GUD for at man har skjønt at det ikke er alle vennene man trengte å ta med seg videre i livet. En venn skal ikke dra deg ned, men opp 🙂

19 år gamle Sofie. Her var  vi på jentetur i København, og det er faktisk en av de beste turene jeg har vært på. København er en helt fantastisk by, og vi var en veldig fin gjeng som reiste sammen. Jeg må til København snart igjen, virkelig!

21 kommentarer

21 thoughts on “FJORTISFYLLA OG PIERCING I OVERLEPPA

  1. fine bilder 🙂 flott og mimre litt <3 kjenner til den der at jenter skal kysse hverandre i fylla, jeg og ei til vi kysser liksom når vi ar drukket, helt sykt og jeg er ikke lesbisk!

  2. Stå på med bloggen! Du er flink! Jeg skjønner virkelig hvorfor du begynte å drikke.. Jeg derimot, når bestefar døde for et år siden taklet det på en annen måte. Jeg trøstet alle andre enn meg selv, jeg brukte lang tid på å la det synke inn at den av de viktigste personene jeg har ikke lenger var her. Jeg sliter fortsatt med det, men nå er det bare et år siden.
    Jeg leser bloggen din, først når jeg så deg på PH så tenkte jeg ikke så mye over hvor mye du/dere faktisk har opplevd. Jeg liker virkelig denne bloggen og deg pga du er så åpen og så jordnær <3

  3. Så utrolig morsomt! Dette må du ha mere av. Syntes de først bildene var mest spennene, selvom det var litt dumt:/ ❤❤

  4. Hei eg og har vært i mogan, er utrolig fint der nede. Elsker det stedet… artig at du og har vært der haha😊😊😊

  5. Haha Nettby, husker de dager. Hadde både Nettby og Fettnerd, som var en og samme greia bare at Fettnerd kun var for ungdommer. Har etterhvert oppdaget at Fettnerd ikke var noe som ble brukt over hele landet, men det var rimelig stort i Nordland.

  6. Bra innlegg! Gøy å se deg “vokse opp” enig i at Tjøme på sommeren er fantastisk! Jeg er fra nord Norge, men samboeren min er fra Åsgårdstrand Så der er vi ofte 😃 god lørdag til deg Sofie! ❤

  7. Hei Sofie! Ikke sikkert du ser dette, men jeg håper det ❤️ jeg ville bare si at jeg elsker bloggen din. Ikke bare fordi du er du! Men fordi du er så åpen og ærlig. Når jeg så snapen din om der du skreiv at du har lagt ut om lønna tenkte jeg, ” hm stemmer sikkert ikke likevell” fordi alle skriver det, men det står ingenting i teksten. Jeg liker at du er så åpen om hvordan det faktisk er! At du faktisk ikke bestandig tjener like godt som alle trur. Du er fantastisk! Fortsett sånn❤️

  8. Så utrolig moro med mimring! 😃 Digger at du deler så utrolig mye forskjellig, det er aldri kjedelig å lese din blogg.

  9. Bra innlegg, elsker bildet av deg og Victoria <3
    Forresten, synes storyen din av Celine var skikkelig morsom, siden jeg også alltid kaller den ene chihuahuaen min for en Sid hahah, de er jo prikk like!!

  10. Du er så flink Sofie!! Masse oppdateringer og veldig varierte innlegg, SKIKKELIG bra, fortsett sånn <3 Ønsker deg en fin helg videre. Klem fast leser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *